Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyse ei ole fanituksesta, vaan Jannen tekopyhyydestä ja kaksinaamaisuudesta! (Tiedän kuinka rakastat noita sanoja )
Ei ole väärin kaivella Jannen facesta "vanhoja" kirjoituksia ja kommentteja, kun niillä pystyy todistamaan Jannen tekopyhyyden. Ensin louskutetaan paskaa työkavereista ja työpaikasta niin että räkä lentää. Sitten kun siitä louskuttamisesta tulee seurauksia, esitetäänkin viattomana että "En minä mielestäni ole somessa mitään kirjoitellut..." Jos tuo ei ole tekopyhää niin mikä sitten????!!!!!
Tai kun julistetaan "ei kiusaamiselle" ja sitten kuitenkin itse kiusaa muita 🤦
 
vierailija
Kun välillä lukee kommentteja täällä, mietin unohtaako ihmiset että julkkikset on vain tavallisia talliaisia. Se että niillä on enemmän rahaa, valtaa, tietty faneja jne mutta hekin aloittivat elämänsä ihan tavis tyyppinä. Sitten kun he sanovat jotain ei niin mukavaa, heitä kritisoidaan ihan mielettömästi ja monta vuotta ja vuosikymmentäkin siitä. Mutta me oikeasti tavis tyypit kaiketi voimme sanoa ihan mitä vain ja se on ok? En jaksa uskoa että näissäkään kirjoittajissa on kovin montaa joka ei myös kritisoi muita ihmisiä, siis tavallisia ihmisiä. Vaikka kaupassa kun näkee jonkun erikoisen asun jonkun päällä. Sitten kun julkkis sanoo jotain, otetaan nyt sitten västäräkki taas esimerkiksi, niin siitä puhutaan ties kuinka kauan. Otetaan esille monta kertaa. Joskus pitäisi vaan ymmärtää että myös julkkikset sanoo sontaa koska ovat vain ihmisiä. Ei sen kummempia. Ja joskus on hyvä vaan mennä eteenpäin ettei katkeruus ja viha syö sielua ja sydäntä ihan täysin.
Joo mutta kaikkea ei tarvitse julkistaa koko kansan nähtäväksi telkkarissa ja facessa. Kyllä se on janne joka on tehnyt huonoja valintoja.
 
vierailija
Janne Antin ja lemmikit on facesivun nimi, jolla on nyt 9.4 tuhatta seuraajaa. Minä vain ihmettelen, että kun sivun nimi on Janne Antin ja lemmikit, niin miten yksityiselämän asiat edes kuuluu tuolle sivulle?? Miksi jollain lemmikkisivulla pitää mesota työelämän asioista, haukkua työkaverit, narista olemattomasta rakkauselämästä, narista ihmisten homovastaisuudesta, paskoista naapureista jne. Eikö tuollaiset asiat voisi puida omalla, henkilökohtaisella facesivulla, jos nyt ylipäänsä somessa on pakko tuollaisia puida. Siellä henk.koht. facesivulla olisi VAIN tuttuja, ystäviä, kavereita, hyviä tyyppejä... Siellä lemmikkisivulla jolla on 9.4 tuhatta seuraajaa, voisi lässyttää vaan niistä lemmikeistä ja eläinhotelleista?????
 
vierailija
Janne Antin ja lemmikit on facesivun nimi, jolla on nyt 9.4 tuhatta seuraajaa. Minä vain ihmettelen, että kun sivun nimi on Janne Antin ja lemmikit, niin miten yksityiselämän asiat edes kuuluu tuolle sivulle?? Miksi jollain lemmikkisivulla pitää mesota työelämän asioista, haukkua työkaverit, narista olemattomasta rakkauselämästä, narista ihmisten homovastaisuudesta, paskoista naapureista jne. Eikö tuollaiset asiat voisi puida omalla, henkilökohtaisella facesivulla, jos nyt ylipäänsä somessa on pakko tuollaisia puida. Siellä henk.koht. facesivulla olisi VAIN tuttuja, ystäviä, kavereita, hyviä tyyppejä... Siellä lemmikkisivulla jolla on 9.4 tuhatta seuraajaa, voisi lässyttää vaan niistä lemmikeistä ja eläinhotelleista?????
Jannella on se yksityinen oma Facebook sivu. Ehkä siellä kertoo vieläkin enemmän.
 
vierailija
Kumpikos eläin nyt sitten on kirjekuoressa.... Myyrä vai mäyrä.... Kirjainvinkit on taas selkeästi annettu niin, että pyritään johdattelemaan soittajaa vastaamaan juuri se toinen eli väärä eläin. Itse veikkaan mäyrää.
 
vierailija
Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista.
Ja taas haukutaan henkilökohtaisuuksilla kommentoijaa, eikä kirjoiteta itse kommentista. Jotka olivat suoria lainauksia jannen omasta facesta.
 
