Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikean oikeasti, kaikki epäoikeudenmukaisuudet, vääryydet, huono kohtelu, kieroudet jne työpaikoilla pitäisi saada antaa ilmi! Ilman uhkailua jne.. nämä eivät pitäisi olla mitään salassapitoon liittyviä asioita.. kun täällä puhutte Onnenarpa ja muista vastaavista arpajaisohjelmista (sama yritys järjestää), niin miettikääpä tarkkaan ennenkuin soitatte..mihin se raha menee oikeasti.. puhutaan vaan hyväntekeväisyydestä, mutta ihmettelen, kun koskaan ei kerrota kun kampanja on loppu, että paljon sitä rahaa on kerätty ja luovutettu hyväntekeväisyyskohteelle! Miksi ei kerrota? Noh varmaan siksi kun se summa on niin pieni siitä 6.01€ mitä arpa maksaa.. mutta silti puhutaan vain hyväntekeväisyydestä.. kyllä paras apu on ja selvin kun auttaa kohdetta suoraan ilman välikäsiä... menee perille 100%
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
Janneko se siellä? Tässä ketjussa on asiallista kritiikkiä Jannesta, mutta jannefanit pilkkaa noiden viestien kirjoittajia. Miten jannea on "syrjitty" tässä keskustelussa?
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
Ei uskalla, koska julkaiset nuo yv:nä laitetut kritiikkikommentit nimen kera facessasi samalla pilkaten viestin kirjoittajaa. Jopa asialliset kritiikit.
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
Itse en koe olevani huono ihminen eikä elämästäni puutu mitään. Ja kyllä voisin tästä myös kysyä Jannelta ihan kasvotustekin tai kommentoida mitä tänne kirjoitan. Minusta tuo on hyvin erikoista käytöstä mitä Janne harjoittaa ja aiheuttaa keskustelua. Janne laukoo tätä julkisilla Facebook sivuilla missä meitä useampi näkemässä sitä. Jos omasta lähipiiristä joku tekisi tätä samaa niin taatusti herättäisi keskustelua. En ole koskaan haukkunut Jannea eikä siihen ole tarvetta. Olen lähinnä harmitellut miksi pitää puhua ja tehdä toista ja asioita ristiin keskenään. Minusta Janne suoraan sanoen valehtelee ja myös tekee tahallaan hallaa muille. Jannen puheet vanhasta työnantajasta tai työkavereista niin joo, ei suoraan haukkumista, mutta miettikää nyt näitä ”isot rahat pelissä, en saa kertoa tai voin kadota” tai ”tytöt tekee halvalla ja on huonoitsetunto, en olisi alentunut tuollaiseen” jne jne. hölmökin sen tajuaa ettei nämä asiat ole kirjoitettu siinä mielessä, että niistä hyvä kuva jäisi. Ja kyllä, tämä herättää itsessäni ihmetystä ja siksi olen siitä täällä muiden kanssa puhunut ketkä osa ajakavat ajatukseni kanssani.
 
vierailija
Janneko se siellä? Tässä ketjussa on asiallista kritiikkiä Jannesta, mutta jannefanit pilkkaa noiden viestien kirjoittajia. Miten jannea on "syrjitty" tässä keskustelussa?
Kritiikkiä on mutta asiallinen on väärä sana. Jos jostain teidän tyypistä kirjoitettaisiin samaan malliin, ette kutsuisi sitä asialliseksi. Miten se on asiallista että mennään henkilökohtaisuuksiin? Ei ole. Jos antaa kritiikkiä, sen voi tehdä muutenkin kuin haukkumalla koko ajan.
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
n
Itse en koe olevani huono ihminen eikä elämästäni puutu mitään. Ja kyllä voisin tästä myös kysyä Jannelta ihan kasvotustekin tai kommentoida mitä tänne kirjoitan. Minusta tuo on hyvin erikoista käytöstä mitä Janne harjoittaa ja aiheuttaa keskustelua. Janne laukoo tätä julkisilla Facebook sivuilla missä meitä useampi näkemässä sitä. Jos omasta lähipiiristä joku tekisi tätä samaa niin taatusti herättäisi keskustelua. En ole koskaan haukkunut Jannea eikä siihen ole tarvetta. Olen lähinnä harmitellut miksi pitää puhua ja tehdä toista ja asioita ristiin keskenään. Minusta Janne suoraan sanoen valehtelee ja myös tekee tahallaan hallaa muille. Jannen puheet vanhasta työnantajasta tai työkavereista niin joo, ei suoraan haukkumista, mutta miettikää nyt näitä ”isot rahat pelissä, en saa kertoa tai voin kadota” tai ”tytöt tekee halvalla ja on huonoitsetunto, en olisi alentunut tuollaiseen” jne jne. hölmökin sen tajuaa ettei nämä asiat ole kirjoitettu siinä mielessä, että niistä hyvä kuva jäisi. Ja kyllä, tämä herättää itsessäni ihmetystä ja siksi olen siitä täällä muiden kanssa puhunut ketkä osa ajakavat ajatukseni kanssani.
Niin ja jatkan vielä. Aidosti myös ihmettelen vierestä tätä, että Janneko yllättynyt töiden loppumisesta sen jälkeen mitä on puhunut edellisestä työnantajasta?
 
