Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä syön salaattia ja sitten jäätelöä ja suklaata perään. Eiköhän me monet joskus tehdä tuollaisia asioita. Ei se mitään kummallista ole.
Juu ja minä syön makaronilaatikkoa! Mutta toisin kuin Janne, minä EN puhu ruoka suussa saati että filmaisin videota faceen aina kun puhun ruoka suussa. Kuten sanoit, ei syömisessä mitään kummallista ole. Mutta Jannen mielestä on, kun nykyään hän on kovinkin innostunut jakamaan seuraajilleen maiskutusvideoitaan.
 
vierailija
Juu ja minä syön makaronilaatikkoa! Mutta toisin kuin Janne, minä EN puhu ruoka suussa saati että filmaisin videota faceen aina kun puhun ruoka suussa. Kuten sanoit, ei syömisessä mitään kummallista ole. Mutta Jannen mielestä on, kun nykyään hän on kovinkin innostunut jakamaan seuraajilleen maiskutusvideoitaan.
En vastannut tuohon sinun kommenttiin.
 
vierailija
Tuskin filmaat syömisiäsi katsottavaksi. Minä olen luullut että hän mainostaa sitä dieettijuomaa.
En vastannut mitään syömiseen katsojien edessä. Miksi ihmiset ei lue? Vastasin tähän: ”Ja ihmettelen kun dieetti juomaa ja kuitenkin jotain kaloripitoista vuoroon.” Että minä syön salaattia ja sitten lihottavaa sen jälkeen. Että monet tekee sitä eikä se miehen niiden yhdistäminen ole mitään erikoista. En sanonut yhtikäs mitään siitä josta nyt olen saanut jo kaksi kommenttia.
 
vierailija
Ei taida näillä Jannen hotelleilla mennä kovin vahvasti.. Ensin alennettiin hintoja, ALV korotuksesta huolimatta. Ja nyt sitten on luovuttu niistä äärimmäisen, jopa naurettavan tarkoista kriteereistä. Nyt jopa isommat koirat pääsevät Jannelle hoitoon, kunhan käyttäytyvät hyvin. Vaikka Janne kelpuuttaa nyt myös isommat koirat, niin niiden pitää edelleen olla SEURAkoiria. Eli makoilevat vain sängyllä/sohvalla/tyynyllä ja tyytyvät ulkoaitauksessa "ulkoiluun". Koska eihän nyt sängyssä pötköttelevä Janne jaksaisi viedä jotain sakemannia tai rotikkaa monta kertaa päivässä pitkille, reippaille lenkeille. Helpompi kun avaa ulko-oven ja päästää vaan koirat aidatulle pihalle. Nyt Janne on myös ottanut asiakseen hoitaa sen Orimattilan talokeissin päätökseen. Hän vaikka vaihtaa välittäjää jollei talo muuten mene kaupaksi. Vuokralaisiakin olisi kyllä tarjolla, mutta kun Jannen sanoin "kaikki pitäisi saada vaan halvalla." Ei taida nuo "hotlat" sittenkään olla mitään kultakaivoksia. No enpä ole yllättynyt.... Yllätyn siinä kohtaa JOS Janne unohtaa tuon näpertelyn lemmikkien kanssa ja hankkii itselleen KOKOPÄIVÄtyön. Jestamendeera sentään! Voitteko kuvitella että Janne joutuisi työskentelemään hurjat 8h päivässä???!!! 😱😱😏
 
