Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et ole lukenut koko ketjua läpi. Olen vastannut enkä jankkaa tätä samaa shittiä enää. Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille. Tälläkin hetkellä syyllistyt kiusaamiseen jos mennään niin herkällä kriteerillä kuin mitä jotkut täällä ovat laittaneet esille: kiusaat minua jankuttamalla ja vaatimalla.
Ja idolisi Janne syyttää kiusaamisesta henkilöitä, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä.

Etkä ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, miksi hyväksyt sen kun Janne kiusaa. En ole löytänyt vastausta aiemmista kommenteistasi.
 
vierailija
Ja idolisi Janne syyttää kiusaamisesta henkilöitä, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä.

Etkä ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, miksi hyväksyt sen kun Janne kiusaa. En ole löytänyt vastausta aiemmista kommenteistasi.
Helppo se on kierrellä ja kaarrella sunkin näköjään. Selkeä kysymys tuossa sulle muttet edes yritä vastata mitään vaan heti heität kysymyksen takaisin. Tämä on sitä tekopyhää ja kaksinaamaisuutta oikein lahjapaketissa.
 
vierailija
Ja idolisi Janne syyttää kiusaamisesta henkilöitä, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä.

Etkä ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, miksi hyväksyt sen kun Janne kiusaa. En ole löytänyt vastausta aiemmista kommenteistasi.
Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.
 
vierailija
Jannefanit täällä ovat samanlaisia kiusaajia kuin Janne. Nolaavat ja kiusaavat kaikkia, jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, ja jättävät vastaamatta epämiellyttäviin kysymyksiin. Onneksi olkoon, olette kuin idolinne janne. Siksi harva vastaa teille, koska haukutte ja kiusaatte tuon vastaajan ulos tästä ketjusta. Bravo.
 
vierailija
Käväisin lukemassa kommentteja. Sekavaa menoa. Mutta tosiaan tuo jota tässä nyt kysytään vaikka kuinka monennetta kertaa (ja melkein näyttää että joka päivä se kysymys on kysytty eri muodoissa) on vastattu monta kertaa myös. En ihmettele että vastaaja ei halua enää toistaa sitä. Miksi kaikki ylipäätään on samaa toistoa täällä? On kuin itikan ininää. Ärsyttävää ja haluaa lytätä sen.
 
vierailija
Mikä kysymyksesi oli? Ai niin, eihän sitä ollutkaan.
Tuossa. Kolmannen kerran nyt mutta kun et lue! Tämä on ollut se minun pointti aina! Te vihaajat luette mitä haluatte ja hyppäätte kaiken muun yli!
”Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.”
 
vierailija
Tuossa. Kolmannen kerran nyt mutta kun et lue! Tämä on ollut se minun pointti aina! Te vihaajat luette mitä haluatte ja hyppäätte kaiken muun yli!
”Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.”
Et vastannut kysymykseen, miten hyväksyt kun Janne itse kiusaa. En voi enää selkeämmin kirjoittaa.
 
vierailija
Jannefanit täällä ovat samanlaisia kiusaajia kuin Janne. Nolaavat ja kiusaavat kaikkia, jotka ovat heidän kanssaan eri mieltä, ja jättävät vastaamatta epämiellyttäviin kysymyksiin. Onneksi olkoon, olette kuin idolinne janne. Siksi harva vastaa teille, koska haukutte ja kiusaatte tuon vastaajan ulos tästä ketjusta. Bravo.
Näin on. Ihanaa. Ei edes kaivata teidän mielipuoli vastauksia. Tai siis ettehän te ikinä edes vastaa mihinkään mutta siis. Ihanaa että et jankuta enää. Tätä odotin aika kauan jo. Bye!
 
vierailija
Janne-fanit, mikä tässä on ideana:

Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!", mutta silti ITSE kiusaa ja haukkuu muita. Vieläpä julkisesti. Varsin erikoinen ajattelumalli 🤔

Ja Janne-fanit ulvovat kuorossa "Kyllä Janne, juuri näin! Ei saa kiusata!" Ja silti Janne-fanit kiusaavat ja haukkuvat sen minkä ehtivät......
 
vierailija
Janne-fanit, mikä tässä on ideana:

Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!", mutta silti ITSE kiusaa ja haukkuu muita. Vieläpä julkisesti. Varsin erikoinen ajattelumalli

Ja Janne-fanit ulvovat kuorossa "Kyllä Janne, juuri näin! Ei saa kiusata!" Ja silti Janne-fanit kiusaavat ja haukkuvat sen minkä ehtivät......
Ihanaa. Miksi muuten vielä kysyt faneilta mitään?
 
vierailija
Janne-fanit, mikä tässä on ideana:

Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!", mutta silti ITSE kiusaa ja haukkuu muita. Vieläpä julkisesti. Varsin erikoinen ajattelumalli

Ja Janne-fanit ulvovat kuorossa "Kyllä Janne, juuri näin! Ei saa kiusata!" Ja silti Janne-fanit kiusaavat ja haukkuvat sen minkä ehtivät......
Mitäs nää on?? Kyssiä?? Luulin ettei niitä enää tuu.
 
vierailija
Tuossa. Kolmannen kerran nyt mutta kun et lue! Tämä on ollut se minun pointti aina! Te vihaajat luette mitä haluatte ja hyppäätte kaiken muun yli!
”Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille.”
Ei se vastaa sulle. Ei se osaa. Se vaan pomppii oman pakkomielteensä kanssa.
 
vierailija
Ovat vastanneet monta kertaa. Kirjoittavat töihin menosta, koska eivät ole vastaamassa sinulle, jottet kuvittele "voittaneesi" keskustelun.
Jep. Täällä palstalla PITÄÄ ilmoittaa, jos poistuu keskustelusta. Tai siis väittelystä. Jos vain poistut ykskaks paikalta etkä enää vastaakaan Janne-fanien riidanhaastamisiin, alkaa tällainen länkytys Janne-faneilta:

-Miksi et vastaa kysymykseeni??? Etkö uskalla?

-Ei nuo Janne-vihaajat uskalla vastata noin pahoihin kysymyksiin, pelkureita ovat.

-Joo, taas väistivät kiperän kysymyksen.

-No, kuten tiedetään, me Jane-fanit oltiin taas parempia, wuhuu! 🥳
 
vierailija
Janne-fanit, mikä tässä on ideana:

Janne julistaa "Ei kiusaamiselle!", mutta silti ITSE kiusaa ja haukkuu muita. Vieläpä julkisesti. Varsin erikoinen ajattelumalli

Ja Janne-fanit ulvovat kuorossa "Kyllä Janne, juuri näin! Ei saa kiusata!" Ja silti Janne-fanit kiusaavat ja haukkuvat sen minkä ehtivät......
Ai että kun on jäänyt levy päälle tällä henkilöllä
 
vierailija
Jep. Täällä palstalla PITÄÄ ilmoittaa, jos poistuu keskustelusta. Tai siis väittelystä. Jos vain poistut ykskaks paikalta etkä enää vastaakaan Janne-fanien riidanhaastamisiin, alkaa tällainen länkytys Janne-faneilta:

-Miksi et vastaa kysymykseeni??? Etkö uskalla?

-Ei nuo Janne-vihaajat uskalla vastata noin pahoihin kysymyksiin, pelkureita ovat.

-Joo, taas väistivät kiperän kysymyksen.

-No, kuten tiedetään, me Jane-fanit oltiin taas parempia, wuhuu!
Nimenomaan. Hyvä että oivalsit.
 

Yhteistyössä