Onpas ollut elämä aika menorikasta muutamia päiviä tässä..=D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Jep, tunnustan: mulla on nyt joku menovaihe päällä. Olin eilenkin, ja toissailtana, ja sitä edellisenä.. :xmas:

Kuinkakohan monta päivää (tai oikeammin yötä ) sitä jaksaisi tuolla liitää, jos vaan jatkaisi? :D
No, eipä ole pariin vuoteen tullut käytyäkään oikein missään, paitsi pari kertaa leffassa ja hääpäivää viettämässä. Joten kaipa mä voin elää tämän asian kanssa, podin kyllä jo lievää syyllisyyttä eilen illalla. Mutta... Oli kyllä kivaa silti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja No :
missäs lapset oli?

Mukana... :xmas: Kotona tietty mummin kanssa. Ja välillä miehen..

eikös rintareppu olis kätevä :laugh:

No joo.. Oikeasti, mä en ole ollut yhtäkään iltaa näkemättä lasten vaunuja tuolla.. Mitä mä kyllä syvästi, oikeasti ihmettelen, ett tammerfestit menossa, ja ihmiset tuo pienet lapset katsomaan yöllä sitä menoa. oikeastaan aika järkkyä, ihan sama miltä kannalta koittaa asiaa katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja No :
missäs lapset oli?

Mukana... :xmas: Kotona tietty mummin kanssa. Ja välillä miehen..

eikös rintareppu olis kätevä :laugh:

No joo.. Oikeasti, mä en ole ollut yhtäkään iltaa näkemättä lasten vaunuja tuolla.. Mitä mä kyllä syvästi, oikeasti ihmettelen, ett tammerfestit menossa, ja ihmiset tuo pienet lapset katsomaan yöllä sitä menoa. oikeastaan aika järkkyä, ihan sama miltä kannalta koittaa asiaa katsoa.

niinpä... en ymmärrä myöskään :ashamed:

Yhteistyössä