vierailija
Ei taida näillä Jannen hotelleilla mennä kovin vahvasti.. Ensin alennettiin hintoja, ALV korotuksesta huolimatta. Ja nyt sitten on luovuttu niistä äärimmäisen, jopa naurettavan tarkoista kriteereistä. Nyt jopa isommat koirat pääsevät Jannelle hoitoon, kunhan käyttäytyvät hyvin. Vaikka Janne kelpuuttaa nyt myös isommat koirat, niin niiden pitää edelleen olla SEURAkoiria. Eli makoilevat vain sängyllä/sohvalla/tyynyllä ja tyytyvät ulkoaitauksessa "ulkoiluun". Koska eihän nyt sängyssä pötköttelevä Janne jaksaisi viedä jotain sakemannia tai rotikkaa monta kertaa päivässä pitkille, reippaille lenkeille. Helpompi kun avaa ulko-oven ja päästää vaan koirat aidatulle pihalle. Nyt Janne on myös ottanut asiakseen hoitaa sen Orimattilan talokeissin päätökseen. Hän vaikka vaihtaa välittäjää jollei talo muuten mene kaupaksi. Vuokralaisiakin olisi kyllä tarjolla, mutta kun Jannen sanoin "kaikki pitäisi saada vaan halvalla." Ei taida nuo "hotlat" sittenkään olla mitään kultakaivoksia. No enpä ole yllättynyt.... Yllätyn siinä kohtaa JOS Janne unohtaa tuon näpertelyn lemmikkien kanssa ja hankkii itselleen KOKOPÄIVÄtyön. Jestamendeera sentään! Voitteko kuvitella että Janne joutuisi työskentelemään hurjat 8h päivässä???!!!
Heh, tuo "kaikki pitäisi saada vaan halvalla". Eikö Janne muista, että itse on ruinannut monta kertaa ilmaisapua kun ei raaski maksaa palkkaa (kissahäkki, tavaroiden muutto, mökin laitto, hotelliinkin pyytänyt apua aikaisemmin "talkoohengessä" yms). Suuttui kun ei saanut ilmaista apua mökille hotelliin joskus aiemmin.
 
vierailija
Näinhän se on aina mennyt ja tulee aina menemään:
Janne ei suostu kenellekään maksamaan palkkaa mistään työstä vaan pitäisi saada aina ilmaista työvoimaa.
mutta: Jannelle täytyisi maksaa kaikesta työstä mitä itse Janne tekeekään
 
vierailija
"Vuokralaisia olis kyllä tulossa... Ymmmmm... No.... Se on taas se et ne haluaa kaikki aina niin halvalla kaikkea, ja sit taas toisaalta se, että jos joku haluais ostaa, ni ne haluais ostaa niin halvalla. Nyt ei oikeestaan oo myyjän markkinat vaan ostajan markkinat...."

Näin sanoo Janne Antin. Mies joka ei koskaan suostu maksamaan ammattilaiselle tehdystä työstä. Mieluummin uhriutuu ja narisee somessa, kunnes lopulta joku mummo tulee sitten tekemään sen työn kaalisoppa- tai makaronilaatikkopalkalla.
 
vierailija
Heh, tuo "kaikki pitäisi saada vaan halvalla". Eikö Janne muista, että itse on ruinannut monta kertaa ilmaisapua kun ei raaski maksaa palkkaa (kissahäkki, tavaroiden muutto, mökin laitto, hotelliinkin pyytänyt apua aikaisemmin "talkoohengessä" yms). Suuttui kun ei saanut ilmaista apua mökille hotelliin joskus aiemmin.
Juu, hyvässä muistissa on kertomansa asiat ja vauhdikkaat bisneskäänteensä. Olisi vaan antanut olla jo olevat vuokralaiset vuokralla tai nyt antaisi tinkimisvaraa kuten yleisesti on tapana. Janne taitaa olla vastarannan kiiski kun asiat eivät mene hänen mielensä mukaan. Onhan se hyvä kun fanit lohduttaa häntä.
 
vierailija
Kana, Jannen juontajakollega maikkarin arpaohjelmasta joutui pari päivää sitten lopettamaan seniorikoiransa. Kana kirjoitti faceen pitkän vuodatuksen kuinka rikki ja hajalla hän on asian vuoksi ollut. Ja kuinka oli elämänsä vaikein paikka vetää suora arpalähetys, kun sydän oli palasina ja itku meinasi väkisinkin tulla. Kanan työkaverit Katrie ja Eeva olivat reagoineet tuohon päivitykseen "halausemojilla". Ja Anne-Mari oli kirjoittanut pitkän tsemppiviestin. Anne-Mari oli jopa miettinyt, että hän voisi tulla Kanan tilalle jollei tämä pysty juontamaan suoraa lähetystä. Kana vastasi Anne-Marille näin: "Anne-Mari, kiitos oot ihana ♥ Onneks mulla on sunlainen huippu työkaveri ja frendi."

Myös lähetyksen ohjaaja sai kiitokset: "Meidän ohjaaja oli aivan ihanan kannustava ja hauska, ja sain siitä energiaa lähetykseen ♥"

Missäs on Janne Antinin reagointi? Ei näy osaaottavaa kommenttia eikä emojia. Ja kovin lämpimät kommentit tuli Kanalta Anne-Marille, vaikka Jannen mukaan A-M on itsekäs k*sipää joka käyttää ystävyyttä vain hyväkseen. Ja ohjaaja oli kannustava, Janne taas mukamas sai aina vaan kaikkea ikävää korvanappiinsa.... Ei taida Jannea kiinnostaa ystävänsä murheet, mies kun on itse niin kiireinen hotelliensa ja maiskutteluidensa kanssa....

Kana vielä tuossa jutussa sanoi, että hänen teki mieli ottaa vapaata töistä. Mutta kun hän tarvitsee ne rahat. Tämäkin kertoo taas siitä, että ei tuo arpajuontajien palkka voi niin surkea olla mitä Janne väitti. Jos se palkka olisi umpisurkea kuten Janne väittää, varmasti olisi Kana jättänyt työpäivän väliin. Mutta kun tiedossa on muhkea potti kahisevaa, niin se motivoi juontamaan sitten surunkin keskellä.
 
vierailija
Ei taida näillä Jannen hotelleilla mennä kovin vahvasti.. Ensin alennettiin hintoja, ALV korotuksesta huolimatta. Ja nyt sitten on luovuttu niistä äärimmäisen, jopa naurettavan tarkoista kriteereistä. Nyt jopa isommat koirat pääsevät Jannelle hoitoon, kunhan käyttäytyvät hyvin. Vaikka Janne kelpuuttaa nyt myös isommat koirat, niin niiden pitää edelleen olla SEURAkoiria. Eli makoilevat vain sängyllä/sohvalla/tyynyllä ja tyytyvät ulkoaitauksessa "ulkoiluun". Koska eihän nyt sängyssä pötköttelevä Janne jaksaisi viedä jotain sakemannia tai rotikkaa monta kertaa päivässä pitkille, reippaille lenkeille. Helpompi kun avaa ulko-oven ja päästää vaan koirat aidatulle pihalle. Nyt Janne on myös ottanut asiakseen hoitaa sen Orimattilan talokeissin päätökseen. Hän vaikka vaihtaa välittäjää jollei talo muuten mene kaupaksi. Vuokralaisiakin olisi kyllä tarjolla, mutta kun Jannen sanoin "kaikki pitäisi saada vaan halvalla." Ei taida nuo "hotlat" sittenkään olla mitään kultakaivoksia. No enpä ole yllättynyt.... Yllätyn siinä kohtaa JOS Janne unohtaa tuon näpertelyn lemmikkien kanssa ja hankkii itselleen KOKOPÄIVÄtyön. Jestamendeera sentään! Voitteko kuvitella että Janne joutuisi työskentelemään hurjat 8h päivässä???!!!
Onko sinulla millainen oma elämäsi? mitä se mahtaakasn pitää sisällänsä? Onko siinä mielekiintoista ja mielekästä tekemistä, ystäviä jne? Kateellinen ihminen olet ainakin! ja se on huono piirre ihmisessä.
 
vierailija
Kana, Jannen juontajakollega maikkarin arpaohjelmasta joutui pari päivää sitten lopettamaan seniorikoiransa. Kana kirjoitti faceen pitkän vuodatuksen kuinka rikki ja hajalla hän on asian vuoksi ollut. Ja kuinka oli elämänsä vaikein paikka vetää suora arpalähetys, kun sydän oli palasina ja itku meinasi väkisinkin tulla. Kanan työkaverit Katrie ja Eeva olivat reagoineet tuohon päivitykseen "halausemojilla". Ja Anne-Mari oli kirjoittanut pitkän tsemppiviestin. Anne-Mari oli jopa miettinyt, että hän voisi tulla Kanan tilalle jollei tämä pysty juontamaan suoraa lähetystä. Kana vastasi Anne-Marille näin: "Anne-Mari, kiitos oot ihana Onneks mulla on sunlainen huippu työkaveri ja frendi."

