vierailija
Osui ja upposi.Huolehdi vain omasta elämästäsi. Älä Jannen äläkä minun.
Osui ja upposi.Huolehdi vain omasta elämästäsi. Älä Jannen äläkä minun.
Minäkin ajankuluksi käyn täällä, en osallistu kun riita ilmapiiri täällä päällä. Olen huomannut myös jotkut oikein vahtii keskustelua, voisi tehdä muutakin, ulkoilla, kyläillä.Edelleenkin, katson jannen facen pari kertaa viikossa, hupimielessä, joten en ole stalkkeri. Mutta itse olet, kun käytät koko hereilläoloaikasi klo 11-02 tämän ketjun seuraamiseen ja raivokkaaseen kommentointiin. Surullista. Hanki elämä
Jep. Päälle vielä se Jannen sairaus, joka taas aiheuttaa sen että treffimarkkinoilla on täysin kuollutta. Kukaan ei halua Jannea HIVin takia. Jannella ei ole ystäviä, ellei nyt fanimummoja lasketa. Jannella ei ole perhettä. Tai ainakaan välit ei ole kunnossa. Jannella menee nyt taloudellisesti todella huonosti. Minä väitän että hän on työtön, vaikka fanit raivokkaasti puolustaakin että onhan Jannella se eläinhotelli. Joo on, mutta kun se ei tuota juuri mitään. Nyt yrittää sitten epätoivoisesti raapia centtejä kasaan jollain kokkikurssilla tai maksullisilla iltasaduilla.Kerropa nyt mistä Jannea voi kadehtia, minä en ainakaan mistään koska hänellä ei ole mitään kadehtimisen aihetta. Asuu vuokralla, yrittäjänä eläinhotellia ym muuta pyörittää, auto. Valittaa kun otti loparit ja kuluja on paljon. Hänellä ei ole mitään mitä itse haluaisin.
Eipä nämä vihaajat näytä tietävän sitäSananvapautta ei ole kielletty. Vihapuhe on.
Edelleen, älä kiinnitä huomiota muiden ihmisten elämään.Minäkin ajankuluksi käyn täällä, en osallistu kun riita ilmapiiri täällä päällä. Olen huomannut myös jotkut oikein vahtii keskustelua, voisi tehdä muutakin, ulkoilla, kyläillä.
Ja te fanit ette näytä ymmärtävän mitä vihapuhe on. Te olette oppineet vain kolme sanaa: rikosilmoitus, vihapuhe, kateus. Noin suppea teidän sanavarasto on.Eipä nämä vihaajat näytä tietävän sitä
Ja tuo tuossa juuri osoittaa että siulla ei ole mitään syytä sitten stalkata Jannea. Mutta kuitenkin olet rakentanut elämäsi täysin hänen ympärille. Olet ottanut yhden henkilön määrittämään oman elämäsi. En ole surullisempaa ihmistä nähnyt pitkiin aikoihin.Jep. Päälle vielä se Jannen sairaus, joka taas aiheuttaa sen että treffimarkkinoilla on täysin kuollutta. Kukaan ei halua Jannea HIVin takia. Jannella ei ole ystäviä, ellei nyt fanimummoja lasketa. Jannella ei ole perhettä. Tai ainakaan välit ei ole kunnossa. Jannella menee nyt taloudellisesti todella huonosti. Minä väitän että hän on työtön, vaikka fanit raivokkaasti puolustaakin että onhan Jannella se eläinhotelli. Joo on, mutta kun se ei tuota juuri mitään. Nyt yrittää sitten epätoivoisesti raapia centtejä kasaan jollain kokkikurssilla tai maksullisilla iltasaduilla.
Niinpä, jannefani(t) päivystää täällä klo 11-02 ja haastaa riitaa. Yksi tai kaksi jannefania viettää täällä koko hereilläoloaikansa haukkumalla muita. En vastaa heille, siinäpähän vellovat.Minäkin ajankuluksi käyn täällä, en osallistu kun riita ilmapiiri täällä päällä. Olen huomannut myös jotkut oikein vahtii keskustelua, voisi tehdä muutakin, ulkoilla, kyläillä.
Ei tarvita muita sanoja kun sinä olet näyttänyt ainoastaan ne pakkomielteessäsi Janneen.Ja te fanit ette näytä ymmärtävän mitä vihapuhe on. Te olette oppineet vain kolme sanaa: rikosilmoitus, vihapuhe, kateus. Noin suppea teidän sanavarasto on.
Mutta luetNiinpä, jannefani(t) päivystää täällä klo 11-02 ja haastaa riitaa. Yksi tai kaksi jannefania viettää täällä koko hereilläoloaikansa haukkumalla muita. En vastaa heille, siinäpähän vellovat.
