vierailija
Nyt se ottaa vanhuksia päiväduuniin lemmikkihotlaan ,verukkeena ikäihmisten päivätoiminta.
Ahaa tämä vanha tarina otettiin taas esille. Olet kirjoittanut tästä aiemminkin. On se säälittävää, ettet tosiaan keksi mitään uutta vaan kierrätät vuosien vanhoja tarinoita. Ehkä kirjan lukeminen auttaa sua.Tätä samaa olen minäkin ihmetellyt. Mitään, siis ei yhtikäs mitään Jannen tekemistä saisi kommentoida/kritisoida. Muuten tuo rakkilauma tulee heti räksyttämään ja raatelemaan. Edes siinä he eivät näe mitään väärää, että Janne puolusteli huumepöllyissä ajelevaa pedaria Sillanpäätä. Ehei, Siltsuhan on oikea hurmaava herrasmies, tottakai on hyvä että Janne puolustaa toista homoa. Janne olisi ihan treffeillekin halunnut Siltsun kanssa, mutta närkästyi kun Siltsu ei vastannut mitään Jannen soidinmenoihin.
Hieno idea. Mikäs tässä sitten on ongelma sulle? Koska tottakai siinä on ongelmaa vaikka muille jakaa sun mielestä. Että luetteles ne ny.Nyt se ottaa vanhuksia päiväduuniin lemmikkihotlaan ,verukkeena ikäihmisten päivätoiminta.
Ihan vaan sulle valopää tiedoksi että minä en enää käytä vauvapalstaa, koska Janne-fanit pilasitte sen! Vauvalla saa nykyään puhua vain Tähtiarvasta tai haukkua Katrieta. Mutta sanaakaan Jannesta ei suvaita. Ei mua sitten kiinnosta enää niin vammainen älykääpiöiden palsta. Täällä kun on viime päivinä raivottu kuinka TAAS joku yritti aloittaa vihakeskustelun Jannesta, kävin sitten vilkaisemassa niitä ketjuja. Siinä Tähtiarpaketjusssa on se joku 309 viestiä. En todellakaan ala lukemaan koko ketjua alusta asti. Vilkaisin vain pari viimeisintä sivua, sieltä löytyi se Katrieen kohdistuva törkykommentti. Joten sen menin poistattamaan. Mutta täällä Kaksplussalla minä viihdyn, kun täällä sentään vielä saa kirjoitella Jannesta.Niin. Yhden. Kuten sanoit. Ei kuule paljon ole kehumista.
Tätä tehdään muualla maailmassa vaikka kuinka paljon, erityisesti Japanissa. Etkö ikinä seuraa mitään mitä maailmalla tapahtuu? Ja mikäs tässä siun mielestä on valittamisen aihetta? Eläimet ovat aivan uskomattoman hyvää seuraa vanhuksille. Ja päinvastoin. Se että siun mielestä vanhukset eivät saisi saada mitään iloa elämäänsä on hyvin sairasta.Nyt se ottaa vanhuksia päiväduuniin lemmikkihotlaan ,verukkeena ikäihmisten päivätoiminta.
En edes asu Hesassa.Muttet äänestä häntä joten miten se vaikuttaa sun elämään?
Niin. Eli et välitä Katriesta yhtään. Sitä sanottiin jo eilen ja huusit vastaan. Mutta oikeassa oltiin. Opetus tässä sulle on, että jos et osaa pysyä sanojesi takana kun uhoat jostain, älä uhoa. Ihan turhaa nyt selittää pitkällä tarinalla taas miten sä et sitä ja tätä, kun TAAS jäit kiinni valheesta. TAAS!Ihan vaan sulle valopää tiedoksi että minä en enää käytä vauvapalstaa, koska Janne-fanit pilasitte sen! Vauvalla saa nykyään puhua vain Tähtiarvasta tai haukkua Katrieta. Mutta sanaakaan Jannesta ei suvaita. Ei mua sitten kiinnosta enää niin vammainen älykääpiöiden palsta. Täällä kun on viime päivinä raivottu kuinka TAAS joku yritti aloittaa vihakeskustelun Jannesta, kävin sitten vilkaisemassa niitä ketjuja. Siinä Tähtiarpaketjusssa on se joku 309 viestiä. En todellakaan ala lukemaan koko ketjua alusta asti. Vilkaisin vain pari viimeisintä sivua, sieltä löytyi se Katrieen kohdistuva törkykommentti. Joten sen menin poistattamaan. Mutta täällä Kaksplussalla minä viihdyn, kun täällä sentään vielä saa kirjoitella Jannesta.