vierailija
Ihmiset hyvät AIKUISET IHMISET!!, nyt heittäkää KIUSAAMINEN ja PILKKAAMINEN roskakoriin ja menkään katsomaan peilistä tekemisiänne ja sanomisianne elämänne eri vaiheissa mitä olette itse kukin tehnyt ja sanonut missäkin tilanteissa..en usko että monellakaan puhtaat jauhot oman elämän suhteen kuinka kohtelette muita.. huomaa, että ei ole sitä omaa elämää ja todennäköistä että elämästä puuttuu paljon tärkeitä asioita, muutoin tälläistä kijoitusketjua ei syntyisi.. katkeruus ja kateus se on uskomatonta kuinka se näkyy myös kirjoituksissa osassa voimakkaasti.. AIKUISET kirjoittajina... aikamoista mallia annatte nuorille ... Ihmiset jokainen tekee niitä virheitä elämässään mutta ei niihin näin pitäisi puuttua.
Edelleen epäoikeudenmukaisuuksista ja huonosta kohtelusta jne pitää ja kannattaa kertoa rehellisesti aina ja voi kertoa myös julkisesti! Jo senkin takia että muut ihmiset voi säästyä siltä..
 
vierailija
Ja taas haukutaan henkilökohtaisuuksilla kommentoijaa, eikä kirjoiteta itse kommentista. Jotka olivat suoria lainauksia jannen omasta facesta.
Miten niin ei kirjoitettu kommentista? Ihan selvästi kirjoitettiin. Joku on koonnut kaikki Jannen kirjoitukset yhteen. Se oli vastaus siihen hänen postaukseen missä oli koonnut kaikki Jannen kirjoitukset yhteen.
 
vierailija
Ja taas haukutaan henkilökohtaisuuksilla kommentoijaa, eikä kirjoiteta itse kommentista. Jotka olivat suoria lainauksia jannen omasta facesta.
Toivoisin että pysyisit perässä etkä vain kirjoittaisi mitä sattuu. En tiedä luetko täällä vain yksittäisiä kommentteja mutta se ei onnistu. Pitää lukea kaikki että tietää missä mennään ja miten ja mihin vastataan niin että siinä on itua.
 
vierailija
Miten niin ei kirjoitettu kommentista? Ihan selvästi kirjoitettiin. Joku on koonnut kaikki Jannen kirjoitukset yhteen. Se oli vastaus siihen hänen postaukseen missä oli koonnut kaikki Jannen kirjoitukset yhteen.
"Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista."

Minusta tuo on haukkumista.
 
vierailija
Ihmiset hyvät AIKUISET IHMISET!!, nyt heittäkää KIUSAAMINEN ja PILKKAAMINEN roskakoriin ja menkään katsomaan peilistä tekemisiänne ja sanomisianne elämänne eri vaiheissa mitä olette itse kukin tehnyt ja sanonut missäkin tilanteissa..en usko että monellakaan puhtaat jauhot oman elämän suhteen kuinka kohtelette muita.. huomaa, että ei ole sitä omaa elämää ja todennäköistä että elämästä puuttuu paljon tärkeitä asioita, muutoin tälläistä kijoitusketjua ei syntyisi.. katkeruus ja kateus se on uskomatonta kuinka se näkyy myös kirjoituksissa osassa voimakkaasti.. AIKUISET kirjoittajina... aikamoista mallia annatte nuorille ... Ihmiset jokainen tekee niitä virheitä elämässään mutta ei niihin näin pitäisi puuttua.
Edelleen epäoikeudenmukaisuuksista ja huonosta kohtelusta jne pitää ja kannattaa kertoa rehellisesti aina ja voi kertoa myös julkisesti! Jo senkin takia että muut ihmiset voi säästyä siltä..
Moi janne 👋

Etkö muista omia facepostauksiasi?
 
vierailija
"Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista."

Minusta tuo on haukkumista.
Mikä kohta? Se että ihmistä kutsutaan megafaniksi? Ja möhömaha, hampaaton, maksaläiskä pölvästi ei sitten ole haukkumista? Vai mitä sanoo sä?
 
vierailija
Moi janne

Etkö muista omia facepostauksiasi?
En minä mielestäni ole mitään ilkeyksiä kirjoitellut... Minähän olen tunnetusti kiusaamista ja negativisuutta vastaan! Olen maailman herttaisin, lutuisin, ihanin, kiltein, hyväsydämisin mies! Mitä nyt välillä haukun julkisesti niin työkaverini, työnantajani kuin naapurinikin. Mutta eihän se ole kiusaamista, kun herttainen ja empaattinen mies kuten minä nuo asiat laukoo.....

Terv. Janne Antin
 

Yhteistyössä