H
"huoh"
Vieras
Tänään olisi ollut veljen lakkiaiset ja toisen veljen valmistujaiset. Kumpaankaan ei päästy, kun muksu sairastui oksennustautiin yöllä. No, tällehän ei voi mitään. Mutta hauskuutta vaan lisää se, että mies ei jostain käsittämättömästä syystä ollut laittanut sänkyyn kosteussuojaa, joten koko patja on pilalla, yrjössä, ja minä saan siivota noita saunan puolelle huuhtelemattomina heitettyjä yrjövaatteita nyt pois. Eikä se ollut antanut lapselle edes yrjöämpäriä, kun ajatteli että tämä oli varmaan vaan yksi kerta ja johtui yskästä/limaisuudesta tms. Käsittämätöntä! Enhän mä muuta olis halunnutkaan tehdä kuin siivota miehn laiskuuden vuoksi.. Anteeksi vaan valitus, mutta nyt ketuttaa.
Niin ja miksi en itse herännyt vaihtamaan petivaatteita, oon loppumetreillä raskaana, liitoskipujen vuoksi en oo moneen yöhön nukkunut kunnolla ja pyysin miestä menemään kun oma yö olis sitten venähtänyt taas valvomiseksi.
Niin ja miksi en itse herännyt vaihtamaan petivaatteita, oon loppumetreillä raskaana, liitoskipujen vuoksi en oo moneen yöhön nukkunut kunnolla ja pyysin miestä menemään kun oma yö olis sitten venähtänyt taas valvomiseksi.