Onpa taas typerää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sitten kun kaikki on hyvin niin heti keksin jotain uutta. Nyt käsivarressa yhdessä kohtaa muutama pieni mustelma ja heti säikyn jotain leukemiaa. Siitäkin huolimatta, että mulle on aina tullut tosi herkästi mustelmia ja vaikka tiedän, että kantorepun hihna on lenkillä hangannut tuota kohtaa ja olen tehnyt muutaman tosi pitkän lenkin sen kanssa. Eli se selitys on taatusti siinä kantorepun muovisessa kiinnityksessä, joka siihen osui. Se sattui kävellessäkin vähän.

Järki sanoo, että leukemiassa on varmaan mustelmat sellaisia että taatusti sen tajuaa ettei ne oo ihan normaaleita ja muitakin oireita. Ja silti tämä pää kehittää näitä. Aina joku uusi tauti.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
sama ongelma ku mulla. minä vaan aina keksi n syöpiä ja neurologisia sairauksia itelleni..

Joo niinpä.

Pystytkö sinä kuitenkin sanomaan toiselle, että nyt kuvittelet hölmöjä? Itse kun on lukenut paljon kaikenlaista ja tietysti maalaisjärkikin jokaisella jotain sanoo niin minulla se toimii hyvin, ku on kyse toisista. Usein järkeistänkin asiaa itselleni niin, että alan miettiä että olenko joskus jollain muulla kuullut tälläisestä.

Yhteistyössä