onneton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaus loppui???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkaus loppui???

Vieras
heräsin tuossa yksi aamu viikko sitten hirveään tunteeseen, mieheni tuntui etäiseltä, kamalata ja en tuntenut rakkautta häntä kohtaan. Yhteistä taivalta kohta 4 v ja hyvin on aikaisemmin mennyt. olemme rakentaneet yhteistä tulevaisuutta, suunnitelleet häita ja lapsia.

hän rakastaa yhä. miksi minun tunteeni loppuivat kuin seinään. Masentavaa! Haluan tämän suhteen toimivan. Me olimme ""hyvä"" pariskunta, sovimme yhteen ja riitelemme harvoin. Nyt mies pelkää pahinta. En koskaan haluaisi loukata häntä.

Tarinani kuulostaa varmaan typrerältä, mutta tämä on hirveän ahdistavaa!! tuntuu pahalta kuin olisin tullut petetyksi (omalta itseltani).
Onko teillä kokemusta?? tuliko tunteet takaisin?

heräsin tuossa yksi aamu viikko sitten hirveään tunteeseen, mieheni tuntui etäiseltä, kamalata ja en tuntenut enää ""mieheni' rakkautta

joo mulle kävi ihan samoin mutta, mun mies petti minua ja tämän takia minussa tuntu 'yht'äkkiä' tuollaiselta..
joo sitten se 'rakkauden tunne' voi kadota jos toinen pettää.

No kyllä todella tuntuu typerältä, jos vain aamulla herää ja tunteet ovat kadonneet ja illalla kaikki oli hyvin. Todella uskomatonta. Jos näin on, niin en usko, että välkillänne on koskaan mitään ollutkaan.

Tarvit henkistä etäisyyttä miehestäs. Mullekin käy silloin tällöin noin. Olet antanut liikaa, ja ajatellut miestäsi liikaa. Pääsi on niin täynä äijää että sua jotenkin tympii.
Älä huoli äläkä mieti asiaa liikaa. Menee aikansa oppia palloilemaan etäisyyden ja läheisyyden väliä, jompaan kumpaan aina juuttuu. Mutta kokeile.

Nyt mies pelkää pahinta? Siis menit nukkumaan rakastuneena ja heräsit, ja totesit onpas sittenkin paska tyyppi.

Ja menit sanomaan miehelle? Vai

En ymmärrä. Oletko ihan teini vielä.

taidat olla melkein ainut asiallisesti vastaava, kiitos!! Niin liika läheisyys saattaa joskus ahdistaa. Varsinkin kun jos on ns. ""leijaillut pilvissa"" monta kuukautta ja sitten se arki kolahtaa pahemman kerran.

olen kaiken aikaa kotona ja etsin työpaikkaa niin pienemmästäkin sitä hulluksi tulee. Mies ei kiinnosta ym... Mutta nyt ollaan jo parempaa päin, ahdistus on poissa ja nyt vaan pitäisi ""ihastua uudelleen""=)

Luulenpa että en ole ainoa jolle näin käy, eihän se suhde aina niin mielettömän ihanaa voi olla! taidan ottaa asiat vain rankemmin kuin muut, ja mieskin sen huomaa kun ei jaksa ollenkaan innostua.

Yhteistyössä