Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on kyllä erikoinen keskustelu. Vain Janne-fanien mielipiteet on oikeita ja hyväksyttäviä. Janne-vihaajien mielipiteet on automaattisesti vääriä, hulluja, vihapuhetta.... Luulisi että ihmisillä on oikeus OMAAN mielipiteeseen. Mutta ei ainakaan tässä keskustelussa. Ainoastaan Jannea ylistävät kommentit on sallittuja.
Älä viitti. Luitko sen yhden pitkän vihamielisen jaarituksen? Ja näköjään taaskin aloitettiin tämä ns keskustelu valituksella muista. Ei mitään aiheesta. Oliko tämä tarpeellista kirjoittaa tänne? Ei. Mene sinne toiselle keskustelupalstalle missä kuulemma saa kirjoittaa ihan mitä lystää eikä kukaan räpäytä silmäänsä. Mitä täällä roikut jos vain aina haluat valittaa?
 
vierailija
Tämä on kyllä erikoinen keskustelu. Vain Janne-fanien mielipiteet on oikeita ja hyväksyttäviä. Janne-vihaajien mielipiteet on automaattisesti vääriä, hulluja, vihapuhetta.... Luulisi että ihmisillä on oikeus OMAAN mielipiteeseen. Mutta ei ainakaan tässä keskustelussa. Ainoastaan Jannea ylistävät kommentit on sallittuja.
Mielipiteet ei ikinä ole vääriä. Kaikilla on oikeus mielipiteeseen. Mutta se miten ne ilmaistaa on ihan toinen asia.
 
vierailija
Tämä on kyllä erikoinen keskustelu. Vain Janne-fanien mielipiteet on oikeita ja hyväksyttäviä. Janne-vihaajien mielipiteet on automaattisesti vääriä, hulluja, vihapuhetta.... Luulisi että ihmisillä on oikeus OMAAN mielipiteeseen. Mutta ei ainakaan tässä keskustelussa. Ainoastaan Jannea ylistävät kommentit on sallittuja.
Jaa. Tämä oli siis sinusta ihan asiallinen kommentti? Onpa surullista.

”Ööö..... Maa kutsuu idioottia! Onko kukaan kotona???? Ding dong ja pimpeli pom! Mitäköhän viiniä sinä olet dipannut pikku herneaivoihisi, kun et selkeästikään ymmärtänyt minun kommenttia??!! En ole nyt noita viimeisimpiä Janne-fanien räyhäämisiä edes lukenut.... Mutta selvennänpä nyt sitten sinullekin pikku imbesilli yhden asian. Minun kommenttini ei koskenut jotain sähköposteja tai yksityisviestejä joita Janne saa. Minä tarkoitin että kun me Janne-vihaajat annamme TÄÄLLÄ, Kaksplussan keskustelupalstalla Jannesta epämiellyttävää kritiikkiä, niin hysteeriset Janne-fanit tuomitsee ne viestit VIHAPUHEEKSI! Ja ovat jo selvittämässä kirjoittajien ip-osotteita ja ottamassa yhteyttä poliisiin. Nämä muut julkkikset saa näitä "Toivon että kuolet" viestejä. Onko täällä puhuttu Jannesta samaan tyyliin?! Aivan!! EI OLE!!! Täällä naureskellaan vaan Jannen naurettaville bisnesvirityksille, irvaillaan hänen jokapäiväisestä makaronilaatikon syömisestä jne. On kuulkaas aika kaukana vielä vihapuheesta tällaiset kommentit!!! Ja kuten sanoin, minun kommentti koskee tätä Kaksplussan keskustelua! Siitä en tiedä mitä p*skaa Jannen sähköpostiin tuutataan.”
 
vierailija
Jaa. Tämä oli siis sinusta ihan asiallinen kommentti? Onpa surullista.

