onx kellää mulla näin..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mum1988
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mum1988

Vieras
jaahas.... mä oon rv 25+2... ja oon teini äiti..(17wee) se vaa ärsyttää ku nyt ku on raskaana jotkut kaverit sit meilkei unohtaa mut koska enhämmä nyt voi juoda...bailata..jne...:S ni eihä niite mielestä mutsa enää oo hyötyy mihinkää... :'( mut onnex on myös niitä kamuja jotka tosiaa haluu ja ootaa mun pikkusta..maailmaan :heart: :hug:

no hyvää jatkoa kuitenki muille teini äideille! :flower: :)

eipä ne taida ees kavereita olla ketkä hylkää tolleen. 17 vuotiaitaki on niin erilaisia.. joillaki on vaan meno päällä. oikeita kavereita on ne jotka on kavereita, vaikka elämäntilanne muuttuis täysin.
tsemppiä sulle :hug: :heart:

mulla hävis pikkuhiljaa kaverit sillon kun olin raskaana.ei niitä tietenkään kiinnostanu mun seurassa olla koska en jaksanut/halunnut bilettämään. no nyt poika on kohta 4kk ja ne kaverit on ruvennut useammin käymään meillä katsomassa pikkuista.kaksi kavereistani on poikani kummeja ja ne tykkää olla täällä jopa joskus aina viikolloppunakin =) niin ja ne minun kaverit on kaikki siinä 16 -17 vuotiaita...kyllä ne sitten takasinkin tulee,usko vain. ne on nyt vaan hämillään kun sinusta tuleekin äiti =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2005 klo 21:51 mum1988 kirjoitti:
jaahas.... mä oon rv 25+2... ja oon teini äiti..(17wee) se vaa ärsyttää ku nyt ku on raskaana jotkut kaverit sit meilkei unohtaa mut koska enhämmä nyt voi juoda...bailata..jne...:S ni eihä niite mielestä mutsa enää oo hyötyy mihinkää... :'( mut onnex on myös niitä kamuja jotka tosiaa haluu ja ootaa mun pikkusta..maailmaan :heart: :hug:

no hyvää jatkoa kuitenki muille teini äideille! :flower: :)

OIEKAT YSTÄVÄT EIVÄT JÄTÄ TÄLLÄISESSA TILANTEESSA VAAN TUKEVAT TOISIAAN....TIEDÄN TÄYSIN TUNTEEN MUT "HYLÄTTIIN"MYÖS VAIKKA SAIN ESIKOISENI 21 VUOTIAANA VAIN TODELLISET YSTÄVÄT JÄI ELI ÖÖÖ YKSI JOLLA ON MYÖS LAPSI =) :flower: :hug: HEI LAPSEN SAANTI ON RIKKAUS MUISTA SE JA ERITTÄIN PALJON ONNEA.....

Paljonhan tää odotus ja vauvan tulo ottaa mutta varmasti se myös antaa paljon!!! ite ei jaksa todellakaan käydä bilettämässä enään niin paljon kuin ennen mutta aina välillä.. ja ihan uteliaisuuttani kysyn onko isäpappa vielä kuvioissa? :)

Odotusaikana pelkäsin kavereiden "hylkäävän" sillä suurin osa heistä ei vieläkään(19-21v) vaikuta siltä että lapsia olisi tulossa.. pelko oli kuitenkin turha, sillä he kyläilevät vähän väliä meillä ja ovat aidosti kiinnostuneita tytöstä ja kaikesta siitä miten lapsi muutti elämäni.Varmaanli siihen kuitenki vaikutti se ettei minusta tullut äitiä joka kyhjöttää lapsen kanssa kotona ja ei puhu muusta kuin lapsista ja eikä viitsi panostaa ITSEENSÄ. Olen sama ihminen kuin aina ennenkin, lapsen myötä tietenkin viisaampi :D

Mulle kävi niin päin ettäraskaana ollessa kyllä kavereita riitti jaksoin olla ulkona mutten tietenkään liiallisuuksiin asti ... Mutta neidin synnyttyä kaverit on kadonnut...huomasivat kai etten enää pääse niin liikkumaan kuin ennen ja kiinostus lopahti.. Nyt viimeisen kuluneen vuoden aikana olen saanut uusia kavereita joilla ei ole välttämättä vauvaa mutta jaksavat silti kuunnella/olla tukena :hug: heitä en halua kyllä ikinä menettää... :heart:

mä oon kanssa 17 ja lapsen laskettu aika 15.7. Mulla kans kaverit katos kummasti positiivisen testin myötä, samoin tuleva anoppini rupesi hylkimään minua, vaikka onhan lapsi hänen poikansakkin...

Yhteistyössä