Onnistuuko tämä(hammaslääkäristä!)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti 83

Vieras
2 kk sitten paikattu hammas aloitti oireilun.Eilen en voinut syödä kunnolla.Olen 4.kuulla raskaana joten veti ihan veltoksi,pyörryttij a pahaolo :( Seuraava aika hammaslääkäriin 2.6 vasta,eli ajattelin tänään mennä särkypäiystykseen ja pyytää repimään hampaan pois!En yksinkertaisesti PYSTY mihinkään juurihoitoon nyt kun olen niin heikossa kunnossa.Luulin aluksi vain ientulehdukseksi,joten yritin hoitaa kotona.Särkylääkkeitä kului..
2.6 saa sitten 2 hammasta paikata...Ja toivottavasti olen paremmassa kunnossa silloin.
Hammas on ylhäällä kolmannksi viimeinen,vähän kosmeettinen ongelmakin mutta en välitä,haluan nyt hoitaa asian kuntoon jotta voin syödä taas terveellisesti ja olla äiti näille muille.Kivun takia olen nukkunut päikkäreitä.

Suostuuko kunnallinen hammaslääkäri repimään´hyvän´hampaan pois?

Kyllä ne suostuu kun vaatii.

Juurihoidossa on kuitenkin aina se riski että se särkee monta viikkoa, tai ettei se parannekkaan kunnolla, tai että juuria onkin enemmän eikä kaikkia saa tupatuksi, tai että ilmaa pääsee jne. Jos itse on asian harkinnnu niin ilman yhtä hammasta kyllä pärjää.

Lähinnä ongelma se että pitäisi hoitaa asia pian,että pääsen syömään.
Jos olen väsynyt,tulen myös huonovointiseksi.
Olisin tarvinnyt paniikkikohtauslääkekuurin,en hammaslääkäriä varten vaan tätä huimausta,eli paha olo tulee..Sitä taas en pysty enää odottamaan,pakko hoitaa ennen viikonloppua!
Joudun 4 vuotiaan ottamaan muutenkin aina mukaan,ei ole hoitajaa,isä tulee vasta ennen viittä aina kotiin.

Olen oikeasti aika maassa,kun tämä raskausaika on näin vaikeaa!
Raskausmyrkytysoireet,4 hammasta yhteensä rikki,oudot ihottumat ja alkaneet allergiat..Olen´aina énnen ollut terve!

Suostuu varmastikin, jos itse sitä vaadit, mutta kannattaa vielä harkita juurihoitoakin. Ainakin itsellä se sujui helpommin ja kivuttomammin kuin luulin.

Tsemppiä :hug:

Yhteistyössä