Sanoo se, joka viettää koko hereillääoloaikansa stalkaten janneketjuja täällä ja vauvalla.Ja tuo tuossa juuri osoittaa että siulla ei ole mitään syytä sitten stalkata Jannea. Mutta kuitenkin olet rakentanut elämäsi täysin hänen ympärille. Olet ottanut yhden henkilön määrittämään oman elämäsi. En ole surullisempaa ihmistä nähnyt pitkiin aikoihin.
Jep. Nämä on hauskoja, jotka tulee tänne vauhdikkaasti ilmoittamaan että ”minä en vastaa, en en. Mutta luen kaiken mitä ne kirjoittaa. Mutta EN vastaa!” Siinä ei ole mitään eroa kun lukee kuitenkin. Miten muuten tietäisi mitä ja milloin fanit tekee.Mutta luet
Juu ja Janne itse avoimesti kertoo joten tietenkin saa arvostelua ja keskustelua aikaiseksi, ei fanien tarvitsisi siitä suuttuilla keskusteluista. Asenne ratkaisee.Jep. Päälle vielä se Jannen sairaus, joka taas aiheuttaa sen että treffimarkkinoilla on täysin kuollutta. Kukaan ei halua Jannea HIVin takia. Jannella ei ole ystäviä, ellei nyt fanimummoja lasketa. Jannella ei ole perhettä. Tai ainakaan välit ei ole kunnossa. Jannella menee nyt taloudellisesti todella huonosti. Minä väitän että hän on työtön, vaikka fanit raivokkaasti puolustaakin että onhan Jannella se eläinhotelli. Joo on, mutta kun se ei tuota juuri mitään. Nyt yrittää sitten epätoivoisesti raapia centtejä kasaan jollain kokkikurssilla tai maksullisilla iltasaduilla.
Anna eli minä en poistata tätä. Toisen KaksPlus keskustelun sain poistumaan. Ja monet Vauvalla. Pidetään tämä täällä. Jos Janne saa tämän poistumaan, niin ok. Mutta minä en yritä sitä.Jannelle, "Annalle" ja faneille tiedoksi:
Aika naurettavaa yrittää poistaa tämä viestiketju, kun 90% viesteistä on fanien ja vihaajien välistä tappelua ja nimittelyä. Jannesta täällä ei juurikaan enää puhuta, kun koko ketju on tätä fanien ja vihaajien välistä juupas-eipäs vänkäämistä. Ja fanit vielä jaksaa louskuttaa "vihapuheesta". Silti koko ajan ovat haukkumassa muita kirjoittajia hulluiksi ja mielipuoliksi. Mutta se "vihapuhekin" näemmä toimii vain yhteen suuntaan.
Älä ole hölmö. Minulla on syytä seurata mitä te teette. Etkö tajua sitä?Sanoo se, joka viettää koko hereillääoloaikansa stalkaten janneketjuja täällä ja vauvalla.
Niin varmaan . Mikset poistata tätä ketjua? Koska et voi.Anna eli minä en poistata tätä. Toisen KaksPlus keskustelun sain poistumaan. Ja monet Vauvalla. Pidetään tämä täällä. Jos Janne saa tämän poistumaan, niin ok. Mutta minä en yritä sitä.
Mikä syy?Älä ole hölmö. Minulla on syytä seurata mitä te teette. Etkö tajua sitä?
Jep. Ja se ketju oli yhden näistä kahdesta miehen vihaajista aloittama. Yrittivät laajentaa vihapuhe rinkiään. Viha on kova vimma. Se on nähty maapallolla ihan liian monta kertaa, ikävä kyllä.Anna eli minä en poistata tätä. Toisen KaksPlus keskustelun sain poistumaan. Ja monet Vauvalla. Pidetään tämä täällä. Jos Janne saa tämän poistumaan, niin ok. Mutta minä en yritä sitä.
Olen vastannut tähän yli 10 kertaa. Viimeeksi tänään. Jos olet täällä, niin mikset lue mitään? Mitä teet: kirjoittelet vaan aikasi kuluksi muttet viitti lukea mitään mitä muut on kirjoittaneet?Niin varmaan . Mikset poistata tätä ketjua? Koska et voi.
Ehkä se ei osaa lukea… sanelee hänen hulluutensa tänneOlen vastannut tähän yli 10 kertaa. Viimeeksi tänään. Jos olet täällä, niin mikset lue mitään? Mitä teet: kirjoittelet vaan aikasi kuluksi muttet viitti lukea mitään mitä muut on kirjoittaneet?
Ai joo! Niinhän se tekeekin.Ehkä se ei osaa lukea… sanelee hänen hulluutensa tänne
Tuli sama mieleen aiemmin, varmaan kun mainokset on kalliita ja haluaa näkyvyyttä haastattelussa ja kuvansa lehtiin.Miksi janne kyselee ilmaisia juttuja hänestä lehtiin? Miksei vain maksa mainoksista lemmikkihotellistaan kuten muut tekevät?