Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En vastaa kun juuri sanoin olet kysynyt sata kertaa ja minä vastannut yhtä monta. Joten lopeta tämä jankkaaminen. Jos sinulla ei ole mitään uutta sanoa, älä sano mitään.
En ole vieläkään saanut vastausta siihen kun Janne itsekin kiusaa. Vai oletko se, joka "ei välitä mitä janne tekee"? Onneksi olkoon, olet samanlainen kuin idolisi janne, joka nolaa ja kiusaa.
 
vierailija
Et vieläkään vastannut, mitä mieltä olet kun Janne kiusaa.
Et siis osaa lukea. Vastasin että ok, sovitaan näin. Mutta se ei ollut sinulle miellyttävä vastaus joten turha tätä on jatkaa. Tämä on se minun pointti että nautit tästä jankuttamisesta. Vastaa sinulle mitä vaan, tulet takaisin viidellä uudella kysymyksellä. Eli sinulle ei kannata vastata mitään koska se ei ikinä riitä sinulle.
 
vierailija
Orimattilan taloaan piti myynnissä viikon, ja kun ei heti mennyt kaupaksi, laittoi vuokralle. Sai vuokralaiset, mutta nyt potki heidät ulos, ja laittoi taas talon myyntiin. Ja nyt myös vuokralle. Ei mitään järkeä. Janne on itse sanonut Facessa, että on kärsimätön. Todellakin on!
Tätä käytöstä ihmettelen myös, laittaa vuokralaisetheti pois kun lopetti työt, tulot vähenee, sit eestaas jankkaa talo asiaa.. Luulisi jo aiemmasta tilanteesta ottanut opikseen. Ei ole helppo saada uusia vuokralaisia niin isoon taloon.
 
vierailija
Itse odotan vastausta ainakin 20 kyssään joita olen kysynyt Janne-vihaajilta. Kertaakaan ei ole tullut vastausta. Ensin he aloittavat jonkun riidan täällä fanin kanssa ja kun fani vastaa ja sitten esittää follow-up kyssän, vihaajalta ei enää kuulu piippaustakaan. Että joo turha näiden kahden vihaajan tässä nyt on ihmetellä asioita.
 
vierailija
Näin on. Eli älä jatka. Et hyödy siitä mitään.
Vastailetko itsellesi?

Et vastannut minun kysymykseeni. Enkä tod lue ketjua läpi, tuskin olet vastannut aiemminkaan, mitä mieltä olet siitä kun janne itse kiusaa. Koska olisit vastannut samalla paletilla.

Eli toisin sanoen, tämä yksi jannefani hyväksyy sen kun janne kiusaa muita. Ja itsekin kiusaa.

Minä lähden nyt töihin. Heippa! Ärsyttääkö?
 
vierailija
Itse odotan vastausta ainakin 20 kyssään joita olen kysynyt Janne-vihaajilta. Kertaakaan ei ole tullut vastausta. Ensin he aloittavat jonkun riidan täällä fanin kanssa ja kun fani vastaa ja sitten esittää follow-up kyssän, vihaajalta ei enää kuulu piippaustakaan. Että joo turha näiden kahden vihaajan tässä nyt on ihmetellä asioita.
Miksi sitten jankkaat?
 
vierailija
Vastailetko itsellesi?

Et vastannut minun kysymykseeni. Enkä tod lue ketjua läpi, tuskin olet vastannut aiemminkaan, mitä mieltä olet siitä kun janne itse kiusaa. Koska olisit vastannut samalla paletilla.

Eli toisin sanoen, tämä yksi jannefani hyväksyy sen kun janne kiusaa muita. Ja itsekin kiusaa.

