vierailija
Ei se voi lähtee pois.Vieläkö roikut täällä???
Ei se voi lähtee pois.Vieläkö roikut täällä???
Se että sinä roikut täällä hullujen palstalla... Minkäs se sitten sinusta tekee.....? Tervetuloa vaan muiden hullujen mukaan, hyvin sovit joukkoonOh my God sä omistat tän ketjun! No niin! Joku omistaa hullujen keskusteluketjun. Ooohhh boyyyy.
Mutta mitä sinä teet täällä?Se että sinä roikut täällä hullujen palstalla... Minkäs se sitten sinusta tekee.....? Tervetuloa vaan muiden hullujen mukaan, hyvin sovit joukkoon
Onko tuo yksi lesbo noiden sydän kuvien kanssa vai mitä?Mutta mitä sinä teet täällä?
On. Ei ole ole muuta selitystä. Mutta annetaan hänen olla. Se on vaikeaa löytää naisseuraa nykyään.Onko tuo yksi lesbo noiden sydän kuvien kanssa vai mitä?
On.Onko tuo yksi lesbo noiden sydän kuvien kanssa vai mitä?
Minuthan on useasti diagnosoitu mielipuoleksi ja hulluksi. Ihan kuule jonkun psykiatri-mieskin oli sitä mieltä. Eli minulla lienee täysi oikeus olla kaltaisteni joukossa täällä hullujen palstalla??Mutta mitä sinä teet täällä?
No niin sitten.
Mitäs merkitystä sillä on?? Onko sinulla jotain lesboja vastaan??????????Onko tuo yksi lesbo noiden sydän kuvien kanssa vai mitä?
Onko sulla jotain homoja vastaan??????????????????????Mitäs merkitystä sillä on?? Onko sinulla jotain lesboja vastaan??????????
Kuka sanoi noin? Onko taas keksitty sun omasta päästä? Näytä missä tuo sanottiin.Tämä meneekin jo sketsin puolelle Janne-fanit hyväksyy homot, mutta ei lesboja Varsin kaksinaamaista touhua....
Se on tuo mielipuoli emoji tyyppi. Se osaa vain valehdella.Kuka sanoi noin? Onko taas keksitty sun omasta päästä? Näytä missä tuo sanottiin.
. Huvittaa vieläkin se psykiatrin rouva kun mieheltään kyseli diagnooseja keskustelijasta.Minuthan on useasti diagnosoitu mielipuoleksi ja hulluksi. Ihan kuule jonkun psykiatri-mieskin oli sitä mieltä. Eli minulla lienee täysi oikeus olla kaltaisteni joukossa täällä hullujen palstalla??
Ei missään. Sekopää keksi sen. Se tekee sitä aina.Mietin missä kohtaa tuossa sanottiin joku on sitä vastaan.
Onko tuo yksi lesbo noiden sydän kuvien kanssa vai mitä?
Ei kukaan. Joku mielipuoli.Kuka tuo yksi vihaaja on joka kirjoittaa noita pitkiä tarinoita?
Se on kai joku vähän vajaa. Usein kirjoittaa joistain rakkauspaketeista, en kyllä tiedä mitä ne on. Se kirjoittaa kaikkea tyhmää. Tunnistat pian sen tyylin.Ei kukaan. Joku mielipuoli.
Ok. Hyvä tietää.Se on kai joku vähän vajaa. Usein kirjoittaa joistain rakkauspaketeista, en kyllä tiedä mitä ne on. Se kirjoittaa kaikkea tyhmää. Tunnistat pian sen tyylin.
Kirjoitti jotain että joku on täällä lesboja vastaan vaikka mitään sellaista ei sanottu missään kommentissa. Se keksii aina omat tarinat.Ok. Hyvä tietää.
Ai että, kiitos taas näistäkin nauruista! Hih hih hih hih hii! Mun on väitetty olevan ihastunut Janneen.. Ja yks kaks olenkin muuttunut lesboksi Ai että teidän ja teidän diagnoosien kanssa Metsään meni että tärähti. Uuups! Nainen olen ja ihan hetero sellainen En kuolaa homojen enkä lesbojen perään. Vain heteromiehiä mulle kiitosOn. Ei ole ole muuta selitystä. Mutta annetaan hänen olla. Se on vaikeaa löytää naisseuraa nykyään.
Ei ketään kiinnosta. Mutta sua vissiin kiinnosti niin paljon, että sun piti ilmoittaa tuo.Ai että, kiitos taas näistäkin nauruista! Hih hih hih hih hii! Mun on väitetty olevan ihastunut Janneen.. Ja yks kaks olenkin muuttunut lesboksi Ai että teidän ja teidän diagnoosien kanssa Metsään meni että tärähti. Uuups! Nainen olen ja ihan hetero sellainen En kuolaa homojen enkä lesbojen perään. Vain heteromiehiä mulle kiitos