Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mjaa et vastannut kyssään. Tyypillistä.
No mjaa, vastataan sitten. Jannen facesta käyn nuo kommentit poimimassa. Nykyään se on aika vaivatonta, kun Janne on poistellut sieltä paljon itselleen epäedullista settiä. Esimerkiksi entisen työnantajansa haukkumista koskevat päivitykset on "sattumalta" kadonneet. Mystistä...... Voitko sinä nyt puolestasi vastata minulle? Mikä on mielipiteesi tähän keissiin.. Että Jannea ei saa kiusata, se on rikos. Mutta Janne saa vapaasti kiusata muita. Mielipiteesi?
 
vierailija
No mjaa, vastataan sitten. Jannen facesta käyn nuo kommentit poimimassa. Nykyään se on aika vaivatonta, kun Janne on poistellut sieltä paljon itselleen epäedullista settiä. Esimerkiksi entisen työnantajansa haukkumista koskevat päivitykset on "sattumalta" kadonneet. Mystistä...... Voitko sinä nyt puolestasi vastata minulle? Mikä on mielipiteesi tähän keissiin.. Että Jannea ei saa kiusata, se on rikos. Mutta Janne saa vapaasti kiusata muita. Mielipiteesi?
Kukaan ei saa kiusata ketään. Se on minun mielipiteeni.
 
vierailija
Minä kirjoitin tuon "kurkku"kommentin. Ja edelleenkään minun silmät ei näe, missä kohtaa siinä minun viestissä lukee KURKKU Siinä puhutaan vaan koiran ruokkimisessa neuvomisesta. En edelleenkään löydä sanaa "kurkku" mistään. Mutta joku älykkö näin väittää..
Mihin ruokatapahtumaan viittaat? Onko tämä nyt neljäs kerta kun tämä on kysytty… Onko se noin vaikea vastata? Ei pitäisi olla koska sinä kirjoitit kommentin. Eli tiedät mihin viittaat sillä. Vastaus on siis mikä? Turhaan kiertelet ja kaartelet ja yrität esität viisasta.
 
vierailija
Ei puhuta sitten kurkusta.... Muistattekos tapauksen, jossa joku mummo kysyi huolestuneena Mimmi-kissasta? Mummo sanoi jotenkin niin, että Janne vaan esittelee ja rapsuttelee koiriaan, kai hän huomioi kissaansakin. Ja TÄSTÄKIN Janne pimahti, mummo lensi kuin leppäkeihäs ulos Jannen seuraajista. Ja joku fani vielä kannusti tekemään rikosilmoituksen!!!! 🤣 Että ei tässä mitään kurkkuja tarvita, kyllä Janne repii rikosilmoitusten aiheet vaikka hiuslakasta!
 
vierailija
Ei puhuta sitten kurkusta.... Muistattekos tapauksen, jossa joku mummo kysyi huolestuneena Mimmi-kissasta? Mummo sanoi jotenkin niin, että Janne vaan esittelee ja rapsuttelee koiriaan, kai hän huomioi kissaansakin. Ja TÄSTÄKIN Janne pimahti, mummo lensi kuin leppäkeihäs ulos Jannen seuraajista. Ja joku fani vielä kannusti tekemään rikosilmoituksen!!!! Että ei tässä mitään kurkkuja tarvita, kyllä Janne repii rikosilmoitusten aiheet vaikka hiuslakasta!
Varmaan sun pitäisi hyökätä sen fanin kimppuun sitten joka ehdotti sitä rikosilmoitusta, eikä Jannen.
 
vierailija
Ei puhuta sitten kurkusta.... Muistattekos tapauksen, jossa joku mummo kysyi huolestuneena Mimmi-kissasta? Mummo sanoi jotenkin niin, että Janne vaan esittelee ja rapsuttelee koiriaan, kai hän huomioi kissaansakin. Ja TÄSTÄKIN Janne pimahti, mummo lensi kuin leppäkeihäs ulos Jannen seuraajista. Ja joku fani vielä kannusti tekemään rikosilmoituksen!!!! Että ei tässä mitään kurkkuja tarvita, kyllä Janne repii rikosilmoitusten aiheet vaikka hiuslakasta!
No viittasko aiempi koiran syöttämis kommentti kurkkuun? Miten tää nyt vaihtuikin kissaan?
 
vierailija
Katriella on kivannäköisiä vaatteita. Joka kerta on joku uusi asu, jota ei ole vielä Onnenarvassa nähty. Ihan kiva katsella hyvin pukeutunutta juontajaa. Ei ole ikävä sitä turvonnutta lippispäistä jankuttajaa, jonka rytkyt oli tilattu halvalla Kiinasta. Tai ainahan voi pukeutua myös naamiaisasuun ja leikkiä kapteenia.
 
vierailija
Katriella on kivannäköisiä vaatteita. Joka kerta on joku uusi asu, jota ei ole vielä Onnenarvassa nähty. Ihan kiva katsella hyvin pukeutunutta juontajaa. Ei ole ikävä sitä turvonnutta lippispäistä jankuttajaa, jonka rytkyt oli tilattu halvalla Kiinasta. Tai ainahan voi pukeutua myös naamiaisasuun ja leikkiä kapteenia.
Oot varmasti katkerin ja vihamielisin tyyppi jonka olen ikinä nähnyt 😂 (tai siis nähnyt kirjoituksia missään ikinä) ja Jessus miten jaksatkin jauhaa samoja asioita päivästä päivään.
 
