Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niin rakkauspakkaukset ♥ Teillä on nyt niin ärrimurri-päivät, että en jaksa moista kiukuttelua tältä erää enempää. Joten jääkää toki tänne keskenänne tappelemaan, sen taidon te rakkauspakkaukset kyllä osaatte ♥ Minä poistun takavasemmalle, sivusta saatan kyllä seurata kuinka epätoivoisesti yritätte vielä hetken aikaa haastaa riitaa. Pus pus! 😘

vierailija
On. Ei ole ole muuta selitystä. Mutta annetaan hänen olla. Se on vaikeaa löytää naisseuraa nykyään.
Ai että, kiitos taas näistäkin nauruista! Hih hih hih hih hii! 😂 Mun on väitetty olevan ihastunut Janneen.. Ja yks kaks olenkin muuttunut lesboksi 🤣Ai että teidän ja teidän diagnoosien kanssa 🤣 Metsään meni että tärähti. Uuups! Nainen olen ja ihan hetero sellainen 🤣 En kuolaa homojen enkä lesbojen perään. Vain heteromiehiä mulle kiitos 😍

vierailija
Ai että, kiitos taas näistäkin nauruista! Hih hih hih hih hii! Mun on väitetty olevan ihastunut Janneen.. Ja yks kaks olenkin muuttunut lesboksi Ai että teidän ja teidän diagnoosien kanssa Metsään meni että tärähti. Uuups! Nainen olen ja ihan hetero sellainen En kuolaa homojen enkä lesbojen perään. Vain heteromiehiä mulle kiitos
Ei ketään kiinnosta. Mutta sua vissiin kiinnosti niin paljon, että sun piti ilmoittaa tuo.

vierailija
Kuka tuo on joka häädettiin pois vauva sivulta ja sitten hänen piti tulla tänne ja nyt sanoo että tämä keskustelu on hänen? Ihan kuin joku omistaisi minkään keskustelun. Sika mielipuolista hänen sanoa mitään sellasta

Yhteistyössä