?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Kun on masu täynnä ihanaa karppiruokaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:sama fiilis,masussa itse tehtyjä jauhelihapihvejä ja fetasalaattia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:sama fiilis,masussa itse tehtyjä jauhelihapihvejä ja fetasalaattia![]()
Millai teet jauhelihapihvit?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä sorruin ruisleipään, kun en muka muuta nyt keksinyt. Nyt vain hokasinkin, että mullakin olis ollut ainekset tuohon herkkusienimunakkaaseen. No, illalla paistan lohta ja wokkailen kasviksia kaveriksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:sama fiilis,masussa itse tehtyjä jauhelihapihvejä ja fetasalaattia![]()
naudan jauhelihaa 400g,sipulia,mausteita,1 muna ja 1prk smetanaa tai kreikkalaista jugurttia vähän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:sama fiilis,masussa itse tehtyjä jauhelihapihvejä ja fetasalaattia![]()
naudan jauhelihaa 400g,sipulia,mausteita,1 muna ja 1prk smetanaa tai kreikkalaista jugurttia vähän![]()
Tuleeko mureita? ..kun mä joskus koitin aika tollei tehä, mut tuntu, että jäivät sitkeeksi.