OnniKeiju ja Neitokainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kutku

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 145
0
36
Te olitte niin himmeitä eli näkymättömiä aiemmin. Nyt kun olen tässä seurassanne turissut aikanne ja teidän mauttomat juttunne ovat minua tässä koneella pidätelleet, vaikka aivoni tarvitsisivat jo lähinnä unta, niin jos tuo norjalainen Jule brus tai joku sellanen eli joululimsa ei kauhean hyvin muistiani sumenna (on muuten sairaan hyvää limsaa) niin mä varmaan muistan teidät huomennakin. Ja ennen te olitte vain pelkkää ilmaa.

Mutta silti mä en mun miestäni jaa!!!

Hyvää yötä teille hennot hiltat!!! Kauniita unia!!! :wave:

No tonnikeijun mä muistan ku se jotenkin jäi mieleen ku eihän tonni ja keiju voi olla sama, niin jotenkin vaikutit hajamieliseltä jakopersoonalta. Ootko sä se joka laihtu paaaaaljon?

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Kerro ihmeessä rohtos mulleki, just tein listaa mitä saan syödä ja mitä en... Saa nähä miten saan kiloja pois :headwall:

hmm... nyt ei pysty, liian hapokasta...huomena uus päivä ja aikanen mato pääsee lintua karkuun, eli nukkumaan :saint:

Äh, mä kyllä pommitan sua jossain vaiheessa yyviestillä kunnes olen 8kg laihempi.

Öitä, mä meen kans!

Neitokainen, mariannet menee päähän myös!!!

-->poistuu 180 leveeseen petiin yksin :o

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Äh, mä kyllä pommitan sua jossain vaiheessa yyviestillä kunnes olen 8kg laihempi.

Öitä, mä meen kans!

Neitokainen, mariannet menee päähän myös!!!

-->poistuu 180 leveeseen petiin yksin :o

Aij...ei viel oo menny sais mennäkki :kieh: Noo meillä on teidän väliltä 160 :D

Yhteistyössä