onpas loistava parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
siis mä oon pienen vauvan kanssa päivät yksin kotona,kaipaan siis miehen kotiutuessa aikuista juttuseuraa, ja oikeastaan eritoten omasta miehestäni sitä juttuseuraa...saanko sitä, EN! ilmeisesti miehelle riittää päivän aikana saadut sosiaaliset kontaktit, ei ole sitte enään kotona juuri mitään sanottavaa! ja mua kyrsii!! samaten kun en saa nukkua kunnolla, väsyttää, vauva ei oo mikään helppo tapaus(ei tietenkään tahalleen hankala) jota saa kantaa paljon että ei itke, niin kaipaisin illalla kainaloa sitäkään ei välttämättä saa koska jos miehellä on pahaolla niin eipä ietenkään haluta mun lähelle :kieh: :'(

no juu löytyy ihmisiä kenellä on vauvoja ja/tai isompia lapsia, mutta joilla on suhde mieheen ok. eikä tällänen kuin meillä. enkä mä nyt niin kaipaa muilta äideiltä seuraa vaan lähinnä juuri mieheltä. tuntuu että olen yksin, vaikka en olekkaan, ja pahinta on tuntea itsensä yksinäiseksi kun oikeasti ei ole yksin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
no juu löytyy ihmisiä kenellä on vauvoja ja/tai isompia lapsia, mutta joilla on suhde mieheen ok. eikä tällänen kuin meillä. enkä mä nyt niin kaipaa muilta äideiltä seuraa vaan lähinnä juuri mieheltä. tuntuu että olen yksin, vaikka en olekkaan, ja pahinta on tuntea itsensä yksinäiseksi kun oikeasti ei ole yksin :'(

Tiedän tasan miltä tuntuu. Mä olen kärsinyt tuollasesta jo kohta 3v.

Yhteistyössä