Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ootellaan ootellaan:
Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.
 
vierailija
Jep. Täällä palstalla PITÄÄ ilmoittaa, jos poistuu keskustelusta. Tai siis väittelystä. Jos vain poistut ykskaks paikalta etkä enää vastaakaan Janne-fanien riidanhaastamisiin, alkaa tällainen länkytys Janne-faneilta:

-Miksi et vastaa kysymykseeni??? Etkö uskalla?

-Ei nuo Janne-vihaajat uskalla vastata noin pahoihin kysymyksiin, pelkureita ovat.

-Joo, taas väistivät kiperän kysymyksen.

-No, kuten tiedetään, me Jane-fanit oltiin taas parempia, wuhuu! 🥳
No niinpä.
 
vierailija
Tämä on ihan totta. Jannen vihaajat ei ikinä vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Kiitos että kirjoitit tämän fanien puolesta.

Miksi et vastaa kysymykseeni??? Etkö uskalla?

-Ei nuo Janne-vihaajat uskalla vastata noin pahoihin kysymyksiin, pelkureita ovat.

-Joo, taas väistivät kiperän kysymyksen.
 
vierailija
Ei tainnut Jannen kuuma sinkkuilta olla taaskaan mikään menestys 🤣 Videolla vaan näytetään kuinka rakit juoksee ympäri pihaa kuin sekopäiset, ja muutama "shortsit ja crocsit jalassa- tyyppi" näkyy..... Tai siis niiden jalat näkyy! Jannen kannattaisi jo unohtaa tuo typerä sinkkuilta! Ei sinne ketään seuranhakumielessä tule! Ei ainakaan ne homppelit joita Janne toivoo...
 
vierailija
Tämä on ihan totta. Jannen vihaajat ei ikinä vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Kiitos että kirjoitit tämän fanien puolesta.

Miksi et vastaa kysymykseeni??? Etkö uskalla?

-Ei nuo Janne-vihaajat uskalla vastata noin pahoihin kysymyksiin, pelkureita ovat.

-Joo, taas väistivät kiperän kysymyksen.
Mitä "kiperiä" kysymyksiä. Kyllä se on niin, että jannefanit eivät vastaa kiperiin ja negatiivisiin kysymyksiin jannesta.
 
vierailija
Miksi vastaat minulle? En tajua. Jos et saa muka vastausta, älä kysy tai vastaa enää. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa tajuta?
Niiden elämän tarkoitus on notkua jollain Janne sivulla ja sitten yrittää esittää jotain viisasta ja tärkeää näillä ihme riitely kyssillä. Kun voisivat vaan sivuuttaa kaiken ja ihmetellä vaikkapa Orimattilan taloa kun siitäkin oli kommentti täällä tänään mutta sen yli hypittiin heti kun saman jankutuksen piti aloittaa taas.
 
vierailija
Anteeksi olenko tippunut täysin kärryiltä? Mitä ihmettä täällä yritetään kysyä ja keneltä? Oliko kyse tuo, että fanit kannustaa Jannea olemaan kiusaamattomuuden puolella? Poissulkeeko tämä sen, että fanit hyväksyisi Jannen kiusaamisen?
 
vierailija
Niiden elämän tarkoitus on notkua jollain Janne sivulla ja sitten yrittää esittää jotain viisasta ja tärkeää näillä ihme riitely kyssillä. Kun voisivat vaan sivuuttaa kaiken ja ihmetellä vaikkapa Orimattilan taloa kun siitäkin oli kommentti täällä tänään mutta sen yli hypittiin heti kun saman jankutuksen piti aloittaa taas.
Taidat vastata jannefaneille? Koska orimattilan taloa on kommentoitu joskus vauva.fi, ei niinkään täällä.
 
vierailija
Anteeksi olenko tippunut täysin kärryiltä? Mitä ihmettä täällä yritetään kysyä ja keneltä? Oliko kyse tuo, että fanit kannustaa Jannea olemaan kiusaamattomuuden puolella? Poissulkeeko tämä sen, että fanit hyväksyisi Jannen kiusaamisen?
Jannefanit itse kiusaa ja nolaa "jannevihaajat", ja ovat esittävinään että ovat jo vastanneet negakysymyksiin jannesta, vaikka eivät ole. Ovat itse kiusaajia, kuten idolinsa janne.

Enkä edelleenkään ole saanut kahtakymmentä kysymystä.
 
vierailija
Täällä on kommentti ihmiseltä joka kertoi kiusaamisen ja haukkumisen eron hyvin. Se joka oli itsemurhan partaalla kun häntä siis oikeasti kiusattiin. Teidän vihaajien pitää mennä lukemaan se kommentti (koska lyön vetoa ette lukeneet sitä) ja sitten lopetatte, toivottavasti, tämän ainaisen kiusaamis sanan käytön väärässä kontekstissa.
 