Myös lähetyksen ohjaaja sai kiitokset: "Meidän ohjaaja oli aivan ihanan kannustava ja hauska, ja sain siitä energiaa lähetykseen "

Missäs on Janne Antinin reagointi? Ei näy osaaottavaa kommenttia eikä emojia. Ja kovin lämpimät kommentit tuli Kanalta Anne-Marille, vaikka Jannen mukaan A-M on itsekäs k*sipää joka käyttää ystävyyttä vain hyväkseen. Ja ohjaaja oli kannustava, Janne taas mukamas sai aina vaan kaikkea ikävää korvanappiinsa.... Ei taida Jannea kiinnostaa ystävänsä murheet, mies kun on itse niin kiireinen hotelliensa ja maiskutteluidensa kanssa....

Kana vielä tuossa jutussa sanoi, että hänen teki mieli ottaa vapaata töistä. Mutta kun hän tarvitsee ne rahat. Tämäkin kertoo taas siitä, että ei tuo arpajuontajien palkka voi niin surkea olla mitä Janne väitti. Jos se palkka olisi umpisurkea kuten Janne väittää, varmasti olisi Kana jättänyt työpäivän väliin. Mutta kun tiedossa on muhkea potti kahisevaa, niin se motivoi juontamaan sitten surunkin keskellä.
Ei ole Kana näkynytkään nyt hetkeen Jannen Facebookissa.
 
vierailija
Ei taida näillä Jannen hotelleilla mennä kovin vahvasti.. Ensin alennettiin hintoja, ALV korotuksesta huolimatta. Ja nyt sitten on luovuttu niistä äärimmäisen, jopa naurettavan tarkoista kriteereistä. Nyt jopa isommat koirat pääsevät Jannelle hoitoon, kunhan käyttäytyvät hyvin. Vaikka Janne kelpuuttaa nyt myös isommat koirat, niin niiden pitää edelleen olla SEURAkoiria. Eli makoilevat vain sängyllä/sohvalla/tyynyllä ja tyytyvät ulkoaitauksessa "ulkoiluun". Koska eihän nyt sängyssä pötköttelevä Janne jaksaisi viedä jotain sakemannia tai rotikkaa monta kertaa päivässä pitkille, reippaille lenkeille. Helpompi kun avaa ulko-oven ja päästää vaan koirat aidatulle pihalle. Nyt Janne on myös ottanut asiakseen hoitaa sen Orimattilan talokeissin päätökseen. Hän vaikka vaihtaa välittäjää jollei talo muuten mene kaupaksi. Vuokralaisiakin olisi kyllä tarjolla, mutta kun Jannen sanoin "kaikki pitäisi saada vaan halvalla." Ei taida nuo "hotlat" sittenkään olla mitään kultakaivoksia. No enpä ole yllättynyt.... Yllätyn siinä kohtaa JOS Janne unohtaa tuon näpertelyn lemmikkien kanssa ja hankkii itselleen KOKOPÄIVÄtyön. Jestamendeera sentään! Voitteko kuvitella että Janne joutuisi työskentelemään hurjat 8h päivässä???!!!
Vähän juu haiskahtaa nyt siltä, että myönnytyksiä pitää tehdä bisneksen eteen. Olen jo aiemmin sanonutkin, mutta vuoden suurin lomakausi eli kesä on ohi ja näkyy taatusti missä tahansa hotellissa on se sitten koirille tai ihmisille.
 
