Onpas ollu koiralla aikamoinen vuorokausi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Eilen illalla koira tuli mun syliin, ja huomasin että tassusta törrötti semmonen iso niitti joka oli mennyt polkuanturasta läpi ja oli mennyt aika syvältä. No aluksi yritin sitä sohvalla irti, mutten onnistunu. Kannoin koiran vessaan ja sielä sitte sain sen pois. Koira oli varsin tyytyväinen kun se saatiin pois. Olis pian repiny silmät päästään, jos ei olisi huomattu...
Tänään ku tulin töistä, niin laitoin koirille ruokaa. Vanhemmalle ei ruoka kelvannut ja nostin kupin sitte tiskipöydälle. Nuorempi oli sitten salaa yrittäny ahmia ne ruuat niin äkkiä ku ehtii. Kuulin vessaan, kun koira alkoi kakoa ja yritti vetää henkeä siinä onnistumatta. Mä koppasin paniikissa koiran kainaloon ja kaulalta silittelin vähä kovempaa, niin alkoi sitten yskimään ja oksenti ruuat... jotka tosin söi uudestaan niin nopeasti, etten ehtiny silmää räpäyttää.
Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu... en varmaan halua edes tietää :o

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Nooh, ehkäpä raukka saa koettelemuksistaan stressaantuneena vielä ripulin :whistle: Kas kun ei kahta ilman kolmatta :D

Niinpä, mä en kyllä sitte siivoa :x Kai tuo tassu vielä mun tuurilla tulehtuu... Siinä oli kyllä niin pieni haava, eikä tullut vertakaan kun ihan pieni pisara. Oon yrittäny sitä vähä putsailla. Eilen se oli sitte loppuillan niin mun kaveria, kun olin auttanu sitä. Koko ajan makoili sylissä ja seuraili joka paikkaan :D

Tähän asti ollaan säästytty suuremmilta vahingoilta :D Tuo on kyllä semmonenki vouhottaja, että sille sattuu kaikenlaista. Eipä siitä taida olla ku kuukausi, kun se juoksi koirapuistossa päin kiveä ja pyörtyi :laugh: Nyt naurattaa, mutta siinä vaiheessa kyllä luulin että sillä sata luuta poikki tai että lähtee henki :| Toivotaan, että seuraava vuorokausi on vähä parempi :)

Jatketaan juttua, taitaa tuo huono tuuri jatkua koirillakin useamman päivän. Äsken siivoilin keittiössä ja pojat ilmoitti, että koira on jumissa. Ajattelin heti, että se on vaan menny sängyn alle ja pojat vaan luuli, että se on jumissa. No kun pääsin poikien huoneeseen, niin huomasin lattialla surkean näköisen koiran, joka oli suorvoutunu ritarinlinnan portista läpi ja jäänyt siihen jumiin. Toisen etujalan oli saanu läpi ja siihen sitte jumittunu, enkä kyllä ymmärrä kuinka se on onnistunu. Aika taiteileminen ennen ku sen sai irti :headwall:

Nyt mulla on tuon elikon kans huonot välit, ku se pissas kolme kertaa lattialle ku imuroin ja pesin lattiat. Aina sama juttu, osoittaa mieltään kun siivotaan |O

Sori mutta

k025.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Sori mutta

k025.gif

Jos mä tuon koiran sinne siksi aikaa, että sen huono tuuri loppuu :whistle: Mulla alkaa huumori loppumaan tuon kohellusten kans.

Meidän koira vois olla innoissaan kaverista!
Mutta toivotaan että huono tuuri jo loppuisi :hug:

Se on kyllä aina ollu tuommonen vouhottaja ja nyt kun on ensimmäinen juoksu, niin se vouhotus vaan lisääntyy, tuntuu ettei se nuku ikinä. Tuo vanhempi neitokainen sitte on koko ajan nenä nuoremman takapuolessa kiinni ja nylkyttää joka välissä |O

Meidän koiralla kun aikoinaan oli eka juoksu,oli yllättävän rauhallinen.

Toivotaan, että tuo meidän oma rauhoittuu edes vähän juoksun jälkeen.
Äsken koira vaelsi olkkarista turvonnut side nartunsuojasta roikkuen. Oli käyny olkkarissa pissalla... taas. Mä en ymmärrä mikä siivuksessa on niin kamalaa :kieh:

Jos vain pelkää imuria?
Ei kyllä kiva kun itse siivoaa ja toinen pissailee..

Ei se sitä kyllä pelkää, välillä tulee haistelemaan ja makaa vieressä vaikka imuri on käynissä. Sitä vaan ärsyttää, kun sen pitä siirtyä pois tieltä ja ku sen lelut kerätään pois... ilmiselvästi piruilee mulle :laugh:

Yhteistyössä