Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Yrityksen toiminnasta saa ja pitääkin antaa palautetta, varsinkin jos on huonoja kokemuksia.
Laita Googleen. Jessus teidän kanssa! Miten ette tajua tätä?? Mitä hyötyä siitä on täällä valittaa tai edes Jannelle?? Täällä on n 5 ihmistä ja kukaan ei vie koiraansa hänelle, siis vihaajat. Mitä hyödyt että täällä valitat? Mene missä näkyvyys on iso, jos haluat valittaa.

Mikä vimma sinulla on päättömästi puolustaa? Luuletko oman mielipiteesi olevan jotenkin parempi kuin minun. Eikä minuakaan kiinnosta pätkääkään sinun mielipiteesi. Ketä muuta palvot yhtä hanakasti muilla palstoilla? Häh?
Palvon vain Jannea. Hän on jumalani. Mutta etpä ite taaskaan vastannut kysymykseen. Osaatko mitään muuta kuin väistellä kysymyksiä ja haukkua Jannea?

Laita Googleen. Jessus teidän kanssa! Miten ette tajua tätä?? Mitä hyötyä siitä on täällä valittaa tai edes Jannelle?? Täällä on n 5 ihmistä ja kukaan ei vie koiraansa hänelle, siis vihaajat. Mitä hyödyt että täällä valitat? Mene missä näkyvyys on iso, jos haluat valittaa.

Ei voi muualla valittaa koska J poistattaa nuo kommentit, kuten kävi esim. TassutKartalla-sivuilla.

Olen laittanut Googleen kyllä. Jannen Lemmikkihotelli on kylläkin ihan julkinen yritys, jota saa arvostella. Varsinkin, kun toiminta on mitä on. Random-hoitajia säännöllisesti, karaoke- ja yhteislaulua "stressittömässä" koirahoitolassa, vanhuksille tarjotaan karkkia keittolounaan sijaan ym. Peukuttaako pitäisi? Homman voisi hoitaa toisin eli ottaa opikseen näistä rakentavista kritiikeistä. Eikä sulkea pois sivuiltaan ja uhriutua.

Laita Googleen. Sieltä ei voi poistaa. Jos sun on pakko valittaa.

Ei voi muualla valittaa koska J poistattaa nuo kommentit, kuten kävi esim. TassutKartalla-sivuilla.

Olen laittanut Googleen kyllä. Jannen Lemmikkihotelli on kylläkin ihan julkinen yritys, jota saa arvostella. Varsinkin, kun toiminta on mitä on. Random-hoitajia säännöllisesti, karaoke- ja yhteislaulua "stressittömässä" koirahoitolassa, vanhuksille tarjotaan karkkia keittolounaan sijaan ym. Peukuttaako pitäisi? Homman voisi hoitaa toisin eli ottaa opikseen näistä rakentavista kritiikeistä. Eikä sulkea pois sivuiltaan ja uhriutua.
No niin. Homma hoidettu. Mitä vielä täällä sitten valitat? Et sinä siitä saa mitään hyötyä. Tiedetään et voi sietää Jannea. Ok. Ja mitäs nyt sitten?

Mitä et ymmärrä? Et voi muuttaa mitä toinen tekee vaikka kuinka jankkaat sitä etkä itse tykkää siitä.

Ei ole kukaan vihaaja vielä osannut vastata siihen, että mitä he hyötyy siitä, että puhuvat sontaa tai arvostelevat Jn bisnestä. Omaa huonoa oloaan parantavat? Haluaako ne tuhota Jn elinkeinon ettei mies voi enää syödä eikä ruokkia lemmikkejään? Tätä on kysytty monta kertaa eikä ole tullut vastausta. Että tämä noille jotka huutaa täällä että ei ne fanit vastaa mihinkään. Vastausta tähän odotellen. Taas. Taas. Taas.

Ei ole kukaan vihaaja vielä osannut vastata siihen, että mitä he hyötyy siitä, että puhuvat sontaa tai arvostelevat Jn bisnestä. Omaa huonoa oloaan parantavat? Haluaako ne tuhota Jn elinkeinon ettei mies voi enää syödä eikä ruokkia lemmikkejään? Tätä on kysytty monta kertaa eikä ole tullut vastausta. Että tämä noille jotka huutaa täällä että ei ne fanit vastaa mihinkään. Vastausta tähän odotellen. Taas. Taas. Taas.

Wää wää ja jankuti jankuti. Mitä itse saat haukkumalla muita kommentoijia? Huomaatko, vastasin kysymykseen kysymyksellä, aivan kuten sinäkin teet.

Mitä et ymmärrä? Et voi muuttaa mitä toinen tekee vaikka kuinka jankkaat sitä etkä itse tykkää siitä.
Joo tämä. Sama jankutus nyt tältä kirjoittajalta. So what. Hänkö kuvittelee että kun hän kertoo jollekulle miten hänen mielestään pitäisi toimia että juuri hän on tyytyväinen, niin ihminen on heti että ahaa no niinpäs minä sitten teen. Miten ihmiset ovat näin tomppeleita?? Vaativat muita hyppimään oman pillinsä mukaan. Ja vieläpä vaatii ihmiseltä jota nämä ei edes tunne! Tietää vaan.

Minä vien ja hyvin menee. Nämä jotka tulee valittamaan random sivuille ovat naurettavia. Mitä hyötyä luulevat saavansa siitä että selostavat täällä ettei vie koiraansa johonkin hoitolaan. Ketä täällä oikeasti kiinnostaa heidän koiransa elämä? Oisko parempi laittaa kommenttia Jannelle eikä ventovieraille. Kyllä ihmiset ovat tyhmiä ja huomionhakuisia nykyään.

Minäkään en vie. Mitä hyötyä luulevat saavansa siitä, että ilmoittavat vievänsä koiransa Jannen hoitolaan. Tämmöisten koirien elämä ei taatusti kiinnosta ketään. Kommenttia ei voi laittaa mitään kautta, kun estää, eikä vastaa.

En usko nämä ihmiset osaa tai ymmärtää laittaa arvosteluja sinne missä niillä on joku merkitys. Täällä millään ei ole merkitystä. Ihmiset haluavat ainoastaan nillittää että eivät tykkää sen ja ton takia ja sitten vielä ihmettelevät ettei joku yritys ala toimimaan just kuten he haluavat. On kyllä otsaa näillä valittajilla.

En usko nämä ihmiset osaa tai ymmärtää laittaa arvosteluja sinne missä niillä on joku merkitys. Täällä millään ei ole merkitystä. Ihmiset haluavat ainoastaan nillittää että eivät tykkää sen ja ton takia ja sitten vielä ihmettelevät ettei joku yritys ala toimimaan just kuten he haluavat. On kyllä otsaa näillä valittajilla.
Eihän nämä ihmiset osaa edes kirjoittaa arvosteluja. Arvostelu on ihan eri asia kuin se, että aletaan selittämään jollekin bisnekselle miten heidän pitäisi hoitaa hommat, että juuri se yksi ihminen olisi tyytyväinen. Se ei ole arvostelu. Se on henk koht hyökkäys. Iso ero.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä