Onpas toosi kiva olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Kummankin pojan kanssa tuli sanomista aamulla...toinen lähti kouluun autosta ovet paukkuen ja toinen itkien..

Siis mulla meniihan järki :ashamed: Itsellä aamulla nokka ihan tukossa ja pää kipeä(neurologinen sairaus iskee taas päälle) ja kummatkin pojat ihan sika pahalla päällä...mies keskisuomessa :'(

Mulla on niin paska olo nyt täällä töissä ettei ole tosikaan :'(

Koskaan ei ole aamu alkanut tällain,siis tällain että kaikilla tosi paha mieli.

Eikä voi edes röökille mennä kun lopetin reilu viikko sitten :kieh:

Heeei! Pyydät anteeksi miekkosilta kun kotiutuvat ja selität, että oli huono aamu. Keksit jotain ylläriä illaksi esim. yhteinen lenkki, uimahalli reissu, herkkuhetki... Siinä sulla menee aikaa eikä röökiäkään tarvii kaihota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heeei! Pyydät anteeksi miekkosilta kun kotiutuvat ja selität, että oli huono aamu. Keksit jotain ylläriä illaksi esim. yhteinen lenkki, uimahalli reissu, herkkuhetki... Siinä sulla menee aikaa eikä röökiäkään tarvii kaihota.

Periaatteessa jos näin aikuisena ajattelen niin minä en aloittanut mitään riitaa :kieh:

:whistle:

Juu kyllä täytyy jutella kummankin kanssa illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Periaatteessa jos näin aikuisena ajattelen niin minä en aloittanut mitään riitaa :kieh:

:whistle:

Juu kyllä täytyy jutella kummankin kanssa illalla.

No jos et aloittanut, niin anna vaan kiukutella. sitäpaitsi kiukku on kyllä jo laantunut, kun pääsevät koulusta. Ota namu. Katto telkkaa.

Kummankin pojan kanssa tuli sanomista aamulla...toinen lähti kouluun autosta ovet paukkuen ja toinen itkien..

Siis mulla meniihan järki :ashamed: Itsellä aamulla nokka ihan tukossa ja pää kipeä(neurologinen sairaus iskee taas päälle) ja kummatkin pojat ihan sika pahalla päällä...mies keskisuomessa :'(

Melkein kuin mun aamuni, vain pieniä eroavaisuuksia:

Sanomista tuli vain toisen lapsen kanssa (tyttö), mutta itkuhan siinä tuli.

Niska jumissa, lapset kiukkusia... mies Chilessä :'(

Röökille meen ihan kohta, kun mun piti lopettaa viime viikolla mutten onnistunut kun tälläset aamut ei ole meillä epätavallisia. No onneks sentään saatiin sovittua.

Parempaa huomista! :hug: :hug:

Minen edes haaveile tupakan polton lopettamisesta. Meil on joka aamu tuollanen. Koulukkaat pahalla päällä kun ei löydy just sitä pipoo minkä haluuvat, keskimmäiset suuttuu aina kun lasten ohjelmat aamulla loppuu ja pitäs alkaa arki askareet. Nuorimmainen vaatii vaatii vaatii, ja kun en anna periksi, niin huuto on korvia huumaavaa. Ja tätä rataa jatkuu päivä uniin asti...

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:

Melkein kuin mun aamuni, vain pieniä eroavaisuuksia:

Sanomista tuli vain toisen lapsen kanssa (tyttö), mutta itkuhan siinä tuli.

Niska jumissa, lapset kiukkusia... mies Chilessä :'(

Röökille meen ihan kohta, kun mun piti lopettaa viime viikolla mutten onnistunut kun tälläset aamut ei ole meillä epätavallisia. No onneks sentään saatiin sovittua.

Parempaa huomista! :hug: :hug:

Samoin :hug:

Ja LOPETA SE RÖÖKI!!! :saint:

Yhteistyössä