Onpa vankiloissa hyvät oltavat :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinänsä mua oudoksuttaa, miten paljon enemmän ja enemmän aletaan maailmassa suvaitsemaan asioita. Äidit ja isätki voi miettiä, että mikäs tässä rikoksia tehdessä, kun saa muksutki mukaan vankilaan, jos kiinni jää...

Alkuperäinen kirjoittaja ren:
Sinänsä mua oudoksuttaa, miten paljon enemmän ja enemmän aletaan maailmassa suvaitsemaan asioita. Äidit ja isätki voi miettiä, että mikäs tässä rikoksia tehdessä, kun saa muksutki mukaan vankilaan, jos kiinni jää...

Näin just mäkin ajattelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ren:

Sanoppas muuta. Lokoisat olot tuntuu olevan vankilassa ja henkilökunta toteuttaa pienimmätkin toiveet.

Mielummin otan naapurikseni sellaisen vapautuvan vangin, jota on kuntoutettu ja sopeutettu yhteiskuntaan, kuin vangin, joka on ollut eristyksissä kopissa kasvattamassa vihaa ja katkeruutta maailmaa kohtaan.

No joo, niillä on tosiaan hyvät sapuskat ja ihan asialliset huoneet. Ainakin tuolla Vilppulan vankilalla. Ihan rennon oloisia ne vangitkin siellä, läppä lensi koko ajan kun siellä pyörin (työasioissa).

Viimesimmässä vauva lehdessä oli juttu äitivangeista ja siitä, että ne vauvat/taaperot eivät ole vankeja vaikka vankilassa mukana ovatkin. Enempi mua mietityttää se että jos lapsi saa olla äidin mukana vankilassa 2v:ksi ja sit sioitetaan johonki..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielummin otan naapurikseni sellaisen vapautuvan vangin, jota on kuntoutettu ja sopeutettu yhteiskuntaan, kuin vangin, joka on ollut eristyksissä kopissa kasvattamassa vihaa ja katkeruutta maailmaa kohtaan.

Olet kyllä oikeassa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä