Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne-fanit on kyllä varsinaisia sketsihahmoja 😂 Sirkuksessa olisi töitä tuollaisille pelleille 🤡

Raivokkaasti puolustetaan Jannen iltasaturyhmää, mutta silti yksikään teistä ei siihen liity 🤡 Miksi? No siksi kun se maksaa, ja fanit ei halua maksaa mistään mitä Janne suoltaa suustaan ulos. Mutta silti tuota ryhmää puolustellaan ja kehutaan. Ei hyvää päivää! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
 
vierailija
Janne-fanit on kyllä varsinaisia sketsihahmoja Sirkuksessa olisi töitä tuollaisille pelleille

Raivokkaasti puolustetaan Jannen iltasaturyhmää, mutta silti yksikään teistä ei siihen liity Miksi? No siksi kun se maksaa, ja fanit ei halua maksaa mistään mitä Janne suoltaa suustaan ulos. Mutta silti tuota ryhmää puolustellaan ja kehutaan. Ei hyvää päivää!
Etkö nähnyt vastausta? Kyllä tähän on jo vastattu. Lopeta se toistaminen.
 
vierailija
Toivottavasti ei asu lähellä Jannea, kun alkaa kuulostamaan jo vähän pipiltä. Eikös tämä ole se henkilö, joka aiemmin kirjoitti ettei hän seuraa tai siis stalkkaa ketään muuta julkkista kuin Jannea? Ei tod kuulosta enää normaalilta.
Mäkin näin tuon kommentin. Hän vielä melkeinpä kerskaili sillä, että seuraa ja stalkkaa ainoastaan Jannea ja mietin, että kuka sellaista edes haluaa myöntää. Mutta hän näköjään sitten.
 
vierailija
Onko ollu mukavia iltasatuja?
Se ryhmä aloittaa vasta perjantaina. Tai siis aloittaisi jos sinne liittyisi edes yksi maksava jäsen. Mutta Janne siellä edelleen on yksinään.. Eikä niitä satuja saisi edes jakaa ryhmän ulkopuolelle, se on heti taas estot päälle ja pihalle ryhmästä. Mielenkiinnolla jään seuraamaan ryhmän jäsenmäärän kehitystä.
 
vierailija
Se ryhmä aloittaa vasta perjantaina. Tai siis aloittaisi jos sinne liittyisi edes yksi maksava jäsen. Mutta Janne siellä edelleen on yksinään.. Eikä niitä satuja saisi edes jakaa ryhmän ulkopuolelle, se on heti taas estot päälle ja pihalle ryhmästä. Mielenkiinnolla jään seuraamaan ryhmän jäsenmäärän kehitystä.
Ei tietenkään saa jakaa. Miksi kuvittelit että saisi?
 
vierailija
Se ryhmä aloittaa vasta perjantaina. Tai siis aloittaisi jos sinne liittyisi edes yksi maksava jäsen. Mutta Janne siellä edelleen on yksinään.. Eikä niitä satuja saisi edes jakaa ryhmän ulkopuolelle, se on heti taas estot päälle ja pihalle ryhmästä. Mielenkiinnolla jään seuraamaan ryhmän jäsenmäärän kehitystä.
Mistä tiedät että J on ainoa jäsen jollet itse näe ryhmää? Minä olen myös siellä nääs.
 
vierailija
Se ryhmä aloittaa vasta perjantaina. Tai siis aloittaisi jos sinne liittyisi edes yksi maksava jäsen. Mutta Janne siellä edelleen on yksinään.. Eikä niitä satuja saisi edes jakaa ryhmän ulkopuolelle, se on heti taas estot päälle ja pihalle ryhmästä. Mielenkiinnolla jään seuraamaan ryhmän jäsenmäärän kehitystä.
Ok, Jannella ideoita riittää.
 
vierailija
Taisi löytyä sohvan alta, hyvä kun kissa löytyi.
Minun kissa kerran hävisi vähän samalla tavalla kuin Jannen. Etsin sitä hullun lailla. Ja se oli sisäkissa niin ei voinut olla ulkona. Tunteja etsin ja sitten se putkahti sängyn alta ja kun menin katsomaan tarkemmin, se oli porannut reiän sängyn patjan pohjaan jollain konstilla ja nukkui siellä ja se oli siitä lähtien sen lempipaikka. Kissat on ovelia.
 
vierailija
Mistä tiedät että J on ainoa jäsen jollet itse näe ryhmää? Minä olen myös siellä nääs.
Miksi sä valehtelet niin että korvat heiluu? Mistä olet saanut päähäsi etten muka näe sitä ryhmää?! Juuri kävin katsomassa, ja edelleen Janne on ryhmän ainut jäsen. Etkö sinä ymmärrä että vaikka ei ryhmään kuulukaan, kyllä minäkin pystyn sen ryhmän etsimään ja näen jäsenmäärän. Ja sinä vaan pokkana valehtelet olevasi muka siellä. Hah! Valehtelija.
 
vierailija
Se ryhmä aloittaa vasta perjantaina. Tai siis aloittaisi jos sinne liittyisi edes yksi maksava jäsen. Mutta Janne siellä edelleen on yksinään.. Eikä niitä satuja saisi edes jakaa ryhmän ulkopuolelle, se on heti taas estot päälle ja pihalle ryhmästä. Mielenkiinnolla jään seuraamaan ryhmän jäsenmäärän kehitystä.
Milloin olet nähnyt että suljetun ryhmän tarinoita saa jakaa ulkopuolisille? Mitä järkeä siinä sitten olisi olla suljettu ryhmä?
 
vierailija
Minun kissa kerran hävisi vähän samalla tavalla kuin Jannen. Etsin sitä hullun lailla. Ja se oli sisäkissa niin ei voinut olla ulkona. Tunteja etsin ja sitten se putkahti sängyn alta ja kun menin katsomaan tarkemmin, se oli porannut reiän sängyn patjan pohjaan jollain konstilla ja nukkui siellä ja se oli siitä lähtien sen lempipaikka. Kissat on ovelia.
Kerran oli video kun vaihtoivat uuteen sohvaa ja vanha oli kuljetus autossa, kuski ihmetteli vinkunaa niin kissanpentu oli sohvan sisällä.
 
vierailija
Tuolle hillujalle: Jep sivun näkee. Mutta se ei tarkoita että tiedät ketä ryhmässä on ja miten esim minä olen sumplinut asetukseni niin ettei minua näy missään. Kai tiedät että nykyään se on mahdollista?
 

Yhteistyössä