Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun täti menee eikä ole yhtään nyreissään ettei Janne pääse mukaan. Jos koko matka olisi peruuntunut, se ois eri asia. Vaikka kyllähän sille reissulle voi joka tapauksessa mennä kun kaikki on varattu.
Mä en kyllä uskaltaisi lähteä kahden hörhön järjestämälle reissulle. Toinen on tunnetusti tuuliviiri, ei yhtään yllättänyt että perui reissunsa viime metreillä. Ja tämä toinen on mikälie hihhuli. En luottaisi hänenkään matkanjohtajan palveluihin.
 
vierailija
Mä en kyllä uskaltaisi lähteä kahden hörhön järjestämälle reissulle. Toinen on tunnetusti tuuliviiri, ei yhtään yllättänyt että perui reissunsa viime metreillä. Ja tämä toinen on mikälie hihhuli. En luottaisi hänenkään matkanjohtajan palveluihin.
Kun osaa matkustaa, ei haittaa. Ja onhan siellä Anita joka asuu siellä. Ei ongelma. En tiedä muista lähtijöistä mitään, mutta kun matkustaa, pitää osata huolehtia vähän myös itsestään.
 
vierailija
Itsehän se varataan ja maksetaan, ei Anitan kautta, en tiedä mikä Anitan rooli siellä on.
Anita on vastuussa majoituksesta. Hän on järkännyt sen hotellin johon majoittuvat, ilmeisesti saivat hieman edullisemman hinnan? Oliko se hotelli nyt miehensä, vai jonkun miehen sukulaisen tai jotain...
Mutta joo. En tuollaisen hörhön järkkäämälle reissulle kyllä lähtisi. Eukko joka ennustaa kahvinporoista, sanoo olevansa maan päälle lähetetty enkeli.... Kiitos mutta jätän suosiolla väliin.
 
vierailija
Anita on vastuussa majoituksesta. Hän on järkännyt sen hotellin johon majoittuvat, ilmeisesti saivat hieman edullisemman hinnan? Oliko se hotelli nyt miehensä, vai jonkun miehen sukulaisen tai jotain...
Mutta joo. En tuollaisen hörhön järkkäämälle reissulle kyllä lähtisi. Eukko joka ennustaa kahvinporoista, sanoo olevansa maan päälle lähetetty enkeli.... Kiitos mutta jätän suosiolla väliin.
Katsoin hotellin omat sivut 245e/ vk oli hinta.
 
vierailija
Tämä Anitahan on niitä kusettaja Astral eukkoja.Kertoo ihmisestä aika paljon.
Olisivat match made on heaven jos Janne ymmärtäisi naisten päälle. Toinen vedätti ihmisiä Astral tv:ssä ja toinen Onnenarvassa. Vaikka myöhemmin sitten Janne tekopyhäilikin Katrien juontoa seuratessaan että oma moraali ei taipuisi moiseen katsojien huijaamiseen 🤦
 
vierailija
Anita on vastuussa majoituksesta. Hän on järkännyt sen hotellin johon majoittuvat, ilmeisesti saivat hieman edullisemman hinnan? Oliko se hotelli nyt miehensä, vai jonkun miehen sukulaisen tai jotain...
Mutta joo. En tuollaisen hörhön järkkäämälle reissulle kyllä lähtisi. Eukko joka ennustaa kahvinporoista, sanoo olevansa maan päälle lähetetty enkeli.... Kiitos mutta jätän suosiolla väliin.
Ei kahvinporo jutut ole sen ihmeellisempää kuin horoskoopit. Se on vain viihdettä. Ei siitä kannata hermostua.
 
vierailija
Anita on vastuussa majoituksesta. Hän on järkännyt sen hotellin johon majoittuvat, ilmeisesti saivat hieman edullisemman hinnan? Oliko se hotelli nyt miehensä, vai jonkun miehen sukulaisen tai jotain...
Mutta joo. En tuollaisen hörhön järkkäämälle reissulle kyllä lähtisi. Eukko joka ennustaa kahvinporoista, sanoo olevansa maan päälle lähetetty enkeli.... Kiitos mutta jätän suosiolla väliin.
Hyvä että jätät väliin.
 
vierailija
Anita on vastuussa majoituksesta. Hän on järkännyt sen hotellin johon majoittuvat, ilmeisesti saivat hieman edullisemman hinnan? Oliko se hotelli nyt miehensä, vai jonkun miehen sukulaisen tai jotain...
Mutta joo. En tuollaisen hörhön järkkäämälle reissulle kyllä lähtisi. Eukko joka ennustaa kahvinporoista, sanoo olevansa maan päälle lähetetty enkeli.... Kiitos mutta jätän suosiolla väliin.
Ei siellä kukaan Anitan kädestä pidä kiinni. Hieno hotelli, edullinen hinta, aurinkoa ja lämpöä. Varmasti hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä. Saa tehdä mitä haluaa, jos ei halua viettää Anitan kanssa aikaa. Ihmiset varanneet itse matkan. Miten se Anitan persoonallisuus tulee kuvaan? Ei mitenkään.
 
vierailija
Ei siellä kukaan Anitan kädestä pidä kiinni. Hieno hotelli, edullinen hinta, aurinkoa ja lämpöä. Varmasti hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä. Saa tehdä mitä haluaa, jos ei halua viettää Anitan kanssa aikaa. Ihmiset varanneet itse matkan. Miten se Anitan persoonallisuus tulee kuvaan? Ei mitenkään.
Elämä olisi niin tylsää jos ei olisi erilaisia ihmisiä olemassa. Kaikki ei tykkää kaikista ja toiset taas tykkää niistä joista muut ei tykkää. Olen tavannut Anitan. Ihan mukava nainen.
 

Yhteistyössä