Oo ou :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Äsken menin miehen tietokoneen ohitse, en voinut olla näkemättä millä sivuilla oli. :whistle:
Asuntoja Rovaniemeltä. :whistle:
Menin vielä kerran myöhemmin ohi ja nyt oli joku liikuntaohjaajan koulutuspaikka Mikkelissä. :saint:

Eihän me vaan olla muuttamassa muualle?

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
OMG, jos toi tarkottaa että muutetaan sinne mitä mies katsoo koneelta niin soromnoo, tämä likka pakkaa laukut ja lähtee Dubaihin ;)

Me ollaan etsitty kauan jo uutta asuntoa, että juu kyllä se voi sitä tarkoittaa, että muutetaan. Kunhan vain työtä löytyy. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
OMG, jos toi tarkottaa että muutetaan sinne mitä mies katsoo koneelta niin soromnoo, tämä likka pakkaa laukut ja lähtee Dubaihin ;)

Me ollaan etsitty kauan jo uutta asuntoa, että juu kyllä se voi sitä tarkoittaa, että muutetaan. Kunhan vain työtä löytyy. =)

Oisko se huono juttu jos muuttaisitte? No, mä oon kyllä toooosi huono kotiutumaan uusiin paikkoihin että sikäli oon jäävi sanomaan mutta työn perässä sitä kai ois mentävä itse kunkin. Mutta sinne Dubaihin oisin huomenna valmis ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Oisko se huono juttu jos muuttaisitte? No, mä oon kyllä toooosi huono kotiutumaan uusiin paikkoihin että sikäli oon jäävi sanomaan mutta työn perässä sitä kai ois mentävä itse kunkin. Mutta sinne Dubaihin oisin huomenna valmis ;)

No ei ollenkaan olis =) johan tässä ollaankin aika kauan aloillaan oltukin.

Yhteistyössä