Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä kysyin kysymyksen, että sanot painetaan kaikki villasella. Lue ja ymmärrä!
Ja sitten lässytit perään että "Jos kaikki ajattelee sinun tavalla, maailma ei ikinä tule paremmaksi." Eli sinä et kysynyt minulta mitään, kysymysmerkistä huolimatta! Sinä teit taas oman väärän päätelmäsi minun mielipiteestä, ja sitten tuomitsit minun ajattelutavan!

vierailija
On myös itse haukkunut A-M omilla sivuillaan ihan julkisesti, en ymmärrä miksi kyseinen henkilö tulisi mukaan Jannen liveen 🙄 Janne on itse polttanut kaikki sillat takanaan omalla käytöksellään ja sekös häntä nyt harmittaa. Juonsi 10v tuota ohjelmaa ja on nyt myöntänyt omissa kirjoituksissaan, miten vaihdettiin vastauksia kesken pelin yms. muuta. Eli on ilmeisesti ollut itsekin hyvin tietoinen missä mennään. Eipä se paljoa häntä haitannut, kun sai siitä itse rahaa tilille, mutta kun työt hänellä loppui eikä saanut työpaikkaa takaisin (yritti sitäkin vielä sinnikkäästi, että pääsisi takaisin ohjelmaan) niin nyt onkin kaikki suurta huijausta 😅 katkeruus on ikävä asia ja kaivaa vain kuoppaa itselleen näillä ulostuloilla. Miksi mikään tv yhtiö enää haluaisi antaa Jannelle töitä, jos on vähänkään nähnyt mitä julkaisee omilla sivuillaan edellisistä työnantajista sekä työkavereista.

vierailija
Kuka tekee rikosilmoituksen? Ei ainakaan ne naiset. Ja Jannehan ei halua enää juontotöitä niin mitä väliä. Jannen pitäisi paljastaa ihan kaikki.
Joo. Ihan mieletöntä että kaikki puhuu nyt, että mitä jos ja jos. Sitten se firma ja ne tapahtumat pääsee kuin koira veräjästä. Eikö kukaan tajua, että on hyvä että nämä asiat tulee päivän valoon. Eikä J mitään juontajan töitä enää hae. Kaikki vaan pöydälle.

vierailija
Joo. Ihan mieletöntä että kaikki puhuu nyt, että mitä jos ja jos. Sitten se firma ja ne tapahtumat pääsee kuin koira veräjästä. Eikö kukaan tajua, että on hyvä että nämä asiat tulee päivän valoon. Eikä J mitään juontajan töitä enää hae. Kaikki vaan pöydälle.
mitä jos jotain vastaavaa tapahtuisi näille ihmisille täällä tai jollekin heidän tutulle, ystävälle tai perheenjäsenelle? Sanoisivat kai silloinkin että ole ihan hiljaa äläkä kerro mitään. Oikeudenmukaisuudesta viis. Paras olla vaan tuppisuuna ja antaa sen syödä itseäsi päivä päivältä enemmän.

Yhteistyössä