Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan uteliaisuuttani kysyn että meetkö aina Jannen Faceen ja etit nämä sieltä joka kerta uudestaan vai onko sinulla nämä säilössä ja sitten sieltä otat ja kopioit ne tänne päivittäin eri yhteyksissä?
Hyvä kun joku laittaakin tänne Face tietoja, voi nekin lukea ketä ei siellä ole, koska kun Janne lopetti onnenarvassa niin ei oikein kuule hänestä mitään.
 
vierailija
Siellä se kaksinaamainen ja tekopyhä Janne taas öyhöttää facessa kiusaamisesta. On linkittänyt näyttelijä Hanna Salmisen lehtijutun, jossa tämä Salkkarien Salla kertoo saavansa paljon törkyviestejä somessa. Janne taas uhoaa että "Eiku kuvakaappaukset kaikesta törkystä ja eiku poliisille eteenpäin tiedot. Ei saa antaa periksi kiusaamiselle!!!"

Mitäs Janne luulet, joko Anne-Mari Planting on lähettänyt kuvakaappauksen poliisille tästä SINUN kommentistasi Anne-Maria koskien:

"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

Tuo kommentti ei ole kiusaamista ja törkyä???????????? Oi luoja että tuo mies on aivan käsittämättömän OKSETTAVA tapaus!!!!!!!
Sen lisäksi, että tämä on todella törppöä puhetta niin mietin myös sitä, että jos Anne-Mari on saanut Jannen kautta töitä niin mitä sitten? Tarvitseeko tälläinen kuvio isommankin ystävyys suhteen? Itsekin olen järkännyt ihmisiä töihin jos hyvä tyyppi on osunut kohdalle enkä ole olettanut, että hänen pitäisi olla ystäväni tai ylipäätään yhtään mitään. Myös itse olen saanut erilaisten suhteiden kautta töitä, kun olen tiennyt kenelle mennä puhumaan. Eivät hekään ole olleet ystäviäni eikä sellaiseksi tulleet. En myöskään koe käyttäneeni ketään hyväksi tai itse tullut hyväksikäytetyksi, kun olen joko saanut tai tehnyt työpaikkoja työrintamalla. Onko tämä sitten vai mielipidekysymys, ehkä.
 
vierailija
Toimiiko tämä Naturdiet myös Jannen mainostamana? Aina kun facen livessä Janne nostaa Naturdiet juoman esiin, juoda maiskuttelee ja kertoo että hän ei nykyään ehdi syödä ruokaa mutta Naturdiet pelastaa tilanteen, jokainen ottaa hörpyn! Itse saatte päättää mitä hörpitte. Onko se alkoholia, vettä, Naturdiet vai mitä. Mutta AINA hörppy kun Janne mainitsee Naturdietin!
Jos saa vaikka juomat ilmaiseksi mainostamisen takia, olisi kiva nähdä dieetin laihdutus lopputuloksenkin.
 
vierailija
Jos saa vaikka juomat ilmaiseksi mainostamisen takia, olisi kiva nähdä dieetin laihdutus lopputuloksenkin.
Janne sanoi viimeisimmissä livessään että "jotain uutta on tulossa, kerron parin viikon päästä kun on asiat varmistettu..." Ehkä Jannesta on tullut Naturdietin mainoskasvo? Jostainhan se on Jannenkin rahat revittävä. Ja enää Janne ei ole postaillut lohturuokansa kuvia faceen, nyt Janne esittää olevansa niin kiireinen että korvaa ruuan Naturdietillä. Se on minulle ihan sama mitä Janne syö tai on syömättä, mutta kiinnitin vain huomion että lyhyen ajan sisällä Janne on mainostanut Naturdiet-juomaa jo kolmesti! Mistä moinen yht'äkkinen ja jatkuva dieettijuoman mainostaminen, jollei ole ryhtynyt mainostamaan tuota litkua...? No, katsotaan parin viikon päästä mikä se "uusi juttu" sitten on.
 
vierailija
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä lainkaan? Vaikuttaa hyvin pitkälti siltä ja toinen on sairaalloinen kateellisuus sekä katkeruus. Miksi olette ottaneet yhden ihmisen elämän silmätikuksenne ja haukutte ja pilkkaatte, olette Aikuisia ihmisiä ja ei tämä Janne ole teidän elämäänne pilannut millääntavoin, menkään sinne omaan peiliin katsomaan ja miettikään ajatuksella omaa elämäänne ja mikä siellä syvällä sisimmässänne mättää ja on rikki.
 
vierailija
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä lainkaan? Vaikuttaa hyvin pitkälti siltä ja toinen on sairaalloinen kateellisuus sekä katkeruus. Miksi olette ottaneet yhden ihmisen elämän silmätikuksenne ja haukutte ja pilkkaatte, olette Aikuisia ihmisiä ja ei tämä Janne ole teidän elämäänne pilannut millääntavoin, menkään sinne omaan peiliin katsomaan ja miettikään ajatuksella omaa elämäänne ja mikä siellä syvällä sisimmässänne mättää ja on rikki.
Juurikin näin!
 
