Onpa mulla nyt asiaa (ja kaikki tietty tosi tärkeitä), mutta selittäkääs viisaammat miksi meidän poika on blondi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulle on vaan koko ajan sanottu että kyllä ne pojan hiukset tummuu, odotas vaan...ja seitsemän vuotta oon odottanut :D .

On se muuten varmaan aika hassua että jos ja kun ne sitten joskus tummuu, niin poikahan on ihan eri näköinen =) .

Mites sitten kulmat ja ripset? Kuuluuko ne samaan kastiin että voi tummua myöhemmin? Pojalla kun on nekin vaaleammat kuin meillä vanhemmilla...

Minun isälläni tosiaan tummui vain tukka. Ripset ja kulmakarvat (ja viikset) ovat edelleen vaaleat.

:D :D varmaan hauska näky, jos siis hiukset todella on tosi tummat :D

Suvussa se kulkee... Mäkin olen veljeni kanssa vaaleahiuksinen ja -ihoinen, vaikka vanhemmat on tummahiuksisia ja ihokaan ei heillä ole kovin kalpea.. Iän myötä varmaan alkaa ilmestyyn enemmän pigmenttiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
:D :D varmaan hauska näky, jos siis hiukset todella on tosi tummat :D

En mä tiedä. Olen kai niin tottunut. En ole edes koskaan ajatellut asiaa noin...

Mutta itseasiassa se on kyllä minusta outoa jos on ihan vaalea ja sitten on luonnostaan ihan tummat kulmakarvat. Hassua etten ole koskaan ajatellut asiaa toisinpäin. :)

Voi olla että hassuus on nyt vaan mun päässäni :snotty: . Mä vaan jotenkin aina yhdistän tummat hiukset tummiin naamakarvoihin :D . Ja naisethan tietty pääsee niitä karvojaan meikillä tummentamaan...

Yhteistyössä