Onpa aikuisten oikeesti ihanaa, kun lapset hoidossa ja minä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=)

Vieras
saan koko päivän touhuta rauhassa... Nyt on jo koko koti kuurattu katosta lattiaan ja pullatkin paistettu, ILMAN et tarvii kuusi käsiparia olla taikinassa... Nyt nautin RAUHASSA päiväkahvista ja KOKONAISESTA tuoreesta pullasta. Seuraavaksi aion YKSIN mennä suihkuun ja lähtee KAIKESSA HILJAISUUDESSA kaupunkiin ostamaan ITSELLENI uusia vaatteita.

Ja tiedoksi vielä, et IKINÄ, KOSKAAN ENNEN en ole ollut ilman lapsia kotona kokonaista päivää...

Mutta siis pointti oli, et on todella rentouttavaa saada rauhassa touhuta asioita, vaikkakin sit siivota ja paistaa pullaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Hih, sulla taitaa olla liian hyvä fiilis, kun tulit tänne kerjää verta nenästä.

On joo... Kaikki kamut ku on töissä, ei voi kellekään soittaa joten halusin sit jollekin kertoo hienosta fiilarista! =)

ihanaa!Kyllä varmaan teki hyvää!!! Mulla on edessä yhden yön seminaarireissu ens viikolla. Kuuteen vuoteen en ole ollut missään ilman lapsia ja varsinkaan yötä poissa kotona ellei synnärireissuja lasketa). Saapi nähdä miten kotiäidin retki menee ja miten isä pärjää viiden pienen kanssa kotona...

Kiva =) Nauti!!
Ite yritän pikku-hiljaa opetella eroon tästä huonosta omasta tunnosta: oon sairaslomalla ja lapset viel reilun kk:n hoidossa. Tiedän, et muuta järkevää ratkaisua ei ole, mutta silti... En mä kyllä muiden mielipiteistä niinkään välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
ihanaa!Kyllä varmaan teki hyvää!!! Mulla on edessä yhden yön seminaarireissu ens viikolla. Kuuteen vuoteen en ole ollut missään ilman lapsia ja varsinkaan yötä poissa kotona ellei synnärireissuja lasketa). Saapi nähdä miten kotiäidin retki menee ja miten isä pärjää viiden pienen kanssa kotona...

No, kyllä säkin oot vapaasi ansainnut...

Mulla nyt kyllä menee tää päivä kelloa tiiraillessa, et kerkeen kaikki hommat hoitaa, mitä suunnittelin.... Nii, ja aion käydä kaupungilla jossain syömässäkin!!! On tää elämä hienoo!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Kiva =) Nauti!!
Ite yritän pikku-hiljaa opetella eroon tästä huonosta omasta tunnosta: oon sairaslomalla ja lapset viel reilun kk:n hoidossa. Tiedän, et muuta järkevää ratkaisua ei ole, mutta silti... En mä kyllä muiden mielipiteistä niinkään välitä.

Huono omatunto, niiiiiin tuttua! Aamulla itekin podin sitä, kun lapset ja isi lähti kotoa... itse jäin yökkäri päällä kahvia juomaan ja vanhin lapsista sano, et epäreiluu ku äiti saa jäädä kotiin... Hmm, no huomisen on lapsetkin hotona.

Yhteistyössä