Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja taas jannefanit sättivät, haukkuvat ja vähättelevät, mutta eivät vastaa itse kommenttiin, kun eivät keksi mitään oikeutusta käytökselleen. Toistavat vaan, että "tuo on jo sanottu". Mitä sitten? En ole vielä nähnyt kunnon vastausta kommenttiini. Huvittavaa. Ja tiedoksenne, käyn jannen facessa pari kertaa viikossa, joten en ole mikään stalkkeri tai pakkomielteinen. Jannen face ja tämä palsta on hupia minulle, täällä käyn n. joka toinen päivä lukemassa kommentteja. Mutta minä lähden nyt ulkoilemaan, hyvää sunnuntaita kaikille.
Siun kommentit on hauskoja. Aina se että mitä lähdet nyt tekemään.

vierailija
Minäpä heitän sitten taas seuraavan Jannen bisnesidean ilmoille:

Fanit kuuntelivat aivan hurmiossa kun Janne laulaa luikautti jonkun maailman yksinkertaisimman laulun.. Laulu meni hyvin monotonisesti, ei paljon sävelkorkeuksia tarvittu. Niin mitäpäs jos Janne alkaisi tehdä lauluvideoita faneilleen? Maksua vastaan tietenkin. Yhden videon hinta voisi olla vaikka 50€. Mutta koska Jannen pitää vielä editoidakin sitä videota, siihen kuluu työtunteja.. Janne muokkaa ulkonäköään ja lauluääntään ja laulutaitoaan. Niin sanotaan että se on 100€/yksi laulu. Ja fanit on taas innosta kiljuen tilailemassa Jannelta lauluvideoita..

vierailija

Fanit kuuntelivat aivan hurmiossa kun Janne laulaa luikautti jonkun maailman yksinkertaisimman laulun.. Laulu meni hyvin monotonisesti, ei paljon sävelkorkeuksia tarvittu. Niin mitäpäs jos Janne alkaisi tehdä lauluvideoita faneilleen? Maksua vastaan tietenkin. Yhden videon hinta voisi olla vaikka 50€. Mutta koska Jannen pitää vielä editoidakin sitä videota, siihen kuluu työtunteja.. Janne muokkaa ulkonäköään ja lauluääntään ja laulutaitoaan. Niin sanotaan että se on 100€/yksi laulu. Ja fanit on taas innosta kiljuen tilailemassa Jannelta lauluvideoita..
Juntti tullut mukaan keskusteluun vittuilullaan.

vierailija

Et sitten kuuntele paljon musaa?

vierailija
Kuinkahan montaa kiinnostaa se?
Teitä faneja tuntuu kiinnostavan.. Te kuitenkin jäätte tänne ulvomaan jotain että "No niin, pelkuri ei enää uskalla vastata kysymykseeni, olisi pitänyt arvata..."
Joten sen takia ihmiset välillä ilmoittavat poistuvansa paikalta, jotta Janne-fanitkin sitten tajuaisivat mikseivät enää saa vastakaikua, vaikka kuinka räyhäävät ja yrittävät haastaa riitaa.

vierailija
Teitä faneja tuntuu kiinnostavan.. Te kuitenkin jäätte tänne ulvomaan jotain että "No niin, pelkuri ei enää uskalla vastata kysymykseeni, olisi pitänyt arvata..."
Joten sen takia ihmiset välillä ilmoittavat poistuvansa paikalta, jotta Janne-fanitkin sitten tajuaisivat mikseivät enää saa vastakaikua, vaikka kuinka räyhäävät ja yrittävät haastaa riitaa.
Valehtelet.

vierailija
Kukas se täällä eilen huuteli minun perääni, että heiiii kerro mitä menettää shittinsä tarkoittaa? Sitten kaksi minuuttia sen jälkeen tuli taas että heiiii vastaa kysymykseeni. Älä syytä kun teette itse ihan saman. Ja oliko se peräti juuri sinä?

vierailija
TAAS fanit pettivät Jannen 😭 Janne edusti Hakaniemen torilla vihreiden ehdokkaana. Vajaat 2h Janne siellä seistä pönötti kunnes poistui vähin äänin paikalta. Totesi että surkea keli, paikalla ei juuri ketään. Lähtivät siis etuajassa pois. Ja fanit vaan löhöilee sisällä lämpimässä näppikset sauhuten, kun olisivat voineet mennä tervehtimään idoliaan 😭

vierailija
TAAS fanit pettivät Jannen Janne edusti Hakaniemen torilla vihreiden ehdokkaana. Vajaat 2h Janne siellä seistä pönötti kunnes poistui vähin äänin paikalta. Totesi että surkea keli, paikalla ei juuri ketään. Lähtivät siis etuajassa pois. Ja fanit vaan löhöilee sisällä lämpimässä näppikset sauhuten, kun olisivat voineet mennä tervehtimään idoliaan
Minä olin siellä.

Yhteistyössä