Onnetonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivu2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sivu2

Vieras
Jos menee liitossa (jossa asuttukin yhdessä jo kauan) huonosti (ainakin naisen mielestä) siksi koska ei mies rakkaudentunnustuksistaan huolimatta anna fyysistä läheisyyttä ollenkaan eikä asioista voi keskenään (eikä varsinkaan ulkopuolisten kanssa) keskustella edes!! Ja nainen haluaisi että mies lähtisi hänen kanssaan tämän vuoksi parisuhde- tai seksuaaliterapeutille, mutta mies ei suostu, vaan huutaa että ennemmin hän menee hi****n kuin sellaiseen (koska siellä hänen mielestään leimautuu) tai jos on pakko mennä niin naisen pitää painua yksin jos hällä muka on joku ongelma. Joten mitä mieltä te tuollaisesta?

Testattu on, ei toimi pitemmän päälle. Pahenee vaan jatkossa joten koittakaan pitää se suhteen hyvä puoli elossa ja erotkaa ystävinä- Itse päästin niin pitkälle tilanteen että sorruin viimein pettämään...ja se tie on tiestä väärin. Tekisin mitä vaan kun olisi siihen sortunut, vaikka liitto päätyikin, mulla on ikuiset arvet niistä kännisistä yhdenillan jutuista, salailuista ja valheista. Kun olisin tajunnut aikaisemmin lyödä pillit pussiin.

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja pahinta on jos siitä ei pysty puhumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
Testattu on, ei toimi pitemmän päälle. Pahenee vaan jatkossa joten koittakaan pitää se suhteen hyvä puoli elossa ja erotkaa ystävinä- Itse päästin niin pitkälle tilanteen että sorruin viimein pettämään...ja se tie on tiestä väärin. Tekisin mitä vaan kun olisi siihen sortunut, vaikka liitto päätyikin, mulla on ikuiset arvet niistä kännisistä yhdenillan jutuista, salailuista ja valheista. Kun olisin tajunnut aikaisemmin lyödä pillit pussiin.

Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja pahinta on jos siitä ei pysty puhumaan.

anteeks, mut siis mikä ei kuulu? Terapiako?

Yhteistyössä