Niin. Eli ei vaikuta suhunEn edes asu Hesassa.
Ja fanit huokailee taas ihastuksesta kuinka ihana ja sydämellinen mies Janne on, ja kuinka hienoja ideoita hänellä riittääkään... Niin no. Kaiken takanahan on raha. Ei Janne niitä mummoja sinne taloonsa ilman hyötyä raahaisi. Rahaa niillä mummoilla tehdään. Tuo rahastus tietenkin piilotetaan jalon ajatuksen taakse. Janne tarjoaa elämäniloa ja seuraa yksinäisille vanhuksille (maksua vastaan). No pakko se on miehen yrittää, kun kaikenmaailman maksulliset iltasatu- ja puheluviritelmät ei saa kassakonetta kilisemään.Nyt se ottaa vanhuksia päiväduuniin lemmikkihotlaan ,verukkeena ikäihmisten päivätoiminta.
Käytithän sie eilen sitä. Poistettiin siun älyvapaita kommentteja siellä .Ihan vaan sulle valopää tiedoksi että minä en enää käytä vauvapalstaa, koska Janne-fanit pilasitte sen! Vauvalla saa nykyään puhua vain Tähtiarvasta tai haukkua Katrieta. Mutta sanaakaan Jannesta ei suvaita. Ei mua sitten kiinnosta enää niin vammainen älykääpiöiden palsta. Täällä kun on viime päivinä raivottu kuinka TAAS joku yritti aloittaa vihakeskustelun Jannesta, kävin sitten vilkaisemassa niitä ketjuja. Siinä Tähtiarpaketjusssa on se joku 309 viestiä. En todellakaan ala lukemaan koko ketjua alusta asti. Vilkaisin vain pari viimeisintä sivua, sieltä löytyi se Katrieen kohdistuva törkykommentti. Joten sen menin poistattamaan. Mutta täällä Kaksplussalla minä viihdyn, kun täällä sentään vielä saa kirjoitella Jannesta.
Kyllä fanit sen tietää. Se, että kuvittelet he eivät sitä tiedä, osoittaa että sinun aivot ei oikke toimi täydellä teholla.Ja fanit huokailee taas ihastuksesta kuinka ihana ja sydämellinen mies Janne on, ja kuinka hienoja ideoita hänellä riittääkään... Niin no. Kaiken takanahan on raha. Ei Janne niitä mummoja sinne taloonsa ilman hyötyä raahaisi. Rahaa niillä mummoilla tehdään. Tuo rahastus tietenkin piilotetaan jalon ajatuksen taakse. Janne tarjoaa elämäniloa ja seuraa yksinäisille vanhuksille (maksua vastaan). No pakko se on miehen yrittää, kun kaikenmaailman maksulliset iltasatu- ja puheluviritelmät ei saa kassakonetta kilisemään.
Joo. Taas valehteli. TAAS .Käytithän sie eilen sitä. Poistettiin siun älyvapaita kommentteja siellä .
waude yhden kommentinPoistatin sieltä Katrieta haukkuvan törkykommentin, sori vaan.
Joo ja sitten ilmoittaa täällä, että ei hän ala lukemaan mitään muita kommentteja kuin viimeisen, vaikka niiiiin välittää Katriesta. Kylläpä se välitys näkyykin selvästi.waude yhden kommentin
Sori vaan mutta kyllä hän pystyy. Ei makoile sängyssä tai sohvalla suurimman osan ajasta. Älä ala tätä valehtelurinkiä. Ettekö te kukaan osaa kirjoittaa mitään mielipidettä ilman että valehtelette?Janne on kohta ihan solmussa noiden bisneksiensä kanssa. Alkaa olla jo niin montaa eri viritelmää, että huh huh. Nyt tämä uusin ikäihmisten viriketoiminta Jannen kotona. Sori vaan, mutta en todellakaan jaksa uskoa että Janne kykenisi sitoutumaan tuohon touhuun ma-pe klo 9-15. Ei tule onnistumaan mieheltä, joka makaa suurimman osan päivästä sängyssä/sohvalla.
Ja on niin ylpeä siitä. Voi ressukkaa.waude yhden kommentin
Reppana.Joo ja sitten ilmoittaa täällä, että ei hän ala lukemaan mitään muita kommentteja kuin viimeisen, vaikka niiiiin välittää Katriesta. Kylläpä se välitys näkyykin selvästi.
