Onpas mukavaa kun on kivaa

Tiskikone sanoi sopimuksen irti! Taitaa olla ohjauspaneeli.🙄 Täytyy avata se illalla ja katsoa onko mitään tehtävissä.

Täällä oli onneks nuoria tupa täynnä niin keksin teettää KAIKKI kotityöt heillä!😏

On se niin mukava katsoa kun lapset ahertaa!😂 Noh, yksi on treeneissä, mutta muut ystävineen ovat käytettävissä!

Teettekö te usein samoin?🤗

Meillä yleensä kotityöt on enimmäkseen minulla koska lapset treenaa niin kovaa lajeissaan+opinnot. Toki jotakin kotitöitä aina tekevät, mutta eivät ihan näin kattavasti kun tänään.😏 Tämän päivän peli peruttiin niin on hyvä purkaa energiaa johonkin järkevään.😁

Wink wink: mitäs teidän nuoriso tekee par’aikaa? Nyt olis hyvä ilma pestä terassia/siivota pihaa/pestä ikkunoita jne!😏

vierailija
Ota esille tiskikoneen käyttöohjekirja ja katso sieltä vikasietotila. Joskus apu voi löytyä buuttaamalla ohjelmat.
Lapsista en tiedä kun 2×40 v , 2×36 v ja 31 v ilmeisesti osa töissä, Salpausselän kisoissa ja harrastamassa vauva-arkea.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tiskikone sanoi sopimuksen irti! Taitaa olla ohjauspaneeli. Täytyy avata se illalla ja katsoa onko mitään tehtävissä.

Täällä oli onneks nuoria tupa täynnä niin keksin teettää KAIKKI kotityöt heillä!

On se niin mukava katsoa kun lapset ahertaa! Noh, yksi on treeneissä, mutta muut ystävineen ovat käytettävissä!

Teettekö te usein samoin?

Meillä yleensä kotityöt on enimmäkseen minulla koska lapset treenaa niin kovaa lajeissaan+opinnot. Toki jotakin kotitöitä aina tekevät, mutta eivät ihan näin kattavasti kun tänään. Tämän päivän peli peruttiin niin on hyvä purkaa energiaa johonkin järkevään.

Wink wink: mitäs teidän nuoriso tekee par’aikaa? Nyt olis hyvä ilma pestä terassia/siivota pihaa/pestä ikkunoita jne!
mukulat oottaa että isoveli tulee kohta käymään

piha on vielä vähän jäässä ei ole kiirutta rapsuttelemaan

• Rakkaus
Ota esille tiskikoneen käyttöohjekirja ja katso sieltä vikasietotila. Joskus apu voi löytyä buuttaamalla ohjelmat.
Lapsista en tiedä kun 2×40 v , 2×36 v ja 31 v ilmeisesti osa töissä, Salpausselän kisoissa ja harrastamassa vauva-arkea.
Ohjekirjat ovat hölmöille, eiku!😁

Kiitos vinkistä!❤
Eilen vielä vilkutteli valoa, mutta nyt ohjauspaneeli sammui kokonaan eikä nappuloita painelemalla tapahdu mitään. Noh, enköhän mä jotakin keksi.👌🏼

vierailija
Ihana ilma ulkona!

Josko se kevät saa jo tulla…vai vieläkö uskotte että tulee pakkasia ja lunta?

En viitsisi nipottaa, mutta ei ole Chopinia eikä ole edes valssi. Kyllähän se sitten lukee videon kuvauksessa, mutta kuitenkin. Saattaa toki vielä tulla lunta etelää myöten, mutta toivottavasti ei kovin paksua kerrosta. Pakkasta ainakin varmaan.

• Tykkää
vierailija
Tulee niin Amelien musiikki mieleen... Tilulii...
Moderaattorit veivät laittamani linkin, mutta tämä on parempi.
No laitetaan sekin ihana tähän!
Linkkini tulee perässä, moderaattorit halusivat kuunnella sen ensin omassa rauhassaan. Muta tämä on parempi, kun siinä on kuvia leffasta. Minulla oli vain "piano hero" -versio.

• Tykkää
vierailija
Ketjun aloitusaikaan oltiin lapsen kanssa ulkoilemassa metsässä.

Meillä on vähän sama juttu, että lapset harrastaa ja hoitavat koulun hyvin, enkä mä raaksi teettää kotitöitä. Treenivaatteensa pesevät itse heti samana iltana, mä pidän vaan huolen että kone on vapaana.
Pitäisi varmaan antaa enemmän vastuuta kotitöistä, etteivät ole aivan kädettömiä sitten kun muuttavat omilleen.

Yhteistyössä