V
vierailija
Vieras
Juu hyvin osasin soittaa takas.Eiköhän kuule soittaja osaa soittaa takaisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu hyvin osasin soittaa takas.Eiköhän kuule soittaja osaa soittaa takaisin.
Toisen paska, toisen ei. Paskaa ei tarvi katella vaikka toi yksi on tehny siitä elämän työnsäAi että sellaista paskaa se herra suoltaa livelähetyksissä.He he
Samoin. Mutta nehän on huomionkipeitä ja luulevat että jotenkin se heidän valitus saa heidät näkyville juurikin näillä keskustelupalstoilla. Kun ihmiset yleensä heti hyppää positiivisten kommenttien yli ja etsivät ne missä pilkataan ja haukutaan. Se on nykyään viihdettä, niin surullista kuin se onkin.Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka tekee jotain, mutta sitten valittavat siitä koko ajan. Kuten tuo pitkien valitusvirsien kommentoija.
Miksi katoit koko liven sitten? Syytä vaan itteäsi. Kuka hullu kattoo jos ei tykkää! Näköjään sinä.
Joo. Täällä jo odoteltiin, että milloin tuo tyyppi selostaa mitä tänään tapahtui Jannen elämässä . Ja tottahan toki tyyppi ei voinut olla selostamatta. Pitäis oikeestaan lyödä joskus vetoa hänestä. Että kuinka kauan pystyy olemaan täältä pois Janne vihan tarinoidensa kera.
On tapoja ilmaista mielipiteitä. Teatteriesityksen jälkeen en hauku näyttelijöitä.Voi hyvä luoja teitä pikkusieluisia nillittäjiä!!! Kyse oli vain MIELIPITEESTÄ! Tiedätkö sinä mitä sana "mielipide" tarkoittaa?? Jollet tiedä, niin katso v*ttu googlesta! Mikä ihme siinä on, että Jannesta ei saisi sanoa mitään negatiivista???!!!!! Jos minä olen sitä mieltä, että se live oli puuduttavan tylsä ja turha, miksi en saisi sanoa mielipidettäni???!!
Jos sinä menet vaikka teatteriin, niin VARMASTI sinullakin on näytöksen jälkeen MIELIPIDE siitä esityksestä!!! VARMASTI keskustelet seuralaisesi kanssa siitä esityksestä ja jaatte mielipiteitä! Ja välttämättä aina mielipide ei ole pelkkää hehkutusta.
Naurettavaa että Jannen livelähetyksestä ei saisi esittää omaa mielipidettään. Teidän Janne-fanien kannattaisi HIEMAN löysätä sitä pipoa, olette aivan liian tiukkapipoisia nipottajia!
Taas tääArvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
Kuvittelee että joku huomion saaminen tällä palstalla on kunnian asia. Tsiisus. Vähän kyllä viiraa.Taas tää mielipuoli. Huomionkipeä, kun piti tulla ilmoittamaan mitä tekee. Voi reppanaa. Kuten sanottiin aiemmin, nämä on justiinsa huomiota etsiviä. Pelkäävät etteivät ole mitään jollei aina välillä ilmoita olostaan .
Onneksi olkoon. Voitit eka palkinnon hulluudesta.Arvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
Joo ja kannattaako siitä pröystäillä? Ei.Onneksi olkoon. Voitit eka palkinnon hulluudesta.
Taas tää mielipuoli. Huomionkipeä, kun piti tulla ilmoittamaan mitä tekee. Voi reppanaa. Kuten sanottiin aiemmin, nämä on justiinsa huomiota etsiviä. Pelkäävät etteivät ole mitään jollei aina välillä ilmoita olostaan .
Sovitaan että olen siivooja tai konttorin täti. Nekin sait kuulostamaan kuin olisivat alhaisia ammatteja vaikkei ole. Hyvä sinä. Oot aarre. Ja katos kun meni sulla tunteisiin. Eli siis olet mielenterveys tapaus? Ei ois muuten iskenyt suhun.Olisiko sulla näyttää jotain todistusta pätevyydestäsi? Haukut täällä tuntematonta kirjoittajaa mielipuoleksi. Ja sekuntiakaan en usko että sinulla olisi virallinen pätevyys diagnosoida ketään hulluksi tai mielipuoleksi. Mikä lie siivooja tai konttorin täti olet oikealta ammatiltasi.
