Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep. Kenellä on oikeasti järki päässä, tunnistaa tyypin jonka järki on sanonut heippati hei. Kuten tuon valehtelijan.
Hyvin jäi kiinni valheestaan kyllä 😊. Ja eipä tullut mitään ”enpäs valehdellut” eli siis valehteli ihan täysin muttei uskaltanut myöntää. Ja sitten yritti kääntää sen takas toiseen ihmiseen. Kuten valehtelijat ja narsistit aina tekee.
 
vierailija
Mitä yritti saavuttaa tuolla valheellaan? Sen kun tietäsi. Ja luin miten oli vielä kirjoittanut että joo joo Janne takuulla itse sanoi tämän! En keksi enkä valehtele! Mutta kappas vaan. Mites meni asia? Valhe tuli. Ja ketkä nämä on täällä jotka ovat että shoo shoo eipäs diagnosoida muita. Sen ainakin voi antaa diagnoosina että tyyppi on iso valepukki. Ja te kannustatte häntä! Että kohta tekin saatte diagnoosin.
 
vierailija
Mitä yritti saavuttaa tuolla valheellaan? Sen kun tietäsi. Ja luin miten oli vielä kirjoittanut että joo joo Janne takuulla itse sanoi tämän! En keksi enkä valehtele! Mutta kappas vaan. Mites meni asia? Valhe tuli. Ja ketkä nämä on täällä jotka ovat että shoo shoo eipäs diagnosoida muita. Sen ainakin voi antaa diagnoosina että tyyppi on iso valepukki. Ja te kannustatte häntä! Että kohta tekin saatte diagnoosin.
Mitäs muuta tuo henkilö vielä ennusti: että se yksi kommentti otetaan pois ja estetään ihminen. Ei tapahtunut kumpaakaan. Että joo noiden kommenttien kirjoittajalla täällä on jotain ongelmia. Olen nähnyt hänen aiemminkin kirjoittavan ihan mitä sattuu täällä. Kuvittelee kai, että kukaan ei kyseenalaista häntä kun on jotenkin mukamas joku Janne expertti. Ainoa expertti mikä hän on, on paskan puhuja.
 
vierailija
Mitäs muuta tuo henkilö vielä ennusti: että se yksi kommentti otetaan pois ja estetään ihminen. Ei tapahtunut kumpaakaan. Että joo noiden kommenttien kirjoittajalla täällä on jotain ongelmia. Olen nähnyt hänen aiemminkin kirjoittavan ihan mitä sattuu täällä. Kuvittelee kai, että kukaan ei kyseenalaista häntä kun on jotenkin mukamas joku Janne expertti. Ainoa expertti mikä hän on, on paskan puhuja.
Ja kukas siellä jossain kommentissa kirjoitti ettei saa antaa diagnooseja. Vai niin, mutta näköjään saa kuitenkin valehdella niin että kipinät lentää? Ja ihmiset on sen kanssa ihan ok? Aika hurskastelijoita.
 
vierailija
Hahahaaa! Vieläkin etin sitä kohtaa. Valehtelija.

”Ja kyllä. Janne itse käytti sanaa HYÖKKÄSI kimppuun.”
Odotellaan, kun se huomenna taas kirjoittaa tänne jonkun pitkän sadun Jannesta ja ne muut on, että ”hyvin sanottu” ja ”hyvin kirjoitettu.” Eikä kukaan välitä, että yksi mielipuoli on valehtelija. Valehtelijat ovat kaikkein pahimpia. Mielisairaus ei ole tahallista mutta valehteleminen on.
 

Yhteistyössä