Eilen illalla koira tuli mun syliin, ja huomasin että tassusta törrötti semmonen iso niitti joka oli mennyt polkuanturasta läpi ja oli mennyt aika syvältä. No aluksi yritin sitä sohvalla irti, mutten onnistunu. Kannoin koiran vessaan ja sielä sitte sain sen pois. Koira oli varsin tyytyväinen kun se saatiin pois. Olis pian repiny silmät päästään, jos ei olisi huomattu...
Tänään ku tulin töistä, niin laitoin koirille ruokaa. Vanhemmalle ei ruoka kelvannut ja nostin kupin sitte tiskipöydälle. Nuorempi oli sitten salaa yrittäny ahmia ne ruuat niin äkkiä ku ehtii. Kuulin vessaan, kun koira alkoi kakoa ja yritti vetää henkeä siinä onnistumatta. Mä koppasin paniikissa koiran kainaloon ja kaulalta silittelin vähä kovempaa, niin alkoi sitten yskimään ja oksenti ruuat... jotka tosin söi uudestaan niin nopeasti, etten ehtiny silmää räpäyttää.
Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu... en varmaan halua edes tietää
Tänään ku tulin töistä, niin laitoin koirille ruokaa. Vanhemmalle ei ruoka kelvannut ja nostin kupin sitte tiskipöydälle. Nuorempi oli sitten salaa yrittäny ahmia ne ruuat niin äkkiä ku ehtii. Kuulin vessaan, kun koira alkoi kakoa ja yritti vetää henkeä siinä onnistumatta. Mä koppasin paniikissa koiran kainaloon ja kaulalta silittelin vähä kovempaa, niin alkoi sitten yskimään ja oksenti ruuat... jotka tosin söi uudestaan niin nopeasti, etten ehtiny silmää räpäyttää.
Mitäköhän seuraavaksi tapahtuu... en varmaan halua edes tietää