Onpa ollut aivan ihana päivä tänään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnekas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnekas

Vieras
Aamukahvien ja pikauinnin jälkeen siivous, ja koti kiilsi puhtauttaan jo ennen puolta yhtätoista. Siitäpä sitten olikin ihanaa palailla altaalle ja pulahtaa itsekin veteen. Siellä nautittiin olostamme ainakin pari tuntia, jonka jälkeen tultiin sisälle. Eikä ole enää yhtään kuuma! Nyt juniori tekee salaattia teinin johdolla keittiössä, mä huolehdin grillaamisesta ja notkut netissä, ja keskimmäinen istuu kissan kanssa sohvalla ja katselee Tohtori Sykeröä.

Mä oon niin tyytyväinen tähän päivään! Meillä on siistiä, ihanaa, rauhallista, ei ole kuuma, kaikki on hyvin :) Kohta masut pullolleen ihanaa grilliruokaa ja salaattia, sitten jälkkäriks jäätelöä ja mulle suklaakahvit.

Taivas vetäytyi pilveen, ukkosta kai koettaa saada aikaan. Meillä täällä sisällä on hämyisää, leppoisaa ja ihanaa :heart:

Kunpa tää päivä jatkuis ikuisesti :)

kuulostaa mukavalta!

Mulla on myös ollut tosi mukava tavallinen päivä.

aamulla 1ja 4 vuotiaiden kanssa rannalla. sitten suihkussa. sitten syötiin ja nyt ne nukkuu, riehuivat itsensä väsyksiin.
ja juuri ukkosti, kohta uudelleen viellä pihalle kun siellä on varmasti raikas ilma.

ihan tavallinen päivä lasten kanssakin voi olla mukava :D

Yhteistyössä