Onnittelu teksti hääkorttiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olivia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olivia

Vieras
Ajattelin laittaa ystäväpariskunnan korttiin seuraavan runon: Onnen kahle kultainen, ihanin tunne ihmisen. Lämmin loiste rakkauden, sydän on löytänyt sydömen. Mikä olisi sopiva onnittelu tuon perään? Siis tyyliin Onnittelut hääparille tai jotain vastaavaa. Antakaas hyviä onnitteluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:
En muistaakseni pyytänyt arvostelua runoon mut sano sit mikä olis parempi jos on ihan yäk.

anteeksi, en mä halunnu loukata, tuntuu vaan että noissa ton kaltaisissa runoissa ei oo aina se ajatus ihan täysillä mukana. mutta se on ihan makuasia, yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä...

itte laittaisin vaikka jonkun tommy tabermanin rakkausrunon, tai heli laaksosen upeista parisuhderunoista valkkaisin..

olen kuullut runon muodossa: Onnen kahle kultainen, ihana side ihmisten. Kauniisti kertoo loiste sen, sydän on löytänyt sydämen.

Mutta en minäkään tuota laittaisi, on niiiiiiiiiiiiiiin ällön lässy ja kulunut runo. Laittaisin mieluummin vaikka että...hmm...

Ei rakkaus ole rakkautta jos se muutoksesta muuttuu tai taipuu katoavan myötä kaikkoamaan. Ei, se on pysyvä piste joka myrskyt kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen kuullut runon muodossa: Onnen kahle kultainen, ihana side ihmisten. Kauniisti kertoo loiste sen, sydän on löytänyt sydämen.

Mutta en minäkään tuota laittaisi, on niiiiiiiiiiiiiiin ällön lässy ja kulunut runo. Laittaisin mieluummin vaikka että...hmm...

Ei rakkaus ole rakkautta jos se muutoksesta muuttuu tai taipuu katoavan myötä kaikkoamaan. Ei, se on pysyvä piste joka myrskyt kestää.

Toi oli vähän turhan erikoinen mun mieleen.. Muuten hyvä. Runoilehan vielä joku toinen ehdotus.

Yhteistyössä