ONNISTUNEET POPPARIT?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkkusuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herkkusuu

Vieras
Mulla on taas huippumaistuva ja terveellinen lounas menossa... Poppareita poksauttelin kattilassa, lasissa kymää kolajuomaa ja jälkkäriks suklaata...

Mutta asiaan: Miten ihmeessä noista kattilapoppareista saa hammasystävällisiä? Aina niis on jotain kovia kohtia, jotka on mulla myös hampaita lohkaisseet. Miten saan pehmeemmpiä niistä? Öljyssä poksauttelen. 1dl siemeniä, 2rkl öljyä, kuten ohjeessa lukee.

Mikropoppareitten kans ei vastaavaa ongelmaa, mutta ne ei oo niin terveellisiä ;)

Omien hampaiden lisäksi voipi olla lasten hampaat vaarassa, siksi olen huolissani.

Alkuperäinen kirjoittaja katariina00:
miks ne on terveellisempiä? tyhmänä kyselen koska itekki tykkään paaaaaljon enemmän noista kattila poppareista :)

Tää muakin kiinnostaa. Pystyyhän niihin laittaan vähemmän suolaa,mutta onko ne muuten terveellisempiä?

Kait se on se suolaisuus ja rasvaisuus noissa erona? Mutta molempia syön, hyvällä ruokahalulla...

Kiitos vinkistä, Hair of the Dog, kokeilen ensi kerralla lisätä öljyn määrää hiukan.

Oletteko onnistuneet maustamaan kattilapoppareita VOILLA ? Miten? Öljyn sekaan vai vasta valmiisiin poppareihin? sulatettuna? Valutatteko?

Yhteistyössä