Onnistuuko lihamureke ilman kananmunaa ja korppujauhoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Anteeksi utelu mutta sinäkö yhä sinnittelet yhtenä kappaleena :hug:

juuh... toissailtana jo käytiin synnärillä, mutta takas tultiin, supparit lopahti :/

Niin mä jossain vaiheessa lukasin sitä ketjua jossa pohdit että joko pitäisi lähteä mutta en sitten tiennyt kuinka siinä kävi.
Eikö oo sen jälkeen ollu sitten mitään tuntemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
silloin tällöin supistaa, välillä kipeestikin, mutta oon sitä mieltä, että tää syntyy sitten joskus yliaikais kontrollin jälkeen pakolla :D

Mulla keskimmäin syntyi päivää enen laskettua,mutta kaksi muuta tuli vasta häätöuhkauksella.
Eli kun kävin ya-kontrollissa,ties kuinka monennessa jo :kieh: ,ja sovittiin käynnistys niin juuri ennen kuin olisi pitänyt käynnistykseen mennä oli vauva pihalla :D

Kyllä sen murekkeen pitäis onnistua ilman munia ja korppujauhoja!

Meillä tehdään muutenkin ilman kanamunaa, sillä ei oikeesti ole mitään virkaa murekkeessa!! (kanamuna-allergian vuoksi kuitenkin jätetty pois)

Alkuperäinen kirjoittaja Dr. T.J.:
Ei muuten onnistu ilman korppujauhoja.... kannattaa kuunnella mua koska opiskelen kokiksi

No ainakaan et valmistumaan tolla tiedolla tule :D

Ja voi tehdä ilman, mä en laita koskaan. Mausteet ja lihan vaan, sipulia, vettä ja välillä porkkanaraastetta, kermaviiliä, leipää tai jtn.

Alkuperäinen kirjoittaja Dr. T.J.:
Ei muuten onnistu ilman korppujauhoja.... kannattaa kuunnella mua koska opiskelen kokiksi

ööö.. mä en oo koskaan laittanu murekkeeseen korppujauhoja :D
sipulikeittopussi, munia, tollanen creme bonjour pippurikastike... namm..
ja murekkeelta maistuu ja näyttää :DD

Isoäidin reseptikirjalla ollaan jo monta vuotta tehty mureke tai pulla taikina pehmeällä leivänjämillä joten ei korppujauhoja ole pakko käyttää. ihan miten itse haluaa tai mitä ns. kaapista löytyy :))

Yhteistyössä