Onnko legginssit jo ihan out? Mitä sit tunikan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp

Vieras
Mulla on sellainen puoleen reiteen valkoinen väljähkö tunika, mut mitä sen kanssa pitäis laittaa, siis kengät ja hame/housut? Onko junttia jos pistän caprilegginssit ja jonkun lyhyen hameen (ku ei ihan pelkkiä legginssejä kehtais laittaa kun on kuitenkin sen verran lyhyt paita)? Entäs kengät? Korkkarit?

Laita sellaset ei-läpinäkyvät-legginsit. Legginsejä näkyy suomen lisäksi myös mm ruotsissa, tanskassa, saksassa ja hollannissa mun viimeisten kahen viikon aikana nähdyn pohjalta :D Ja kuulemma niitä näkyy paljon myös muotinäytöksissä, eli eivät ole out. Valikoima tuntuu vaa lisääntyvän...

No onko se tunika nyt liian lyhyt pelkästään legginsien kanssa jos kerran on puoleen reiteen?
Korkkarit tai balleriinat sopis parhaiten siihen asuyhdistelmään, riippuen tietenkin myös siitä, mihin olet menossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:
No onko se tunika nyt liian lyhyt pelkästään legginsien kanssa jos kerran on puoleen reiteen?
Korkkarit tai balleriinat sopis parhaiten siihen asuyhdistelmään, riippuen tietenkin myös siitä, mihin olet menossa :)

No jjoku voisi käyttää pelkkien legginssien kanssa, mut mulla on jotenkin turhan alaston olo jos vaan pelkät legginssit, kun ei se ehkä ihan puoleen reiteen ole, ihan vähän pepun alle ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Madeia:

No jjoku voisi käyttää pelkkien legginssien kanssa, mut mulla on jotenkin turhan alaston olo jos vaan pelkät legginssit, kun ei se ehkä ihan puoleen reiteen ole, ihan vähän pepun alle ehkä.

Nomutta jos on sellaset ihan läpinäkymättömät legginsit, esim farkku tai muuten vaa paksumpaa kangasta? Mä en ite tykkää käyttää yhtään sellasia joiden paksuus mitataan deneissä, vaan pitää olla ihan kangasta... Niissä ei haittaa vaikka vähän "näkyisikin" jotain kun eihän mitään niistä oikeasti näy.

Yhteistyössä