Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaaha. Eveo on ollut jo yhteydessä tuohon turhanpäiväiseen uhoajaan... Salassapitosopparipäivitys uhoamisineen on "mystisesti" kadonnut Jannen facesta.... Janne ei vain tajua sitä, että minkä kerran laittaa nettiin, se pysyy ikuisesti netissä! Kuvakaappaukset tuon inisijän sekoiluista on tallessa!!! Voi v*ttu mikä spede!!!!!! Nyt taas loikoillaan raukeana sängyssä (yllätys!!!!) ja silitellään herttaisesti kissaa. "Mikä salassapitosoppari???? En minä mielestäni mitään ole somessa uhonnut....."
Missä näin on sanottu että
Eveo otti yhteyttä?? Ja missä
J sanoi ettei ole sanonut mitään?? Vai keksitkö nääkin omasta päästäsi?
 
vierailija
Ei Janne kylläkään tuota sanonut. Älä taas keksi omiasi.
"Minähän en uskalla kertoa mitä kaikkea tiedän. Pelkään että joudun ongelmiin tai minä mystisesti katoan tms jos kerron ihan kaiken minkä tiedän... 😢 Sen verran isoja rahoja tuossa liikkuu... Toisaalta olen tässä viime aikoina oppinut niin paljon uutta että en pian jaksa välittää mitä minulle tapahtuu kunhan vaan oikeus voittaa..."
 
vierailija
"Minähän en uskalla kertoa mitä kaikkea tiedän. Pelkään että joudun ongelmiin tai minä mystisesti katoan tms jos kerron ihan kaiken minkä tiedän... Sen verran isoja rahoja tuossa liikkuu... Toisaalta olen tässä viime aikoina oppinut niin paljon uutta että en pian jaksa välittää mitä minulle tapahtuu kunhan vaan oikeus voittaa..."
Jep, tämän kommentin pitäisi edelleen löytyä Jannen facesta.
 
vierailija
Jep, tämän kommentin pitäisi edelleen löytyä Jannen facesta.
Löytyy. Eikös tuo ole jo aika härskiä Eveon porukkaa kohtaan kirjoittaa että "minä mystisesti katoan tms, niin isot rahat tuossa liikkuu.." Minä nostaisin kunnianloukkaussyytteen moisista p*skapuheista! Jannehan "suoraan" tuossa sanoo, ettei uskalla kertoa mitään Onnenarvasta. Hän pelkää että sen myötä hän joutuu ongelmiin, hänelle tapahtuu jotain tai hän "mystisesti" katoaa 🥲 Jannella on kyllä h*lvetin vilkas mielikuvitus! Nyt ollaan Suomessa eikä missään Venäjällä!
 
vierailija
Oma veikkaukseni on että kohta Tapanilassa lentää Naturdiet- tölkit roskiin 🤣 Jopas loppuu tuo esittäminen että "olen niin kiireinen mies etten ehdi enää syömään, onneksi on Naturdiet." Kohta työnnetään lohturuoka uuniin, on Jannella taas niin paha mieli 🤣 Vain makaronilaatikko voi pelastaa tilanteen.
 
vierailija
Löytyy. Eikös tuo ole jo aika härskiä Eveon porukkaa kohtaan kirjoittaa että "minä mystisesti katoan tms, niin isot rahat tuossa liikkuu.." Minä nostaisin kunnianloukkaussyytteen moisista p*skapuheista! Jannehan "suoraan" tuossa sanoo, ettei uskalla kertoa mitään Onnenarvasta. Hän pelkää että sen myötä hän joutuu ongelmiin, hänelle tapahtuu jotain tai hän "mystisesti" katoaa 🥲 Jannella on kyllä h*lvetin vilkas mielikuvitus! Nyt ollaan Suomessa eikä missään Venäjällä!
Olen samaa mieltä kanssasi. Tuo on todella loukkaavaa edellistä työnantajaa kohtaan ja vaikka tämä onkin yksi ihminen ja yhden mielipide niin kyllä tämä jättää ihmisille mielikuvia ja varmasti jonkinlaisen epäilyksen siemenen vaikkei nyt täysin Jannen puheita uskokaan. On kuitenkin aika härskiä vihjailla joutuvansa kadotetuksi jos avaa suunsa.
 
vierailija
Löytyy. Eikös tuo ole jo aika härskiä Eveon porukkaa kohtaan kirjoittaa että "minä mystisesti katoan tms, niin isot rahat tuossa liikkuu.." Minä nostaisin kunnianloukkaussyytteen moisista p*skapuheista! Jannehan "suoraan" tuossa sanoo, ettei uskalla kertoa mitään Onnenarvasta. Hän pelkää että sen myötä hän joutuu ongelmiin, hänelle tapahtuu jotain tai hän "mystisesti" katoaa 🥲 Jannella on kyllä h*lvetin vilkas mielikuvitus! Nyt ollaan Suomessa eikä missään Venäjällä!
Ja joo kyllä kommentti löytyi, tarkistin.
 