Eli kiersit taas vaikean aiheen mussuttamalla kuinka on säälittävää jauhaa vanhasta asiasta. Noh, en kaivannut mielipidettäsi tuohon. Olisin halunnut sinulta suoran ja mielellään rehellisen mielipiteen Sillanpäähän liittyen. Onko ok että Janne ihailee/kuolaa/puolustaa huumeita käyttävää pedaria. Mutta ettehän te Janne-fanit KOSKAAN pysty kyseenalaistamaan Jannen touhuja. Tuttu juttu.Ahaa tämä vanha tarina otettiin taas esille. Olet kirjoittanut tästä aiemminkin. On se säälittävää, ettet tosiaan keksi mitään uutta vaan kierrätät vuosien vanhoja tarinoita. Ehkä kirjan lukeminen auttaa sua.
Ei luoja. Te Janne-fanit olette nyt ihan kiimoissanne tuosta "Poistit YHDEN kommentin Katriesta"- jutusta!! Siis kuinka monta kommenttia vielä pitää tuosta asiasta näpytellä????!!!!! Ei tsiisus!!!! Teette itsestänne nyt kyllä taas täysiä pelle hermanneita jankkaamalla tuota yhtä ja samaa asiaa ties monessako viestissäYhden kommentin. Ei siinä ole paljon kehumista.
”Ihan vaan sulle valopää tiedoksi että minä en enää käytä vauvapalstaa, koska Janne-fanit pilasitte sen! Vauvalla saa nykyään puhua vain Tähtiarvasta tai haukkua Katrieta. Mutta sanaakaan Jannesta ei suvaita. Ei mua sitten kiinnosta enää niin vammainen älykääpiöiden palsta. Täällä kun on viime päivinä raivottu kuinka TAAS joku yritti aloittaa vihakeskustelun Jannesta, kävin sitten vilkaisemassa niitä ketjuja. Siinä Tähtiarpaketjusssa on se joku 309 viestiä. En todellakaan ala lukemaan koko ketjua alusta asti. Vilkaisin vain pari viimeisintä sivua, sieltä löytyi se Katrieen kohdistuva törkykommentti. Joten sen menin poistattamaan. Mutta täällä Kaksplussalla minä viihdyn, kun täällä sentään vielä saa kirjoitella Jannesta.”
Ei saanut koko sivua poistettua, vaikka jostain syystä halusi. Niin yksi kommentti oli sitten hänen bravuuriYhden kommentin. Ei siinä ole paljon kehumista.
”Ihan vaan sulle valopää tiedoksi että minä en enää käytä vauvapalstaa, koska Janne-fanit pilasitte sen! Vauvalla saa nykyään puhua vain Tähtiarvasta tai haukkua Katrieta. Mutta sanaakaan Jannesta ei suvaita. Ei mua sitten kiinnosta enää niin vammainen älykääpiöiden palsta. Täällä kun on viime päivinä raivottu kuinka TAAS joku yritti aloittaa vihakeskustelun Jannesta, kävin sitten vilkaisemassa niitä ketjuja. Siinä Tähtiarpaketjusssa on se joku 309 viestiä. En todellakaan ala lukemaan koko ketjua alusta asti. Vilkaisin vain pari viimeisintä sivua, sieltä löytyi se Katrieen kohdistuva törkykommentti. Joten sen menin poistattamaan. Mutta täällä Kaksplussalla minä viihdyn, kun täällä sentään vielä saa kirjoitella Jannesta.”
Ja tää jankutus vaan jatkuu ja jatkuu... TSIISUS!!!!Ei saanut koko sivua poistettua, vaikka jostain syystä halusi. Niin yksi kommentti oli sitten hänen bravuuri
Et kysynyt mitään. Mitä horiset? Mene lukemaan sun kommentti. Missä siellä on kyssä?Eli kiersit taas vaikean aiheen mussuttamalla kuinka on säälittävää jauhaa vanhasta asiasta. Noh, en kaivannut mielipidettäsi tuohon. Olisin halunnut sinulta suoran ja mielellään rehellisen mielipiteen Sillanpäähän liittyen. Onko ok että Janne ihailee/kuolaa/puolustaa huumeita käyttävää pedaria. Mutta ettehän te Janne-fanit KOSKAAN pysty kyseenalaistamaan Jannen touhuja. Tuttu juttu.
Katos kun sua kiinnostaa kun vastaat aina.Ja tää jankutus vaan jatkuu ja jatkuu... TSIISUS!!!!