Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olipas taas "antoisa" liveshow Jannella 🥱
Ensin luetaan mistä kaikkialta katsojat tänään ovat. Moi Tampereelle! Moi Lahteen! Moi Hyvinkäälle!.... Sitten alettiin arvuuttelemaan paljonko lasipurkissa oleva kissanruoka painaa... Palkintona oli kiinalaista laatua oleva avaimenperä jossa Jannen pärstä...

Joku muuten soittikin kesken lähetyksen Jannelle. Janne "fiksuna" miehenä vastasi jotenkin näin että "Janne täällä hei, soitit juuri suoraan lähetykseen, kukas siellä?" No, hiljaista oli. Ei pihaustakaan. Tuo soittajahan saattoi olla vaikka joku asiakas, joka olisi varannut lemmikkihotellista majoitusta tai sitä elämänilo-palvelua. Kai siinä nyt jäätyy kun sinulle yllättäen sanotaankin "Soitit suoraan lähetykseen."

Mitäs muuta... No eipä mitään. Paitsi että TAAS Janne purskutteli Naturdiet-juomaa ja mainosti sitä jälleen kerran. Ja nyt oli taas se typerä kapteenin paita päällä. Siinäpä se. Kuten totesin, todella "antoisa" live taas kerran. Ja toki Janne muisti taas kaupata niitä kalentereitaankin.
Minä taasen katsoin ihan eri liven kuin sinä. Janne on kyllä viihdyttävä. Ottaa yleisönsä tosi hyvin. Ei ole jäykkä ja aina huumoria löytyy. Ihmiset olivat hyvin mukana livessä arvailemassa kissanruokapurkin painoa ja se avaimenperä oli hieno. Melkisti kaikki avaimenperät on muutekseen tehty Kiinassa että mikä ihmeen alhainen heitto tuo oli sinulta? Mukava live oli. Kun et kerta tykkää miehestä, älä stalkkaa ja katso mitään mitä hän tekee
 
vierailija
Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka tekee jotain, mutta sitten valittavat siitä koko ajan. Kuten tuo pitkien valitusvirsien kommentoija.
Samoin. Mutta nehän on huomionkipeitä ja luulevat että jotenkin se heidän valitus saa heidät näkyville juurikin näillä keskustelupalstoilla. Kun ihmiset yleensä heti hyppää positiivisten kommenttien yli ja etsivät ne missä pilkataan ja haukutaan. Se on nykyään viihdettä, niin surullista kuin se onkin.
 
vierailija
Miksi katoit koko liven sitten? Syytä vaan itteäsi. Kuka hullu kattoo jos ei tykkää! Näköjään sinä.
Voi hyvä luoja teitä pikkusieluisia nillittäjiä!!! Kyse oli vain MIELIPITEESTÄ! Tiedätkö sinä mitä sana "mielipide" tarkoittaa?? Jollet tiedä, niin katso v*ttu googlesta! Mikä ihme siinä on, että Jannesta ei saisi sanoa mitään negatiivista???!!!!! Jos minä olen sitä mieltä, että se live oli puuduttavan tylsä ja turha, miksi en saisi sanoa mielipidettäni???!!

Jos sinä menet vaikka teatteriin, niin VARMASTI sinullakin on näytöksen jälkeen MIELIPIDE siitä esityksestä!!! VARMASTI keskustelet seuralaisesi kanssa siitä esityksestä ja jaatte mielipiteitä! Ja välttämättä aina mielipide ei ole pelkkää hehkutusta.

Naurettavaa että Jannen livelähetyksestä ei saisi esittää omaa mielipidettään. Teidän Janne-fanien kannattaisi HIEMAN löysätä sitä pipoa, olette aivan liian tiukkapipoisia nipottajia!
 
vierailija
Joo. Täällä jo odoteltiin, että milloin tuo tyyppi selostaa mitä tänään tapahtui Jannen elämässä . Ja tottahan toki tyyppi ei voinut olla selostamatta. Pitäis oikeestaan lyödä joskus vetoa hänestä. Että kuinka kauan pystyy olemaan täältä pois Janne vihan tarinoidensa kera.
Arvaas mitä minä aina odotan 😂 Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon 😂 Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen 😂 Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan 😂 No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
 
vierailija
Voi hyvä luoja teitä pikkusieluisia nillittäjiä!!! Kyse oli vain MIELIPITEESTÄ! Tiedätkö sinä mitä sana "mielipide" tarkoittaa?? Jollet tiedä, niin katso v*ttu googlesta! Mikä ihme siinä on, että Jannesta ei saisi sanoa mitään negatiivista???!!!!! Jos minä olen sitä mieltä, että se live oli puuduttavan tylsä ja turha, miksi en saisi sanoa mielipidettäni???!!

Jos sinä menet vaikka teatteriin, niin VARMASTI sinullakin on näytöksen jälkeen MIELIPIDE siitä esityksestä!!! VARMASTI keskustelet seuralaisesi kanssa siitä esityksestä ja jaatte mielipiteitä! Ja välttämättä aina mielipide ei ole pelkkää hehkutusta.

Naurettavaa että Jannen livelähetyksestä ei saisi esittää omaa mielipidettään. Teidän Janne-fanien kannattaisi HIEMAN löysätä sitä pipoa, olette aivan liian tiukkapipoisia nipottajia!
On tapoja ilmaista mielipiteitä. Teatteriesityksen jälkeen en hauku näyttelijöitä.
 
vierailija
Arvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
Taas tää 😂😂😂😂😂 mielipuoli. Huomionkipeä, kun piti tulla ilmoittamaan mitä tekee. Voi reppanaa. Kuten sanottiin aiemmin, nämä on justiinsa huomiota etsiviä. Pelkäävät etteivät ole mitään jollei aina välillä ilmoita olostaan 🙄.
 
vierailija
Arvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
Eli siis myönnät olet sairas mieleltäsi? Kyllä se on tiedetty jo kauan.
 
vierailija
Arvaas mitä minä aina odotan Täällä palstalla on saattanut olla ihan kuollutta pitkään.. Sitten minä päätän vähän härkkiä Janne-fanien herkkää mieltä ja kirjoitan jonkun negatiivisen viestin Jannesta. Ei mene varmaan minuuttiakaan, kun palsta on herännyt taas eloon Janne-fanit ryömivät koloistaan esiin ja jopas alkaa aivan jumalaton räksyttäminen ja raivoaminen Ja aina te Janne-fanit menette samaan halpaan No sainpas taas tämän palstan heräämään henkiin.
Onneksi olkoon. Voitit eka palkinnon hulluudesta.
 

Yhteistyössä