vierailija
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä ole omaa elämää ja ystäviä lainkaan? Vaikuttaa hyvin pitkälti siltä ja toinen on sairaalloinen kateellisuus sekä katkeruus. Miksi olette ottaneet yhden ihmisen elämän silmätikuksenne ja haukutte ja pilkkaatte, olette Aikuisia ihmisiä ja ei tämä Janne ole teidän elämäänne pilannut millääntavoin, menkään sinne omaan peiliin katsomaan ja miettikään ajatuksella omaa elämäänne ja mikä siellä syvällä sisimmässänne mättää ja on rikki.
Kateellinen Jannelle ei ole kukaan enkä usko että katkeriakaan keskustelijoissa on, , Janne asioidensa julki tuomisella aiheuttaa keskusteluja. Miksi sinua häiritsee keskustelut hänestä?
 
vierailija
Vai että sairaalloinen katkeruus ja kateus.... Hoh hoijaa.... 🥱 Kyse ei ole mistään että VAIN Janne Antin on otettu silmätikuksi. Jos osaat lukea, niin tämän ketjun nimi on Onnenarpa ja Janne Antin. Toisin sanoen tässä ketjussa puhutaan Janne Antinista. Toiset eivät hänestä tykkää, toiset tykkää. Joten kommentit on laidasta laitaan. Sinun ei ole mikään pakko tulla tänne pahoittamaan mieltäsi. Voin antaa sinulle ilmaisen vinkin: netti ja sosiaalinen media on täynnä viha/rakkausketjuja eri julkkiksista! Eli sinulta on sairaalloisen typerää väittää että vain tämä yksi "julkkis" on otettu silmätikuksi. Kyllä kuule näitä vihaketjuja löytyy niin Sanna Marinista, Antti Tuiskusta, Sara Siepistä, Petteri Orposta jne. Senkus kirjoitat haluamasi julkkiksen nimen googleen ja nimen perään lisäät vielä sanan keskustelu. Niin kappas, johan silmiesi eteen lävähtää lista eri keskustelupalstoista joissa keskustellaan tästä valitsemastasi julkkiksesta. Et kai sinä oikeasti ole niin tyhmä, että luulet Jannen olevan maailman ainoa "julkkis", josta keskustellaan netin palstoilla?????????
 
vierailija
Sen lisäksi, että tämä on todella törppöä puhetta niin mietin myös sitä, että jos Anne-Mari on saanut Jannen kautta töitä niin mitä sitten? Tarvitseeko tälläinen kuvio isommankin ystävyys suhteen? Itsekin olen järkännyt ihmisiä töihin jos hyvä tyyppi on osunut kohdalle enkä ole olettanut, että hänen pitäisi olla ystäväni tai ylipäätään yhtään mitään. Myös itse olen saanut erilaisten suhteiden kautta töitä, kun olen tiennyt kenelle mennä puhumaan. Eivät hekään ole olleet ystäviäni eikä sellaiseksi tulleet. En myöskään koe käyttäneeni ketään hyväksi tai itse tullut hyväksikäytetyksi, kun olen joko saanut tai tehnyt työpaikkoja työrintamalla. Onko tämä sitten vai mielipidekysymys, ehkä.
Hyvin kirjoitit, suosituksilla ja suhteilla päästän töihin, Jannea ketuttaa kun luuli saavansa enemmn palkkaa, suuttui ja lähti, oletti että pyytävät takaisin, mutta toisin kävi.
 
vierailija
En ole ennen kuullut että jotain työtä säälitään.. Minä ainakin itse valinnut mitä työtä haen. Nuorena virallinen ammatti ja vanhempana halusin toisenlaista työtä.
Sinun pitää ymmärtää että kaikki täällä ei ole suomalaisia. Maapallolla on paljon maita joissa ihmiset tekee työtä josta eivät tykkää. Ja niitä on myös Suomessa. Se että juuri sä teet ja teit mitä halusit ei tod tarkoita kaikkien elämän on noin onnekas. Oikeesti nyt, miten sulkeutunutta porukkaa täällä on kirjoittamassa??
 
vierailija
Sinun pitää ymmärtää että kaikki täällä ei ole suomalaisia. Maapallolla on paljon maita joissa ihmiset tekee työtä josta eivät tykkää. Ja niitä on myös Suomessa. Se että juuri sä teet ja teit mitä halusit ei tod tarkoita kaikkien elämän on noin onnekas. Oikeesti nyt, miten sulkeutunutta porukkaa täällä on kirjoittamassa??
On kuitenkin eri asia tehdä työtä mistä ei pidä, kun että joku ulkopuolisena sääliin toisen tekemää työtä.
 

Yhteistyössä