Onpas perussuomalaisilla hyviä kunnallisvaaliehdokkaita Helsingissä (kuten muuallakin).

  • Viestiketjun aloittaja PS
  • Ensimmäinen viesti
Kuntalainen
[QUOTE="vieras";27180523]Tai jos vaikka velanotto vähentyisi ja alettaisiinkin ihan oikeasti ajamaan kuntalaisten asioita.[/QUOTE]

Oletko siis valmis siihen, että palveluja kunnassasi supistetaan ja veroäyriä nostetaan?
 
[QUOTE="vieras";27180523]Tai jos vaikka velanotto vähentyisi ja alettaisiinkin ihan oikeasti ajamaan kuntalaisten asioita.[/QUOTE]

eipä taida koskaan niin käydä. yksikään puolue ei aja tavallisen pulliaisen asioita, omia asioitaan vain ajaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
"poikia3"
[QUOTE="vieras";27180498]höpö höpö, ihan samanlain on blogien listaus mainostamista.[/QUOTE]

Tästä mä olen ihan eri mieltä, vaalikeskusteluja voidaan käydä ihan toisella laillakin, kuin nimilistoja latomalla.

Ja sorry vaan, ne nimilistat eivät kerro ehdokkaista oikeasti vielä yhtään mitään. Joten jos syyttää muiden puolueiden äänestäjiä lampaiksi - niin oikeasti ei jonkun nimilistan laittamisessa ole mitään tolkkua tai älykkyyttä.
 
"vieras"
Oletko siis valmis siihen, että palveluja kunnassasi supistetaan ja veroäyriä nostetaan?
Ei siihen ole mitään painetta, kai sä olet huomannut että nykyiset hallituspuolueet ihannoi velkaa, ei PS. Mikä siinä nyt on niin hankalaa tajuta, teot puhuu puolestaan. Katso mitkä puolueet sitä velkaa järjestää, huomaatko? Et sä nyt niin vihannes voi olla. Yksityistäminen ei tuo mitään säästöjä sen olet itsekin huomannut.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";27181901]Ehdokkaat voi ollakin ihan hyviä, mut harmi että nettipersut ovat sellaisia ääliöitä ettei tulis mieleenkään äänestää samaa puoluetta kuin ne.[/QUOTE]

Sinua voittanutta ei ole...
 
Ritva Peuralahti
[QUOTE="vieras";27179910]Väärennetty lista!

Kaikki perussuomalaiset on työttömiä juoppoja

niinkerta!!!!!!1[/QUOTE]

Voi hyvänen aika tarkoitatko, että jos yksi suomalainen juo on kaikki suomalaiset juoppoja. Ja jotta totuus tässäkin asiassa tulee julki. Alkoholi on sairaus ja pitkään päihdehuollossa työskenneellä voi kertoa, että on aika harvassa ne suvut, mistä ei löydy yhtä tällaiseen sairauteen sairastunutta. Toisekseen olen perussuomalaisten listoilla ja olen ollut työelämässä jo 40 vuotta siinä sivussa kouluttanut itseni ja hoitanut perheeni. Alkoholiin suhtauden kohtuudella.
Toisekseen voi kertoa sinulle että alkoholismia sairastavia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Toiset vain osaavat salata sairautensa paremmin kuin toiset.
 
Persut for the win
Voi hyvänen aika tarkoitatko, että jos yksi suomalainen juo on kaikki suomalaiset juoppoja. Ja jotta totuus tässäkin asiassa tulee julki. Alkoholi on sairaus ja pitkään päihdehuollossa työskenneellä voi kertoa, että on aika harvassa ne suvut, mistä ei löydy yhtä tällaiseen sairauteen sairastunutta. Toisekseen olen perussuomalaisten listoilla ja olen ollut työelämässä jo 40 vuotta siinä sivussa kouluttanut itseni ja hoitanut perheeni. Alkoholiin suhtauden kohtuudella.
Toisekseen voi kertoa sinulle että alkoholismia sairastavia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Toiset vain osaavat salata sairautensa paremmin kuin toiset.
Itseäni harmittaa, että ritva peuralahti ei ole vantaan vaalipiirissä :(, koska hänellä on arvot erittäin samanlaiset kuin minulla.

Toivon todellakin entisenä Helsinkiläisenä, että persut saa paljon ääniä ja etenkin Ritva! :)
 
"vieras"
Voi hyvänen aika tarkoitatko, että jos yksi suomalainen juo on kaikki suomalaiset juoppoja. Ja jotta totuus tässäkin asiassa tulee julki. Alkoholi on sairaus ja pitkään päihdehuollossa työskenneellä voi kertoa, että on aika harvassa ne suvut, mistä ei löydy yhtä tällaiseen sairauteen sairastunutta. Toisekseen olen perussuomalaisten listoilla ja olen ollut työelämässä jo 40 vuotta siinä sivussa kouluttanut itseni ja hoitanut perheeni. Alkoholiin suhtauden kohtuudella.
Toisekseen voi kertoa sinulle että alkoholismia sairastavia on kaikissa yhteiskuntaluokissa. Toiset vain osaavat salata sairautensa paremmin kuin toiset.
Sarkasmitutka näyttää ainakin olevan Ritvalla epäkunnossa.
 
"xXx"
Halla-aho kaipailee lisää vahvistuksia valtuustoon, jotta esim. tälläistä ei tapahtuisi niin usein:
http://www.halla-aho.com/scripta/helsinki_ja_globaalin_vastuun_strategia.html
 

Yhteistyössä