vierailija
Katriella on kivannäköisiä vaatteita. Joka kerta on joku uusi asu, jota ei ole vielä Onnenarvassa nähty. Ihan kiva katsella hyvin pukeutunutta juontajaa. Ei ole ikävä sitä turvonnutta lippispäistä jankuttajaa, jonka rytkyt oli tilattu halvalla Kiinasta. Tai ainahan voi pukeutua myös naamiaisasuun ja leikkiä kapteenia.
Mistä tiedät Katrien asusteet ei ole tehty Kiinassa? Et mistään.
 
vierailija
Janne varmaan itsekin parhaillaan katselee Onnenarpaa, samalla kun löhöilee sängyllä ja lipittää Naturdiet-juomaa. Nyt voisi Janne taas joutessaan tehdä vittuilevan päivityksen faceen Katriesta ja Onnenarvan "haastavista" tehtävistä. "Itse en juontajana olisi tuollaiseen suostunut." Jep jep.
Nyt Naturdiet mainittu! Ja taas torille! Tästä tulis hyvä drinking game: aina kun mainitset Naturdiet, ottaa hörpyn. Ihmiset ois känässä 15 minsassa. Lisätään vielä kapteeni sana. 10 minsassa.
 
vierailija
Siellä se Janne taas öyhöttää kiusaamisesta facessa. On linkittänyt näyttelijä Hanna Kinnusen lehtijutun, jossa tämä Salkkarien Salla kertoo saavansa somessa paljon törkyviestejä ja julkaisevansa ne myös. Janne taas uhoaa että "Eiku kuvakaappaukset kaikesta törkystä ja eiku poliisille eteenpäin tiedot. Ei saa antaa periksi kiusaamiselle!!!" No mitäs sanot Janne, tämä sinun herttainen kommenttisi kollegastasi Anne-Marista ei suinkaan ole kiusaamista eikä törkyä???


"Minä järjestin Anne-Marin töihin meille.. Mutta en osannut odottaa että ei hän ollutkaan ystäväni... ei koskaan minulle soita, ei edes sen jälkeen kun olen lopettanut niin ei kertaakaan. Hän nuoleskelee kaikkien persettä firmassa eikä haittaa onko töissä jopa sen Jacekin kanssa kun nyt vaan yrittää tehdä uraa... Hyväksikäytti minua päästääkseen eteenpäin ja nyt en ole hänelle mitään! Eli voit varmaan ymmärtää mitä ajattelen Anne-Marista."

On se sitten ihanan kaksinaamainen mies tuo Janne Antin ♥♥♥♥
Juu, Janne ollut Anne-Marin pomokin matkaoppaana. Tuskin hän haukkuu Jannea. Ja jokainen tekee kuitenkin omaa työpanostaan töissä, vaikka joku suositellut työpaikkaa. Olisihan Jannellakin työ jollei olisi lähtenyt pois.
 
vierailija
Kirjoittajat täällä, jotka tekopyhästi kauhistelevat Jannen sanoja ja käytöstä, tekevät itse ihan samaa. Kiusaavat ja haukkuvat. Yksi täällä peräti kirjoitti kerran, että hän ei ole julistanut ei kiusaamiselle. Mikä kaikesta päätellen siis tarkoittaa, että hän on ihan ok kiusaamisen kanssa. Hyvin surullista. Eilen joku kirjoitti, että ihmisten täällä pitäisi katsoa peiliin ja se on ihan totta. Mitä te moititte Jannessa, teette ihan saman itse.
 
vierailija
Nyt Naturdiet mainittu! Ja taas torille! Tästä tulis hyvä drinking game: aina kun mainitset Naturdiet, ottaa hörpyn. Ihmiset ois känässä 15 minsassa. Lisätään vielä kapteeni sana. 10 minsassa.
Toimiiko tämä Naturdiet myös Jannen mainostamana? Aina kun facen livessä Janne nostaa Naturdiet juoman esiin, juoda maiskuttelee ja kertoo että hän ei nykyään ehdi syödä ruokaa mutta Naturdiet pelastaa tilanteen, jokainen ottaa hörpyn! Itse saatte päättää mitä hörpitte. Onko se alkoholia, vettä, Naturdiet vai mitä. Mutta AINA hörppy kun Janne mainitsee Naturdietin!
 
vierailija
Toimiiko tämä Naturdiet myös Jannen mainostamana? Aina kun facen livessä Janne nostaa Naturdiet juoman esiin, juoda maiskuttelee ja kertoo että hän ei nykyään ehdi syödä ruokaa mutta Naturdiet pelastaa tilanteen, jokainen ottaa hörpyn! Itse saatte päättää mitä hörpitte. Onko se alkoholia, vettä, Naturdiet vai mitä. Mutta AINA hörppy kun Janne mainitsee Naturdietin!
Ihan hyvää juomaa se on. Juon sitä ite.
 

Yhteistyössä