vierailija
Oma veikkaukseni on että kohta Tapanilassa lentää Naturdiet- tölkit roskiin Jopas loppuu tuo esittäminen että "olen niin kiireinen mies etten ehdi enää syömään, onneksi on Naturdiet." Kohta työnnetään lohturuoka uuniin, on Jannella taas niin paha mieli Vain makaronilaatikko voi pelastaa tilanteen.
Ompa hyvä tekstisi , voin mirlikuvitella tilanteen.
 
vierailija
Janne tykittää taas liukuhihnalta typeriä elukkavideoita ja kuvia faceen.. Ei kai vain tarkoituksena ole, että ihmiset unohtaisivat tuon pari tuntia sitten julkaistun ja nyt jo poistetun salassapitosoppari-vuodatuksen.....
 
vierailija
"Minähän en uskalla kertoa mitä kaikkea tiedän. Pelkään että joudun ongelmiin tai minä mystisesti katoan tms jos kerron ihan kaiken minkä tiedän... Sen verran isoja rahoja tuossa liikkuu... Toisaalta olen tässä viime aikoina oppinut niin paljon uutta että en pian jaksa välittää mitä minulle tapahtuu kunhan vaan oikeus voittaa..."
Eli ei siis sanonut mitä kirjoitit.
 
vierailija
Löytyy. Eikös tuo ole jo aika härskiä Eveon porukkaa kohtaan kirjoittaa että "minä mystisesti katoan tms, niin isot rahat tuossa liikkuu.." Minä nostaisin kunnianloukkaussyytteen moisista p*skapuheista! Jannehan "suoraan" tuossa sanoo, ettei uskalla kertoa mitään Onnenarvasta. Hän pelkää että sen myötä hän joutuu ongelmiin, hänelle tapahtuu jotain tai hän "mystisesti" katoaa 🥲 Jannella on kyllä h*lvetin vilkas mielikuvitus! Nyt ollaan Suomessa eikä missään Venäjällä!
Täällä voi nostaa vaikka kuinka monta kunnianloukkaus juttua teitä kirjoittajia vastaan. Ensinnäkin olette valehdelleet ihan suoraan Jannen sanomisista ja sitten ne kaikki muut haukkumiset. On se jännää miten teidän mielestä teidän mielipuoli kommentit täällä on ihan ok.
 
vierailija
Missä näin on sanottu että
Eveo otti yhteyttä?? Ja missä
J sanoi ettei ole sanonut mitään?? Vai keksitkö nääkin omasta päästäsi?
Millä selität sitten sen, että ykskaks Janne vaihtoi profiilia jolla kommentoi siihen päivitykseen???? Aiemmat Janne Antin ja lemmikit- profiililla kirjoitetut kommentit katosi, ja Janne alkoikin kirjoittelemaan yksityisellä profiilillaan? Ja sitten koko päivitys katosi. Aivan varmasti on Eveolta soitettu ja uhkailtu, että nyt lopetat tuon paskanjauhamisen tai joudut maksamaan kalliisti!!! Lakitupaanhan tuo keissi olisi mennyt. Nyt ei ollut kyse siitä onko Onnenarpa kusetusta vai ei. Kyse oli siitä että Janne on aikoinaan allekirjoittanut salassapitosopimuksen. Nyt katkeroituneena työttömänä tuo mies kuitenkin uhkasi paljastaa arkaluontoisia asioita entisestä työpaikastaan. Tuo lihapallero ei katkeruuksissaan ymmärrä, että allekirjoittamansa vaitiolosoppari koskee Jannea lopun ikäänsä!!
 
vierailija
Täällä voi nostaa vaikka kuinka monta kunnianloukkaus juttua teitä kirjoittajia vastaan. Ensinnäkin olette valehdelleet ihan suoraan Jannen sanomisista ja sitten ne kaikki muut haukkumiset. On se jännää miten teidän mielestä teidän mielipuoli kommentit täällä on ihan ok.
Mene uhoamaan sinne tämän palstan keskustelijoista haukkujien kanssa jonka perustitte.
 
vierailija
Kuten näitte, olin taas oikeassa. Ihan turhaan innostuitte Jannen paljastuksista ja kirjoititte täällä puoli päivää sormet sauhuten 🙄. Teidän pitäisi jo ymmärtää mitä Janne tekee. Mutta kun ei. Kiva kyllä lukea näitä teidän toiveita täällä 😊.
 
vierailija
Kuten näitte, olin taas oikeassa. Ihan turhaan innostuitte Jannen paljastuksista ja kirjoititte täällä puoli päivää sormet sauhuten . Teidän pitäisi jo ymmärtää mitä Janne tekee. Mutta kun ei. Kiva kyllä lukea näitä teidän toiveita täällä .
Juu, minusta mukava kuulla miten Jannella menee , tämä ainut mahdollisuus missä voi osallistua, en välitä näistä rähinöistä fanien tai vihaajien välillä. Vapaa sana.
 
vierailija
Kuten näitte, olin taas oikeassa. Ihan turhaan innostuitte Jannen paljastuksista ja kirjoititte täällä puoli päivää sormet sauhuten . Teidän pitäisi jo ymmärtää mitä Janne tekee. Mutta kun ei. Kiva kyllä lukea näitä teidän toiveita täällä .
Minä en ainakaan ymmärrä Jannen käytöstä entistä työpaikkaansa kohtaan. Turhaa touhua.
 

Yhteistyössä