Minä lähden nyt töihin. Heippa! Ärsyttääkö?
Älä lue. Ei ole minun ongelma. Näyttää olevan sinun 😊.
 
vierailija
Itse odotan vastausta ainakin 20 kyssään joita olen kysynyt Janne-vihaajilta. Kertaakaan ei ole tullut vastausta. Ensin he aloittavat jonkun riidan täällä fanin kanssa ja kun fani vastaa ja sitten esittää follow-up kyssän, vihaajalta ei enää kuulu piippaustakaan. Että joo turha näiden kahden vihaajan tässä nyt on ihmetellä asioita.
Esitä kysymyksesi.
 
vierailija
Vastailetko itsellesi?

Et vastannut minun kysymykseeni. Enkä tod lue ketjua läpi, tuskin olet vastannut aiemminkaan, mitä mieltä olet siitä kun janne itse kiusaa. Koska olisit vastannut samalla paletilla.

Eli toisin sanoen, tämä yksi jannefani hyväksyy sen kun janne kiusaa muita. Ja itsekin kiusaa.

Minä lähden nyt töihin. Heippa! Ärsyttääkö?
Tähän kysymykseen on vastattu monta kertaa. Olen eri henkilö kuin tuo aiempi jolta tuossa vaadit vastauksia, mutta hän on vastannut tähän samaan kysymykseen monta kertaa. Niin monta kertaa peräti että jos et ole nähnyt niitä, ihmettelen. Älä viitsi syyttää toista sen takia ettet itse ole viittinyt lukea hänen vastauksia.
 
vierailija
Vastailetko itsellesi?

Et vastannut minun kysymykseeni. Enkä tod lue ketjua läpi, tuskin olet vastannut aiemminkaan, mitä mieltä olet siitä kun janne itse kiusaa. Koska olisit vastannut samalla paletilla.

Eli toisin sanoen, tämä yksi jannefani hyväksyy sen kun janne kiusaa muita. Ja itsekin kiusaa.

Minä lähden nyt töihin. Heippa! Ärsyttääkö?
Outo kysymys. Pitääkö tuohonkin vastata? Ei ärsytä että menet töihin. Miksi ärsyttäisi. Ja tuo ei ole kysymys että älä nyt ainakaan vastaa.
 
vierailija
Tähän kysymykseen on vastattu monta kertaa. Olen eri henkilö kuin tuo aiempi jolta tuossa vaadit vastauksia, mutta hän on vastannut tähän samaan kysymykseen monta kertaa. Niin monta kertaa peräti että jos et ole nähnyt niitä, ihmettelen. Älä viitsi syyttää toista sen takia ettet itse ole viittinyt lukea hänen vastauksia.
Olen lukenut koko ketjun läpi, eikä kysymykseen Janne itsekin kiusaa ole vastattu. Ellei sitten "en välitä" tai "kaikkihan niin tekee" vastaukset hyväksytään. Eri
 
vierailija
Aina ihmettelen näitä, että joku kuvittelee, että hänen töihin meno on jotain aivan erikoista ja siitä pitää kertoa. En tajua mikä tässä on takana. Ja että muut sitten muka olis kateellisia tai jotain siitä. Hm.
Ovat vastanneet monta kertaa. Kirjoittavat töihin menosta, koska eivät ole vastaamassa sinulle, jottet kuvittele "voittaneesi" keskustelun.
 
vierailija
Olen lukenut koko ketjun läpi, eikä kysymykseen Janne itsekin kiusaa ole vastattu. Ellei sitten "en välitä" tai "kaikkihan niin tekee" vastaukset hyväksytään. Eri
Et ole lukenut koko ketjua läpi. Olen vastannut enkä jankkaa tätä samaa shittiä enää. Ja ihan huvikseen kysyn että miten tämä on niin tärkeää sinulle? En jaksa uskoa ettetkö itse ole joskus elämäsi aikana ollut vähemmän mukava ihmiselle. Tai ihmisille. Tälläkin hetkellä syyllistyt kiusaamiseen jos mennään niin herkällä kriteerillä kuin mitä jotkut täällä ovat laittaneet esille: kiusaat minua jankuttamalla ja vaatimalla.
 

Yhteistyössä