”Ööö..... Maa kutsuu idioottia! Onko kukaan kotona???? Ding dong ja pimpeli pom! Mitäköhän viiniä sinä olet dipannut pikku herneaivoihisi, kun et selkeästikään ymmärtänyt minun kommenttia??!! En ole nyt noita viimeisimpiä Janne-fanien räyhäämisiä edes lukenut.... Mutta selvennänpä nyt sitten sinullekin pikku imbesilli yhden asian. Minun kommenttini ei koskenut jotain sähköposteja tai yksityisviestejä joita Janne saa. Minä tarkoitin että kun me Janne-vihaajat annamme TÄÄLLÄ, Kaksplussan keskustelupalstalla Jannesta epämiellyttävää kritiikkiä, niin hysteeriset Janne-fanit tuomitsee ne viestit VIHAPUHEEKSI! Ja ovat jo selvittämässä kirjoittajien ip-osotteita ja ottamassa yhteyttä poliisiin. Nämä muut julkkikset saa näitä "Toivon että kuolet" viestejä. Onko täällä puhuttu Jannesta samaan tyyliin?! Aivan!! EI OLE!!! Täällä naureskellaan vaan Jannen naurettaville bisnesvirityksille, irvaillaan hänen jokapäiväisestä makaronilaatikon syömisestä jne. On kuulkaas aika kaukana vielä vihapuheesta tällaiset kommentit!!! Ja kuten sanoin, minun kommentti koskee tätä Kaksplussan keskustelua! Siitä en tiedä mitä p*skaa Jannen sähköpostiin tuutataan.”
Tuon tyypin kommentissa ei ollut mitään järkeä alunperinkään. Kun lukee sitä uudestaan, huomaa sen selvästi. Koko hänen pointti oli, että jotkut muut saa vihapuhetta heidän somesivuilleen ja koska Janne saa sitä emailiin ja yksityisviestinä, se on sitten ihan ok. Mitähän järkeä tuossa on? Ei mitään. Miksi kenenkään pitää saada mitään vihaviestejä?? Ja se, että se on ok tuon henkilön mielestä kirjoitella niitä nettipalstoille, on ihan selvä merkki vihaongelmista, joita tällä ihmisellä itsellään on.
 
vierailija
Ei aleta tätä rinkiä taas. Jos olet se sama, joka sanoi tätä samaa kaksi päivää sitten, ei mennä aiheeseen taas. Et ymmärtänyt sitä silloin etkä ymmärrä pointtia nytkään.
Sen sanon, kuten aiemmin oli jo mainittu, mies on itse postannut hänen saamansa vihamieliset yvt ja sähköpostit omalle Face sivulleen, että kyllä ihmiset tietää niistä ja että mitä hän on saanut ja mitä niissä lukee. Turhaa siinä mielessä ohittaa faktaa. Mutta joo, ei aleta tästä sen enempää.
 
vierailija
Ihmettelen sitä, että ihmiset seuraa Janne keskusteluja vaikkei näe mitään hänen sivujaan (kun kuulemma heitä täällä on) ja tiedä mitä hän puuhastelee. Se olisi vähän niiku sama jos menisin esimerkiksi Don Deloreksen keskustelupalstalle juttelemaan, vaikken ikinä ole nähnyt mitä mies itse laittaa mihinkään sivulleen 😂.
 
vierailija
Ihmettelen sitä, että ihmiset seuraa Janne keskusteluja vaikkei näe mitään hänen sivujaan (kun kuulemma heitä täällä on) ja tiedä mitä hän puuhastelee. Se olisi vähän niiku sama jos menisin esimerkiksi Don Deloreksen keskustelupalstalle juttelemaan, vaikken ikinä ole nähnyt mitä mies itse laittaa mihinkään sivulleen .
Joo mehän voidaan väittää täällä vaikka sun mitä, koska he eivät näe mitään todisteita siitä. Ja sitten kaiketi uskovat sen. Ei hyvä.
 

Yhteistyössä