Pätevyyttä näyttää keskustelupalstalla? Hahahaaaa!! Tyhmä kommentti tuo.Olisiko sulla näyttää jotain todistusta pätevyydestäsi? Haukut täällä tuntematonta kirjoittajaa mielipuoleksi. Ja sekuntiakaan en usko että sinulla olisi virallinen pätevyys diagnosoida ketään hulluksi tai mielipuoleksi. Mikä lie siivooja tai konttorin täti olet oikealta ammatiltasi.
Mielipuolen tunnistaa helposti. Missä sinä elät? Metsässä?Olisiko sulla näyttää jotain todistusta pätevyydestäsi? Haukut täällä tuntematonta kirjoittajaa mielipuoleksi. Ja sekuntiakaan en usko että sinulla olisi virallinen pätevyys diagnosoida ketään hulluksi tai mielipuoleksi. Mikä lie siivooja tai konttorin täti olet oikealta ammatiltasi.
Hei! Mikä hiton ongelma sulla on, jos on siivooja? Koko Suomi eläisi roskissa ja paskassa jos meitä siivoojia ei olis! Mikä sun ongelma on siivoojan kanssa???Olisiko sulla näyttää jotain todistusta pätevyydestäsi? Haukut täällä tuntematonta kirjoittajaa mielipuoleksi. Ja sekuntiakaan en usko että sinulla olisi virallinen pätevyys diagnosoida ketään hulluksi tai mielipuoleksi. Mikä lie siivooja tai konttorin täti olet oikealta ammatiltasi.
Itse takuulla kirurgi joka hilluu J Antin palstallaHei! Mikä hiton ongelma sulla on, jos on siivooja? Koko Suomi eläisi roskissa ja paskassa jos meitä siivoojia ei olis! Mikä sun ongelma on siivoojan kanssa???
Mä en taasen ymmärrä mitä sillä on vastaan konttorin työntekijöitä. Itellään paras olla sitten joku super upea ammatti että voi noin vähätellä muita.Hei! Mikä hiton ongelma sulla on, jos on siivooja? Koko Suomi eläisi roskissa ja paskassa jos meitä siivoojia ei olis! Mikä sun ongelma on siivoojan kanssa???
Vaikka kyllä se on mahdotonta. Ei sitten olis täällä kirjoittamassa ammateista paskaa.Mä en taasen ymmärrä mitä sillä on vastaan konttorin työntekijöitä. Itellään paras olla sitten joku super upea ammatti että voi noin vähätellä muita.
Minä olen töissä nk konttorissa. Kansainvälinen lakifirma. Hyvin tyytyväinen olen siihen ja erityisesti palkkaani. Huima palkka. Toi tyyppi ei tiedä mitä kirjoittaa. Väheksyy ihmisten töitä. Jotain vikaa.Mä en taasen ymmärrä mitä sillä on vastaan konttorin työntekijöitä. Itellään paras olla sitten joku super upea ammatti että voi noin vähätellä muita.
Joo. En tiedä mistä siinä on kyse. Varmaan joku katkeruus homma.Tämä on yksi iso miinus suomalaisissa: väheksytään ihmisten töitä ja ammatteja. En ole ikinä tavannut tätä muualla kuin Suomessa.
Suomi on pieni maa keskellä ei mitään. Persut yrittää kovasti pitää Suomen junttien tasolla. Siitä kaikki johtuu. Jos tämäkin maa ois sivistynyt ja maailmaa nähnyt ja kokenut, täällä ei pikku Liisat huutelisi muiden työpaikoista ja ammateista.Joo. En tiedä mistä siinä on kyse. Varmaan joku katkeruus homma.
Hyvä juttu kun herätit ja laitoit mielipiteesi , tuli jotain muuta ku samat fanien vänkäämiset .Arvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.