Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luepas tuo minun tekstini uudelleen ajatuksen kanssa. Missä kohtaa minä "valitan kun Janne tekee töitä"? En minä valittanut Jannen työnteosta. Ilmaisin vain oman mielipiteeni Jannen "lapsiystävällisestä" joulupukkitouhusta. Totesin että jos Janne saisi vapaasti päättää, hän ei palvelisi lapsiperheitä. Tuo on minun mielipide/oletus, ei valitus.
Lueppas itse oma kommenttisi uudestaan. Sitten saat selville. Alentuu tekemään muutekseen? Ootko ihan tosissasi? Milloin joulupukkina oleminen on ollut alentavaa? Hienoa miten mollaat nyt tuotakin. Onko mitään mitä et mollaa?
 
vierailija
Niin on. Ihmettelen, kun tästäkin vihaaja sai väännettyä asian muka huonoksi. Itse ei paljon ajattele muita. Paitsi Jannea siis, mutta ei muita ihmisiä. Itsekkyys huipussaan kun vielä myöntää, että hän mieluummin lähtisi aurinkoon kuin jäisi vanhuksia hoitamaan tai joulupukiksi lapsille ja vanhuksille. Aikamoista.
No sen nyt tietää heti ettei nää vihaajat osaa ajatella ketään muuta kuin itteään. Sen näkee, kun lukee niiden piperrystä täällä.
 
vierailija
Luepas tuo minun tekstini uudelleen ajatuksen kanssa. Missä kohtaa minä "valitan kun Janne tekee töitä"? En minä valittanut Jannen työnteosta. Ilmaisin vain oman mielipiteeni Jannen "lapsiystävällisestä" joulupukkitouhusta. Totesin että jos Janne saisi vapaasti päättää, hän ei palvelisi lapsiperheitä. Tuo on minun mielipide/oletus, ei valitus.
Vähän kyllä raaputit muutakin. Että hei, älä viitti nyt väittää muuta.

Mulla "särähti" siinä Jannen joulupukki-ilmoituksessa silmään teksti "lapsiystävällinen" joulupukki. Janne kun ei tunnetusti lapsista suuremmin pidä. Mutta ilmeisesti joutuu nyt sitten rahapulassa alentumaan tähänkin hommaan..Jos Janne saisi täysin vapaasti päättää, niin mieshän jättäisi lapsiperheet kokonaan välistä ja toimisi joulupukkina vain lemmikeille. Tuli tässä mieleen että onko Jannella sisaruksia? Jos on, niin luulisi näillä sentään olevan lapsia. Mutta sanaakaan Janne ei ole mahdollisten sisarustensa mahdollisista lapsista maininnut.. Aika outoa. Kyllä sitä nyt luulisi että edes jossain tekemisissä /väleissä olisi sisarustensa ja näiden lasten kanssa....
 
vierailija
Oli mielenkiintoista lukea aiempi kommentti tänään joltain vähän mikä lie henkilöltä, että ystävät ei kerro ystäville ikäviä asioita. Tuo on aivan väärin, koska juurikin ystävät, jos ovat aitoja ystäviä, tekevät juuri tuon. Vaikka asia olisi ikäväkin. Sitten se toinen osapuoli tietää mitä tapahtuu ja voi ryhtyä toimiin jos pitää tai haluaa. Ne ihmiset, jotka pitää suun supussa eivätkä sano mitään, eivät ole ystäviä.
 
vierailija
Oli mielenkiintoista lukea aiempi kommentti tänään joltain vähän mikä lie henkilöltä, että ystävät ei kerro ystäville ikäviä asioita. Tuo on aivan väärin, koska juurikin ystävät, jos ovat aitoja ystäviä, tekevät juuri tuon. Vaikka asia olisi ikäväkin. Sitten se toinen osapuoli tietää mitä tapahtuu ja voi ryhtyä toimiin jos pitää tai haluaa. Ne ihmiset, jotka pitää suun supussa eivätkä sano mitään, eivät ole ystäviä.
Juuri näin. Ihan samaa mieltä. En usko että sen aiemman kommentin kirjoittajalla on ystäviä. Näyttää hyvin vihaiselta ja vaikealta luonteelta ja kuka sellaisen seurassa haluaa olla.
 

Yhteistyössä