vierailija
Ja hänen kasvatuksessaOn vissi ero miten kommentoida. Älä viitti edes esittää ettet ymmärrä sitä. Ja jos et ymmärrä, niin sinussa on jotain vikaa.
Ja hänen kasvatuksessaOn vissi ero miten kommentoida. Älä viitti edes esittää ettet ymmärrä sitä. Ja jos et ymmärrä, niin sinussa on jotain vikaa.
. Minäkin pysyn täällä, en tykkää ylilaudasta. En välitä fanien negatiivisista asenteista. Kuitenkin muitakin keskustelijoita on ketkä viestii Jannesta eikä muista keskustelijoista. Jannellaon mainos vanhustyöstä.Ei kaikki halua siirtyä y l i kselle. Se on täynnä jonneja. Minä pysyn täällä, turha yrittää ajaa minua ja muita pois.
Yliksellä SINÄ et poistata ainuttakaan kommenttiaJos osaat keskustella kuten normaalit täysjärkiset ihmiset, koska poistatan täältä törkykommentit
Niinpä, täällä turhaan rähisevät ilman syytä. Jannesta ei heiltä koskaan kuule mitään.Miksi fanit eivät siirry sinne ylilaudalle rähisemään ja haukkumaan?
niin kauheasti puhuvat ja mainostavat ylilautaa niin voisivat siirtyä sinne.
Kukaan faneista ei ole mainostanut ylilautaa. Älä taas puhu päättömiä.Miksi fanit eivät siirry sinne ylilaudalle rähisemään ja haukkumaan?
Me ei rähistä Jannesta vaan teistä vihaajista jotka kirjoittaa paskaa Jannesta. Osaatko sä ollenkaan lukea?? Alkaa vaikuttamaan että et.Niinpä, täällä turhaan rähisevät ilman syytä. Jannesta ei heiltä koskaan kuule mitään.
En. En ole siellä niin aika vaikeaa tehdä sitä.Yliksellä SINÄ et poistata ainuttakaan kommenttia
Juu jatkuvasti käskevät keskustelijoita sinne. Jokainen saa itse valita missä haluaa keskustella.Miksi fanit eivät siirry sinne ylilaudalle rähisemään ja haukkumaan?
Mutta kun sinä et osaa keskustellaJuu jatkuvasti käskevät keskustelijoita sinne. Jokainen saa itse valita missä haluaa keskustella.
No kuule mitä haluat kuulla Jsta? Kerro nytNiinpä, täällä turhaan rähisevät ilman syytä. Jannesta ei heiltä koskaan kuule mitään.
Sitä juuri tarkoitinkin, aina rähistäänkin muista kuin Jannesta , hänestä ei mitään asiaa faneilla olekaan.Me ei rähistä Jannesta vaan teistä vihaajista jotka kirjoittaa paskaa Jannesta. Osaatko sä ollenkaan lukea?? Alkaa vaikuttamaan että et.
Eikös ylilaudalla ole paljon tarinaa Jannesta? Mene sinne lukemaan.Sitä juuri tarkoitinkin, aina rähistäänkin muista kuin Jannesta , hänestä ei mitään asiaa faneilla olekaan.
Antaa heidän purkaa pahaa oloaan.Niinpä, täällä turhaan rähisevät ilman syytä. Jannesta ei heiltä koskaan kuule mitään.
Jep. Ja hyvä niin.Taas saimme törkykommentteja pois täältä.
Niin. Se on paha olo kun pitää lukea vihaajien valitusta joka päivä täällä.Antaa heidän purkaa pahaa oloaan.
. Päivystävät 24/7Faneilla on varmaan oikein jaetut päivystysvuorot tällä sivulla.Hyvä että tekemistä riittää.
Olen lukenut kommentteja täällä ja on hyvin erikoista, että nämä nk ei-vihaajat (jotka valittavat kuitenkin faneista koko ajan) eivät voi myöntää, että täällä on kirjoitettu vaikka mitä ilkeyksiä miehestä. He ainoastaan syyttävät niitä faneja, että fanit aiheuttavat ongelmia. Oudosti lukevat kommentit sitten täällä. Ei ne fanit aiheuta mitään muuta kuin yrittävät puolustaa miestä ihan hirvittäviltä kommenteilta. Miten nämä omien sanojensa mukaan ei-vihaajat eivät näe tai tajua tai halua tajuta sitä, on mysteeri.Onko näillä ihmisillä mitään muuta elämää kuin J? Huonolta näyttää heille.
Kuten sinä näköjään. Ja kirjoitit tämän kommentin jo.. Päivystävät 24/7