vierailija
Taidat vastata jannefaneille? Koska orimattilan taloa on kommentoitu joskus vauva.fi, ei niinkään täällä.
Ja jälleen kerran esimerkki ettei lueta kommentteja täällä. Kommentti numero 4471 tänään.
Jannelta on tullut jo vuosien ajalta sekavaa settiä. Perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa, perustaa hoitolan, lopettaa, muuttaa jne. Myy ja vuokraa talojaan. Ostaa mökin, jota sitten vuokraa, ja heti kohta myy mökin. Tämä taitaa olla jo kuudes (?) hoitola. Plus muut sekoilut (tassuterapiat sun muut rahastukset).
Orimattilan taloaan piti myynnissä viikon, ja kun ei heti mennyt kaupaksi, laittoi vuokralle. Sai vuokralaiset, mutta nyt potki heidät ulos, ja laittoi taas talon myyntiin. Ja nyt myös vuokralle. Ei mitään järkeä. Janne on itse sanonut Facessa, että on kärsimätön. Todellakin on!
 
vierailija
Jannefanit itse kiusaa ja nolaa "jannevihaajat", ja ovat esittävinään että ovat jo vastanneet negakysymyksiin jannesta, vaikka eivät ole. Ovat itse kiusaajia, kuten idolinsa janne.

Enkä edelleenkään ole saanut kahtakymmentä kysymystä.
Etkä saakkaan niitä että nyt voit lopettaa tuonkin jankutuksen. Jos sinulla ei ole silmiä tai aivoja mennä taaksepäin kommenteissa ja lukea niitä, älä jankuta! Oma on häpeäsi.
 
vierailija
Ja jälleen kerran esimerkki ettei lueta kommentteja täällä. Kommentti numero 4471 tänään.

Orimattilan taloaan piti myynnissä viikon, ja kun ei heti mennyt kaupaksi, laittoi vuokralle. Sai vuokralaiset, mutta nyt potki heidät ulos, ja laittoi taas talon myyntiin. Ja nyt myös vuokralle. Ei mitään järkeä. Janne on itse sanonut Facessa, että on kärsimätön. Todellakin on!
Jep! Ei nää ihmiset lue täällä.
 
vierailija
Jannefanit itse kiusaa ja nolaa "jannevihaajat", ja ovat esittävinään että ovat jo vastanneet negakysymyksiin jannesta, vaikka eivät ole. Ovat itse kiusaajia, kuten idolinsa janne.

Enkä edelleenkään ole saanut kahtakymmentä kysymystä.
Tuossa kysyttiin enkä ole nähnyt vastausta. Ja olen eri ihminen kuin kysymyksen esittäjä, mutta kun osoitellaan sormella niin nyt mä odotan sulta vastausta, eikä ole kuin yksi kysymys.

Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.
 
vierailija
Tuossa kysyttiin enkä ole nähnyt vastausta. Ja olen eri ihminen kuin kysymyksen esittäjä, mutta kun osoitellaan sormella niin nyt mä odotan sulta vastausta, eikä ole kuin yksi kysymys.

Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.
Ahaa no niin, en ole edelleenkään varma mikä oli kysymys tähän alkuperäiseen kysymykseeni tässä. Mutta tuo kysymys tuosta tärkeydestä niin ehkä kannattaa jättää omaan arvoonsa jos tosiaan nettipalstalla tappelu on noin arvokasta.
 
vierailija
Varmaan nämä ei-lukijat eivät myöskään nähneet kommenttia sinkkuillasta, jos kerta eivät nähneet Orimattilaa 🙄. Sitä kun vaan jäädään jumiin yhteen asiaan ja sitten sitä puidaan ees taas kunnes silmät vuotaa verta.
 
vierailija
Ahaa no niin, en ole edelleenkään varma mikä oli kysymys tähän alkuperäiseen kysymykseeni tässä. Mutta tuo kysymys tuosta tärkeydestä niin ehkä kannattaa jättää omaan arvoonsa jos tosiaan nettipalstalla tappelu on noin arvokasta.
*siis mikä oli vastaus alkuperäiseen kysymykseeni. Menee jo sanatkin ihan sekaisin tätä lukiessa. Hämmentääkö täällä joku tahallaan vai onko tämä muidenkin mielestä nyt todella autoa keskustelua?
 
vierailija
Ahaa no niin, en ole edelleenkään varma mikä oli kysymys tähän alkuperäiseen kysymykseeni tässä. Mutta tuo kysymys tuosta tärkeydestä niin ehkä kannattaa jättää omaan arvoonsa jos tosiaan nettipalstalla tappelu on noin arvokasta.
Eipä tarvi tehdä muuta kuin mennä taaksepäin tämän päivän kommenteissa niin löydät alkuperäisen kommenttisi. Ei ole vaikeaa.
 
vierailija
Varmaan nämä ei-lukijat eivät myöskään nähneet kommenttia sinkkuillasta, jos kerta eivät nähneet Orimattilaa . Sitä kun vaan jäädään jumiin yhteen asiaan ja sitten sitä puidaan ees taas kunnes silmät vuotaa verta.
Odotatko nyt kommenttia sinkkuiltaan ja Orimattilaan liittyen? No tässä tulee. Sinkkuilta ei ehkä toimi, siitä täällä aiemmin puhuttiin, että hiukan ehkä kiusallinen konsepti kaikille. Kuka haluaa tulla koiransa kanssa sinkkuiltaan tai sinkkuiltaan koirapuistoon? Nämä, kun nyt yhdistetty. Mitä Orimattilaan tulee niin onhan tuossa taas ollut käänteitä eikä sitä ole täällä varmaan kieltänytkään?
 

Yhteistyössä