vierailija
Kritiikkiä on mutta asiallinen on väärä sana. Jos jostain teidän tyypistä kirjoitettaisiin samaan malliin, ette kutsuisi sitä asialliseksi. Miten se on asiallista että mennään henkilökohtaisuuksiin? Ei ole. Jos antaa kritiikkiä, sen voi tehdä muutenkin kuin haukkumalla koko ajan.
On täällä paljon asiallistakin kritiikkiä ja keskustelua. Ei tietenkään nuo henkilökohtaisuudet, mutta niihin mennään aina ja joka palstalla ja kertoo kyllä kommentoijista enemmän, kun Jannesta. Minustakin törkeää kommentoida suoraan esim Jannen ulkonäköä.
 
vierailija
Kritiikkiä on mutta asiallinen on väärä sana. Jos jostain teidän tyypistä kirjoitettaisiin samaan malliin, ette kutsuisi sitä asialliseksi. Miten se on asiallista että mennään henkilökohtaisuuksiin? Ei ole. Jos antaa kritiikkiä, sen voi tehdä muutenkin kuin haukkumalla koko ajan.
En voi muiden kommenteille mitään. Itse olen kirjoittanut vain asiallista kritiikkiä Jannesta.
 
vierailija
Miksi Aikuset ihmiset kiusaatte/haukutte koko ajan yhtä ihmistä. Miettikääpä miltä teistä itsestänne tuntuisi kun teitä jatkuvasti nälvittäisi, hakuttaisi, kiusattaisi, syrjittäis... kirjoiteltas jatkuvasti netissä...kukaan teistä ei uskalla omana itsenään nimellä sanoa yhtään mitään.. menkää nyt itseenne ja käykää peilin edessä keskustelu itsenne kanssa,miksi teette niin jotka niin tekevät?
Ei kukaan uskalla facessa kritisoida sinua, koska julkaiset nuo kommentit nimen kera samalla pilkaten kirjoittajaa.
 
vierailija
Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista.
 
vierailija
En voi muiden kommenteille mitään. Itse olen kirjoittanut vain asiallista kritiikkiä Jannesta.
Juuri näin. Näin itsekin ajattelen.
Täällä on joku näköjään koonnut ihan kansion miehen kirjoituksista ja sanomisista. Aika hurjaa fanitusta se. Kukaan ei voi olla noin kiinnostunut jostain henkilöstä ellei itse ole oikea megafani. Edes tavis fanit ei ole noin kiinnostunut Jannen tekosista ja sanoista.
Mielestäni tämä ei ollut mitään hurjaa fanitusta vaan lähinnä osoitti todeksi sen mitä täällä ihmeteltiin Jannen puheiden ristiriitaisuudesta. Itse muistelin nähneeni juuri noita tänne koottuja tekstejä Jannelta ja nyt sain varmistuksen, että näin todella oli ja todisti myös valitettavasti sen miten Janne oli valehdellut eveon päällikölle päin naamaa ettei mitään kirjoituksia ole kirjoitellut eikä tiedä mistä puhuu. TAI sitten Janne ei vaan koe noita omia kommentteja mitenkään vääräksi ja näin ollen ei oikeasti ymmärrä mistä kenkä puristaa.
 
vierailija
Ihmettelen näiden ihmisten pelkoa siitä, että jos kirjoittavat nämä asiat Jannen sivulle omilla nimillään ja ehkä jopa kuvillaan, niin saavat myrskyn niskaansa. Tottahan toki. Mutta ainakin silloin nämä ihmiset osoittaisivat etteivät ole pelkureita jotka kirjoittaa tuntemattomana keskustelupalstoilla vaikka sun mitä. Nykyään ihmisiltä ikävä kyllä puuttuu selkäranka. Pysy sanojesi takana rohkeasti äläkä piilottele tuntemattomana. Ja jos et voi pysyä ja olla sanojesi takana, sitten kannattaa miettiä mitä sanoo.
 
vierailija
Miten asiallinen kritiikki on pilkkaamista?

Janne on pilkannut facessa jopa Onnenarvassa väärin vastanneita henkilöitä (raama, västäräkki, karhunen...). Janne on itse kiusaaja!
Ei nyt taas aloiteta tätä kiusaamis sanan palvontaa. Jos et näe, että henk kohtaisuuksiin meno on kaikkea muuta kuin asiallista kritiikkiä, ei voi kuin pyörittää silmiä.
 
vierailija
Ihmettelen näiden ihmisten pelkoa siitä, että jos kirjoittavat nämä asiat Jannen sivulle omilla nimillään ja ehkä jopa kuvillaan, niin saavat myrskyn niskaansa. Tottahan toki. Mutta ainakin silloin nämä ihmiset osoittaisivat etteivät ole pelkureita jotka kirjoittaa tuntemattomana keskustelupalstoilla vaikka sun mitä. Nykyään ihmisiltä ikävä kyllä puuttuu selkäranka. Pysy sanojesi takana rohkeasti äläkä piilottele tuntemattomana. Ja jos et voi pysyä ja olla sanojesi takana, sitten kannattaa miettiä mitä sanoo.
Kyse on siitä, että jos Jannen Facebookissa nyt kysyisi, että miksi hän valehtelee tai eikö ymmärrä aiempia sanomisia mistä eveon johtaja(mikälie) kysyi niin Janne estää tämän ihmisen välittömästi. Kukaan täällä ei tarkoita, että jos menee huutelemaan rumaaläskiä (tämä esimerkki enkä ole tätä mieltä) niin tietenkään se ei ole asiallista ja tuollainen kommentti voidaankin poistaa. Janne poistaa myös nämä asialliset ihmettelyt mitkä eivät hänelle sovi. Minusta ei olisi edes väärin Jannelta kysyä, miksi puhuu ristiin asioita.
 

Yhteistyössä