K
kukeseen harmailee
Vieras
Meillä 2,5v ollut nyt maanantaista lähtien melkein 40asteen kuumessa, kauhea yskä, nuha ja poika ihan väsyny. No kävimme sitten eile yksityisellä, niin selvisi, että keuhkoissa vähän rahina ja toinen korva tulehtunut, joku virus kuulemma. No poika makasi eilen koko päivän, mikään ruoka ei maistu ja senkin vähän, mitä suostuu syömään niin oksentaa yskäkouristuksissa ulos
Soitin sitten tänä aamulla kaamean yön jälkeen lähisairaalaan, että mitäs nyt tehdään. Sieltä passiteltiin terveyskeskukseen. No käytiin, tulehdusarvot otettiin ja lääkärin mukaan ne näyttävät, että JOTAIN siellä sitten olisi??? Lääkitys kuulemma kohdallaan ja kaksi vuorokautta kuulemma menee, ennen kun lääkkeet vaikuttavat. Jos kuitenkaan ei yhtään helpottaa, niin lähisairalaan sitten.
No soitin nyt hetki sitten sinne päivystykseen, kun pojalla taas 40asteen kuume, yskii ja itkee, kun sattuu, ei edes vesi mene alas, läähättää ja tärisee....... Sairaalasta annettiin terveyskeskuksen päivystysnumero (kaiken lisäksi väärä), että sinne pitää soittaa,että mitä he ovat mieltä, tarviiko testejä lisää. No voi v*****u mä sanon, kuinka sairas sitä nykyään pitää olla, että pääse hoitoon?? No mies menetti sitten hermonsa,soitti itse sairalan päivystykseen ja lähti nyt viemään poikaa sinne..... Voi mun pientä
No soitin nyt hetki sitten sinne päivystykseen, kun pojalla taas 40asteen kuume, yskii ja itkee, kun sattuu, ei edes vesi mene alas, läähättää ja tärisee....... Sairaalasta annettiin terveyskeskuksen päivystysnumero (kaiken lisäksi väärä), että sinne pitää soittaa,että mitä he ovat mieltä, tarviiko testejä lisää. No voi v*****u mä sanon, kuinka sairas sitä nykyään pitää olla, että pääse hoitoon?? No mies menetti sitten hermonsa,soitti itse sairalan päivystykseen ja lähti nyt viemään poikaa sinne..... Voi mun pientä