vierailija
Aiemmassa keskustelussa ei ollut mitään kateuteen liittyvää vaan eläinhoitola asiaa.
Juu tää on kyllä hauska juttu 😂 Jos sitä lyö faktat pöytään ja tuumaa että taitaa Jannen hotelleilla mennä vähän heikosti, niin joku älypää tulee kirjoittamaan "Kateellinen ihminen olet ainakin." Ei hyvää päivää taas! 😂 Juu olen todella kateellinen siitä, että Jannen bisnekset ei suju 😂
 
vierailija
Kana, Jannen juontajakollega maikkarin arpaohjelmasta joutui pari päivää sitten lopettamaan seniorikoiransa. Kana kirjoitti faceen pitkän vuodatuksen kuinka rikki ja hajalla hän on asian vuoksi ollut. Ja kuinka oli elämänsä vaikein paikka vetää suora arpalähetys, kun sydän oli palasina ja itku meinasi väkisinkin tulla. Kanan työkaverit Katrie ja Eeva olivat reagoineet tuohon päivitykseen "halausemojilla". Ja Anne-Mari oli kirjoittanut pitkän tsemppiviestin. Anne-Mari oli jopa miettinyt, että hän voisi tulla Kanan tilalle jollei tämä pysty juontamaan suoraa lähetystä. Kana vastasi Anne-Marille näin: "Anne-Mari, kiitos oot ihana Onneks mulla on sunlainen huippu työkaveri ja frendi."

Myös lähetyksen ohjaaja sai kiitokset: "Meidän ohjaaja oli aivan ihanan kannustava ja hauska, ja sain siitä energiaa lähetykseen "

Missäs on Janne Antinin reagointi? Ei näy osaaottavaa kommenttia eikä emojia. Ja kovin lämpimät kommentit tuli Kanalta Anne-Marille, vaikka Jannen mukaan A-M on itsekäs k*sipää joka käyttää ystävyyttä vain hyväkseen. Ja ohjaaja oli kannustava, Janne taas mukamas sai aina vaan kaikkea ikävää korvanappiinsa.... Ei taida Jannea kiinnostaa ystävänsä murheet, mies kun on itse niin kiireinen hotelliensa ja maiskutteluidensa kanssa....

Kana vielä tuossa jutussa sanoi, että hänen teki mieli ottaa vapaata töistä. Mutta kun hän tarvitsee ne rahat. Tämäkin kertoo taas siitä, että ei tuo arpajuontajien palkka voi niin surkea olla mitä Janne väitti. Jos se palkka olisi umpisurkea kuten Janne väittää, varmasti olisi Kana jättänyt työpäivän väliin. Mutta kun tiedossa on muhkea potti kahisevaa, niin se motivoi juontamaan sitten surunkin keskellä.
Kirjoitit tietty itse Kanalle osanotot??
 
vierailija
Juu tää on kyllä hauska juttu Jos sitä lyö faktat pöytään ja tuumaa että taitaa Jannen hotelleilla mennä vähän heikosti, niin joku älypää tulee kirjoittamaan "Kateellinen ihminen olet ainakin." Ei hyvää päivää taas! Juu olen todella kateellinen siitä, että Jannen bisnekset ei suju
Kyllä naurattaa jo kateus kortin vetäminen joka asiassa.
 
vierailija
On kaksi syytä miksi ihmiset kirjoittavat negatiivisesti toisesta henkilöstä: kateus tai että heidän omassa elämässä kaikki ei ole hyvin ja heidän pitää purkaa huono olonsa johonkin muuhun. Tällä kertaa Janneen.
Hyvin totta. Olisikin mielenkiintoista kuulla näiltä ihmisiltä mikä se kolmas vaihtoehto edes voisi olla. Jollei pelkkä viha. Ja jo se osoittaa asiat ei ole oikein omassa elämässä ja se huono olo täytyy purkaa johonkin.
 
vierailija
On kaksi syytä miksi ihmiset kirjoittavat negatiivisesti toisesta henkilöstä: kateus tai että heidän omassa elämässä kaikki ei ole hyvin ja heidän pitää purkaa huono olonsa johonkin muuhun. Tällä kertaa Janneen.
Ennemmin täällä keskustellaan Jannen bisnes käänteistä, ei liity mitenkään kenenkään omaan elämään tai oloonsa. En usko kenenkään kadehtivan Jannea.
 

Yhteistyössä