H
hmm
Vieras
Tässä päivähoitoasioita ollaan pyöritelty,kun mulle on luvattu oppsopparipaikka,mutta papereita ei vielä ole(aloitusaika ei siis selvillä).Lapsia 3(1-5v.).Soittelin jo päiväkotiin ja kyselin tilannetta..Sanoi,että toisista hoitopaikoista tulijoita on jonoksi asti,mutta ei ole niitä,joilla ei olisi hoitopaikkaa ollenkaan..Ei osannut sanoa,kauanko menee,että kaiki 3 saataisiin samaan päiväkotiin..Viedään kuitenkin hakemukset sinne.
Oisko sellanen mahdollista tilapäisesti,että saataisiin kelalta kotihoidontukea ja esim.mummu tulisi hoitamaan lapsia,jolle siten maksaisimme sen kotihoidontuen,mitä saadaan..?Tuleeko siitä mitään ongelmia vai onko niin helppoa kuin miltä kuulostaa?
Oisko sellanen mahdollista tilapäisesti,että saataisiin kelalta kotihoidontukea ja esim.mummu tulisi hoitamaan lapsia,jolle siten maksaisimme sen kotihoidontuen,mitä saadaan..?Tuleeko siitä mitään ongelmia vai onko niin helppoa kuin miltä kuulostaa?