Onnistuneet laihduttajat! Paljonko olette parhaimmillaan saaneet tiputettua 2kk aikana?

• Viestiketjun aloittaja "nella"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Laihduin Nutrifast-tuotteilla eli VLCD-kuurilla 21kg/12vk, siitä voi laskea halutessaan paljonko suurin piirtein lähti ekan 2kk aikana. Aluksi en tainnut harrastaa liikuntaa ollenkaan. Tuon jälkeen jatkoin ruokavaliolla (Kiloklubi apuna) ja liikkumalla ehkä 3krt/vko (kävely, tanssi, uinti, juoksukoululenkit), ja pudotin vielä n. 20kg.

"mamma"
½ kiloa viikossa on hyvä tahti laihtumiselle. Jos tiputtaa nopeammin tulee paino kerrottuna takaisin puolessa ajassa.
4 kiloa kahdessa kuukaudessa on hyvä saavutus ja samalla olet syönyt oikein ja elämäntapamuutos on hyvällä alulla. Jatkat sitten vaan siitä eteenpäin niin pääset tavoitteeseesi. Muista että pysyäksesi hoikkana sinun on jatkossakin tarkkailtava syömisiäsi, et voi lopettaa sitä koskaan tai lihot uudestaan. Siksi puhutaan elintapojen muuttamisesta, ei laihduttamisesta.

Nesteethän ekana lähtee ja sille vauhdille ei voi itse yhtään mitään :)

Mulla on nyt reilu kuukausi takana ja -8kiloa, lähtöpaino oli tosi hurja. Millään nälkäkuurilla en oo enkä perusta ollenkaan KUUREIHIN, mitäs sit kun se päättyy? Kilot takas vai? Eli elämänmuutos, jätin vähän turhia hiilareita pois eli makaronin ja vaalean leivän, joskus jos tekee mieli niin syön mut pääsääntöisesti en, paljon vettä ja kalorit +-1300/vrk. Ja siis liikkunut en oo ollenkaan terveydellisistä syistä, sen voinen aloittaa pian!

Viimeksi muokattu:
"kolmen äiti"
Multakin lähti noin 7 kg ekan kuukauden aikana, nyt sitten seuraavan 8 kuukauden aikana lähtenyt noin 13 kg lisää eli yhteensä 20 kg/9 kk. Millään kuurilla en ole vaan tuo on seurausta pysyvästä elämäntapamuutoksesta, päivittäisiä kalorimääriä en tiedä, vaihtelevat varmaan paljon, syön silleen että nälkä lähtee mutta turhat napostelut olen jättänyt pois.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28619494]Laihduin Nutrifast-tuotteilla eli VLCD-kuurilla 21kg/12vk, siitä voi laskea halutessaan paljonko suurin piirtein lähti ekan 2kk aikana. Aluksi en tainnut harrastaa liikuntaa ollenkaan. Tuon jälkeen jatkoin ruokavaliolla (Kiloklubi apuna) ja liikkumalla ehkä 3krt/vko (kävely, tanssi, uinti, juoksukoululenkit), ja pudotin vielä n. 20kg.[/QUOTE]

Lisään vielä, että kiloakaan ei ole tullut takaisin 2,5 vuodessa vaikka yhden muksunkin olen tässä välissä maailmaan saattanut.

"Satu"
6 kiloa kahdessa kuukaudessa, Painonvartijoiden ohjeilla, eli normaalilla kotiruoalla. Enemmänkin olisi painoa pudonnut, mutta kun olen tällainen "vallaton luonne", niin minkäs teet... :p (Ajattelin ettei ole niin justiinsa, että kuinka monta leipäpalaa syö aterialla, yms...)

Yhteistyössä