Onnistuminen ekasta INSEMINAATIOSTA?

Hei,

oon 34v ihan just ja yrittäny vuositolkulla tulla raskaaks...
nyt takana eka inssi ja haluisin kuulla, kuinka monella täällä olevilla on alkanut raskaus ekasta inssistä? Mietin sitä todennäköisyyttä vaan...

Oon niin poikki tähän odotteluun ja toivomiseen ja siihen ettei saa ajatella mitään onnistumisia! Yritän vaan sinnitellä ja käydä hoidoissa kuin robotti.

:heart: :llä sinnittelijä
 
Varmaan tuolta raskautuneiden puolelta (odotuspuolelta) voisit saada enemmän vastauksia, mutta meillä tärppäs ensimmäinen inssi ja nyt odotan tuplia rv 14+5. Selittämättömiksi jäätiin tutkimuksissa!
 
Ilman muuta ekasta voi onnistua. :) Meillä onnistui ekasta peräti kaksi kertaa! B) Toinen on syntynyt 2007 ja toinen 2009. Mutta, ei kannata heittää kirvestä kaivoon, vaikkei aivan heti onnistuisikaan. Toisilla voi tarvita pari kertaa enemmän. Meillä sattui vain aivan käsittämätön tuuri. :eek:
Tsemppiä :hug:
 
Meille esikoinen, nyt jo 4v., tärppäsi ekasta inssistä. Itse olin aika epäilevällä kannalla koko inssin suhteen, mutta kävikin sitten melkoinen tuuri. Kuopusta yritettäessä käytiin kahdesti inssissä, tuloksetta, kunnes tyttö saikin sitten alkunsa ihan perinteisellä menetelmällä ja sellaisesta kierrosta, johon ei edes inssiä tehty koska sen onnistumiselle ei lääkärin mukaan ollut edellytyksiä...Mulla taustalla myöskin pco ja ovuloimattomuus.

Tsempitykset täältäkin! :hug:
 

Yhteistyössä